1. Welkom!

    Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

    Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

    "Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

    Snel, eenvoudig en gratis

Mijn droge massa dieet voor 5 weken

Discussie in 'Archief 2002' gestart door Guest, 28 mei 2002.

  1. Guest

    Guest Guest

    Hi,

    Hier eerst even de link naar de excel sheet van mijn dieet:

    http://www.myx.nl/Diet.xls

    Nou ben ik heel erg benieuwd naar jullie ideeen en reactie's. Ik ben zelf 1.70 en weeg 65 kg. Ik kom overigens wel moeilijk aan mijn gewicht. Althans in kg wel op het oog. Mijn vet perc. is op dit moment 12 % en wil deze natuurlijk naar beneden halen. Maar toch wel een toename van droge massa ontwikkelen. Wat mischien ook wel handig is om te weten. Ik train 3 a 4 maal per week (uiteraard gericht op massa).

    Alvast bedankt!
     
  2. Guest

    Guest Guest

    Ik kan die sheet niet bekijken!.. kan je het niet in een word doc zetten?

    MVG
     
  3. Guest

    Guest Guest

    Ik heb er een htm bestand van gemaakt. Dus je kan hem gewoon vanuit de browser bekijken. Alvast bedankt!

    Dit is het adres:

    http://www.myx.nl/Diet.htm
     
  4. Guest

    Guest Guest

    Beters.. bedankt:D

    MVG
     
  5. Guest

    Guest Guest

    300 gram eiwitten per dag?? Veels te veel... 180 gram is al genoeg, maar je moet hetzelf weten.. daarbij zou ik ook geen supplementen nemen, aangezien je nog niet op een plateau bent... maar het is jouw geld. Ik ga weer verder kijken naar je schema:D
     
  6. Guest

    Guest Guest

    Ik ben niet direct tegen die hoge eiwiten maar dan moeten je koolhydraten ook wel omlaag en zeker al omdat het een dieet schema is.
    Te veel eiwit kan in combi met koolhydraten gemakkelijker naar vet worden opgeslagen dus dat wil je juist niet!
     
  7. Guest

    Guest Guest

    Thanks tot zover. Eindelijk een serieuze reactie &nbsp;<!--emo&:)--><img src="http://www.fitness.haisoft.net/iB_html/non-cgi/emoticons/smile.gif" border="0" valign="absmiddle" alt=':)'><!--endemo-->
     
  8. Guest

    Guest Guest

    Ok maar dus de protiene naar 160 tot max. 180 per dag. Maar hoe
    denk je over de rest? Dus de kcal en koolhydraten.
     
  9. Guest

    Guest Guest

    Ik zou kcal naar 2500 en mogelijk na een week naar 2000 brengen.
    Je koolhydraten mogen ook een stuk lager.
     
  10. Guest

    Guest Guest

    Wat denken jullie dan van deze dag totalen? Zodat het ook nog wel eetbaar is <!--emo&;)--><img src="http://www.fitness.haisoft.net/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif" border="0" valign="absmiddle" alt=';)'><!--endemo-->

    Kcal : 2293
    Prot : 248
    Kool : 288
    Vet : 33
     
  11. Guest

    Guest Guest

    Zo is je dieet al beter gericht op je states. Je hebt genoeg eiwitten om te groeien, als je 2 gram per KG van je lichaams gewicht zou nemen als minimum. Ik zelf zit boven je Kh, omdat ik gewoon wil aankomen, natuurlijk maar spieren dan vet, maar ik vind zelf dat ik mijn vet% omhoog kan halen, dus dat zit bij jou ook wel goed. Met het vet zitten wel we gelijk, ik ben zelf van mening dat je maar beter vet kan vermijden om zo je cholesterol gehalte laag te houden. Ik weet niet hoe mijn lichaam erop regeert op veel vet enzo. Liever vermijden dan genezen!

    MVG
     
  12. Guest

    Guest Guest

    Ik heb het dieet vanmorgen nog eens goed nagekeken. En heb hem dratisch veranderd. De link is hetzelfde http://www.myx.nl/Diet.htm

    Zoals je ziet heb ik alles omlaag gebracht. Behalve de vettten. Deze heb ik iets omhoog gedaan. Maar dan hebben we het uiteraard niet over frituur <!--emo&;)--><img src="http://www.fitness.haisoft.net/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif" border="0" valign="absmiddle" alt=';)'><!--endemo--> De rede waarom ik dit heb gedaan is om dit te laten omzetten in energie. Ik heb in mijn dieet dus cashewnootjes gedaan. (ERG LEKKER&#33<!--emo&;)--><img src="http://www.fitness.haisoft.net/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif" border="0" valign="absmiddle" alt=';)'><!--endemo-->. Naast mijn huidige 3 daagse training op massa. Wil ik 2 dagen cardio erbij doen van 30 a 60min.

    Het word wel wat zo he? Oh ja...dit dieet is bedoeld voor 5 a 6 weken afhankelijk van prestatie's.
     
  13. Guest

    Guest Guest

    Over dat dieet schema had ik het ook:D

    MVG
     
  14. Guest

    Guest Guest

    haha OEPS! Maar enorm bedankt!
     
  15. Guest

    Guest Guest

    Owww.. geen probleem:D

    MVG
     
  16. Guest

    Guest Guest

    over vet zou je het volgende kunnen lezen
    http://www.witsenburg.net/vitalefatale.htm

    had ik op fitnessnet ook al geplaatst en velen vonden het zeer informatief.

    ikzelf heb zoiets van
    40% kcalorieen uit koolhydraten
    40% uit eiwit
    20% uit vetten (en wel de goede)

    dus van de 1000 kcal kan je 400 halen uit koolhydraten is 100 gram
    datzelfde geldt voor eiwitten
    en 200 kcal uit vetten is 200/9 = 22 gram
     
  17. Guest

    Guest Guest

    Ken die site al heel lang:D en zoals ik al heb gezegd, omage 6 zit al genoeg in een normaal dieet, maar omage 3 niet.

    MVG
     

Deel Deze Pagina