Fitness Seller

Mijn ervaring met Boldenone + Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

ik ga dit volgen, voor mijn vrouwtje.

Vragen:

Waarom heb je gekozen voor Boldenone?
Je zit inmiddels in week 10? Hoe lang ga je nog door?
Wat is je doel?
Het was niet je eerste kuur, wat was je vorige kuur?
 
In! Leuk dat je het logje hebt opgestart!

Het is idd zo dat de mensen hier hun mening niet achterwege laten... Het is zo veilig om maar gewoon te roepen wat je vindt vanachter je toetsenbord ;) Maar over het algemeen wordt het allemaal goed bedoelt hoor :D

Wat voor sides heb je ervaren? En ondanks dat het verboden is om te vragen hier op het forum, ben je ook van plan foto's te plaatsen?
Ik ben echt enorm benieuwd wat Bold voor je heeft gedaan :)

Succes!
 
.
 
Laatst bewerkt:
zoals je weet volg ik je ook, alleen moet je ff kijken hoe hoog je bold gedoseerd is?
 
Hoi Pumpie,

Ik zal proberen antwoord te geven op je vragen.

Waarom heb je gekozen voor Boldenone?
De reden dat ik voor deze kuur heb gekozen heeft te maken met mijn doel. Ik wil NIET groot/mannelijk worden of veel aanzetten. Maar afvallen, droog worden en mooi gespierd. Ik wil wel echt een meisje blijven.

Ik heb voor Bold gekozen omdat Bold de spiermassa vergroot, zonder dat je veel vocht vasthoud.
Een andere reden waarom ik voor Bold heb gekozen is dat vermannelijking door Bold vrijwel niet voor komt (ik zet wel een veel lagere dosis dan de meeste mannen natuurlijk).

Je zit inmiddels in week 10? Hoe lang ga je nog door?

Ik zit inmiddels in week 14-15. Exact weet ik het niet eens, erg he :p. Ik ga het vanavond even nakijken. Hoe lang ik nog door ga vind ik moeilijk te zeggen, ik heb daar niet een exact aantal voor staan. Waar het mij om gaat is het beeld dat ik terug zie in de spiegel. Momenteel ben ik al erg tevreden en heb ik mijn persoonlijke doel bijna bereikt. Dan ga ik kijken en overleggen wat ik het beste kan doen om het resultaat ook te behouden.

Wat is je doel?

Dat is lastig te omschrijven. Ik zal proberen een foto toe te voegen als me dat lukt in dit log, en anders op mijn profiel van wat mijn doel is (dat ben ik niet zelf, I wish :p).

Het was niet je eerste kuur, wat was je vorige kuur?

Ik ben drie jaar geleden begonnen met T3. Dit ging helemaal mis, ik heb hiervan diffuus haaruitval gehad en schildklier die er niets meer van begreep. Ik heb gehuild onder de douche omdat er plukken haar langs mijn benen gleden dus dat raad ik vrouwen in elk geval af (al reageert iedereen er weer anders op natuurlijk).

Daarna heb ik een kuur gehad met Bold en Winstrol. Deze deed zijn werk prima, alleen heb ik destijds op een verkeerde manier gegeten en getraind waardoor ik een ander resultaat kreeg dan dat ik beoogde. Ik at met mijn vriend mee; gezond, maar veel koolhydraten. Gevolg was dat ik écht gespierder werd en ook aankwam in vetpercentage. Nog steeds zag ik er voor anderen prima uit hoor, maar voor mij was dat een leermoment. Daardoor ben ik er achter gekomen dat ik iets nodig had om mijn vetpercentage omlaag te krijgen, heel gecontroleerd moet eten en voorzichtig moet zijn. Ik weet zeker dat dankzij deze ervaring ik nu precies weet hoe mijn lichaam hierop reageert en hoe ik het aan moet pakken (ik zal ook hierbij een foto zoeken van hoe ik er destijds uit zag).

Groetjes!

