XXL Nutrition

Mijn eerste herinneringen.

Bezoekers in dit topic

Verschrikkelijk nieuws, sterkte aan de nabestaanden.
 
Lid vanaf het eerste uur... medio 2002 schat ik.. Kende Tijl dan ook al een behoorlijke (virtuele) tijd... Toen ik enkele dagen geleden weer over het forum struinde kwam ik er achter dat Tijl was overleden. Wat een schok, niet normaal. Een jaar of 10 geleden heb ik de AAS sectie nog gemodereerd, in die tijd regelmatig contact met de "oude garde" waaronder Tijl.

Tijl.... rust zacht kerel.... veel sterkte voor alle dierbaren die je achter hebt gelaten.
 
Via Google op zoek naar een nieuw powerrack. Dan komt uiteraard DBB weer naar boven drijven. Nieuwsgierig weer eens ingelogd en me kapotgeschrokken van het bericht dat De Grote T er niet meer is.

Tijl, bedankt voor het opzetten van een ontmoetingsplek voor gelijkgestemden en voor het bieden van een levenswijze die me tot op de dag van vandaag niet meer los heeft gelaten. Rust in vrede.
 
Ook lid vanaf het eerste uur. Ik heb zelf weinig te maken gehad met Tijl. Ik gedroeg me altijd netjes...:angstig:
Was in 2002 echt een newbie en dacht net als 80% van DBB dat AAS de oplossing was voor mijn ecto gestel. Mede door DBB en ervaring natuurlijk wijzer geworden en een behoorlijk fysiek kunnen opbouwen.

Ik lees nog steeds elke dag mee maar post wat minder omdat naar mijn mening de laatste jaren het niveau wat daalt en de interesse minder bij bodybuilding ligt.

Wil Tijl toch bedanken voor wat hij heeft achter gelaten want een groot deel van mijn leven bestaat nog steeds uit bodybuilding en voor mij is DBB daar onlosmakelijk mee verbonden. Dus bij deze bedankt en sterkte aan familie en vrienden.
 
Tijl zijn Forum... Man man man. Wat was ik onder de indruk van al die bodybuilding 'shit'.

Impulsief als dat ik ben, door schande en schade wijs geworden. De wijsheid kwam uiteindelijk toch echt door o.a Tijl zijn sticky's te lezen ipv de onzin topics te volgen, wat natuurlijk vaak lachen was. En lachen is gezond! (maffies..musclebear, klusmier ect)

Kortom, DBB heeft me heel wat illusies armer gemaakt. En inzicht rijker gemaakt mbt in wat wel en wat niet werkt in onze strijd tegen ontbinding.
 
Back
Naar boven