Fitness Seller

Ment0s, en door!

Bezoekers in dit topic

Thanks bro!
Was altijd al benieuwd maar de tren/bold combo. Wil minimaal weer op de 8 staan straks :)
 
Goed te horen dat je weer lekker bezig bent.
Succes en de fotos zien we snel.
 
Succes maat!
 
en nu weer ff back on track he bolle.. geen smoesjes meer of ik moet maar weer eens langskomen! :whip:
 
Ik vind het wel wat veel hoor 15 bakkies op een dag.:eating:


:P
 
Je log altijd met plezier gevolgd, welcome back.
 
Goed te horen dat je weer lekker bezig bent.
Succes en de fotos zien we snel.

Foto's komen snel, nu het vocht er rustig afgaat valt de schade allemaal nog wel mee. :)
Abs zijn bv. nog goed zichtbaar :flexgrin:

Thanks bro!

en nu weer ff back on track he bolle.. geen smoesjes meer of ik moet maar weer eens langskomen! :whip:

Haha je zou sws nog eens langskomen kutje!


Ik vind het wel wat veel hoor 15 bakkies op een dag.:eating:


:P

Gainssss bro!

Je log altijd met plezier gevolgd, welcome back.

Leuk te horen :)
Zou het ook weer allemaal een beetje up-to-date houden.


Vandaag een halve ml tren a in me bicep gezet maar was vergeten dat ik een armen dagje heb. Traint nooit zo fijn :p
Dus wordt vandaag een benendag.
Volume gaat langzaam aan omhoog, PR's gaan we toch niet meer maken en ik weet dat het achterhaald is maar in een cut heb ik liever veel volume met relatief minder gewicht :)
 
In!
 
Ik ben ook in.
 
Welcome gentlemen!
Ben in anderhalve week nu al 2cm kwijt op de buik dus dat was wel leuk om te meten vanochtend. Het gewicht was deze ochtend 96kg en oog weer een stukje droger :)
Ik kick de tren enanthaat met ace en dat begin ik nu te merken; ik heb de gekste dromen en zweet ook alweer met emmers tegelijk. :o

Vandaag refeed, yess:D
 
Cutten gaat wel lekker, gewicht zit nu rond de 93 @ 186cm en bf schat ik op 10%
Begin elke refeed weer meer veins te zien en abs komen er steeds dieper in te staan. Kracht is ook nog redelijk stabiel. Train ppl op lekker weer volume. Cardio doe ik deze cut helemaal niet aan :o
Voeding is 2 dagen 2100kcal en 1dag op 3600kcal.

En hier weer eens een foto :)


IMG_6644.JPG
 
Legends of aesthetics tanktop hnnnnnnnnnnnng
 
Lekker ronde schouders man!
 
Bolder shoulders :p thanks bro!
 
Back
Naar boven