Interessant! Thanks voor het delen. Heb je bij de bold en winstrol niet te maken gehad met vermannelijking? Heb je de spieren die je toen kreeg kunnen behouden?
Voor wat betreft de T3 vind ik dat vrij opmerkelijk.. dat lees je niet vaak dat dit helemaal mis gaat. Wat was je dosering hiervan? En is je schildklier inmiddels hersteld?
 

Wat is je doel?

Dat is lastig te omschrijven. Ik zal proberen een foto toe te voegen als me dat lukt in dit log, en anders op mijn profiel van wat mijn doel is (dat ben ik niet zelf, I wish :p).

!

Sorry dat durf ik niet haha. Op mijn profielfoto kun je vaag zien hoe ik er een beetje uit zie ;). De reden dat ik een account heb aangemaakt op deze website is omdat ik zo 'anoniem' toch ervaringen kan uitwisselen of informatie kan op doen. Behalve mijn vriend weet niemand dat ik kuur, en dat wil ik graag zo houden. Veel mensen hebben hier een negatief oordeel over en denken dat je er dan niet meer hard voor hoeft te werken. Helemaal in zo'n kleine woonplaats als waar ik woon :p.

Ben jij dat nou wel of niet op je profielfoto?
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Ìk zie niet echt het nut van clen op dit vetpercentage? Het gaat je alleen maar tegenwerken als je massa wilt aanzetten.
 
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Ja lastig.., wat is vermannelijking. Ik had destijds natuurlijk wel wat gespierdere armen en schouders dus wat dat betreft is het wel iets mannelijker. Maar verder was ik niet veranderd.
Na het kuren heb ik zeker niet alle spieren behouden. Dit wilde ik ook niet, ik wilde graag weer wat afvallen en smaller worden, vooral wat omlaag in mijn vetpercentage. kuren.
Inderdaad vrij opmerkelijk, ik heb daar destijds ook veel over opgezocht maar kon weinig vinden. Misschien ben ik een uitzondering. De dosering zou ik niet meer weten, ik nam in elk geval 1 tablet per dag. Maar daar was ik vrij snel klaar mee haha. Mijn schildklier is na de tijd ook gelijk weer hersteld gelukkig.

Ik doel dan voornamelijk op meer haargroei, grotere clitoris, scherpere kaaklijn..

Erg gek, weet je wel zeker dat je T3 legit was? Mooi links laten liggen dan idd, als je weet wat het met je doet :)

Je kunt trouwens als je op +citaat onder een post doet alle reacties waar je op wilt reageren in één post pakken.. mocht je dat willen :P
 
Ik hoef niet zozeer veel massa meer aan te zetten. Voor werkt deze combinatie in elk geval erg goed, ik zie mezelf iets gespierder worden en mijn vetpercentage omlaag gaan. Als je Bold gebruikt om te bulken is Clen inderdaad niet een heel logische combinatie ;).
Ieder z'n doel. Moet er niet aan denken om zo vaak aan de clen te zitten :o
 
  • Like
Waarderingen: LRZW
Ik doel dan voornamelijk op meer haargroei, grotere clitoris, scherpere kaaklijn..

Erg gek, weet je wel zeker dat je T3 legit was? Mooi links laten liggen dan idd, als je weet wat het met je doet :)

Je kunt trouwens als je op +citaat onder een post doet alle reacties waar je op wilt reageren in één post pakken.. mocht je dat willen :P

Met die T3 klopt idd niet, T3 is toch wel een favoriet middel onder een aantal vrouwelijke atleten. Heb van vrouwen gehoord dat hun nagels en haren er sneller van gingen groeien.
 
Met die T3 klopt idd niet, T3 is toch wel een favoriet middel onder een aantal vrouwelijke atleten. Heb van vrouwen gehoord dat hun nagels en haren er sneller van gingen groeien.

Ik heb geen idee hoor, maar wat ik over T3 weet sluit absoluut niet aan bij wat ts zegt.. Niet dat ik het in twijfel trek.. maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt T3 is geweest.. Van hele plukken haar en een kapotte schildklier zou je toch minstens een half potje leeg moeten snoepen, wil je dat soort schade aanrichten.. lijkt mij.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven