AndroidHealthClinic

Mijn ervaring met Boldenone + Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat weet ik, zoals ik al eerder aangaf ben ik hier ook aan begonnen omdat ik sneller resultaat wilde en een boost wilde.
Bedankt voor je adviezen verder :). Ik ga deze kuur afmaken (met een lagere dosering dan voorheen). Daarna voorlopig even niets in elk geval. Wie weet als ik ooit weer wil gaan kuren dat ik me ga verdiepen in Primbolan en Anavar :).
Vergeet primo.
 
Er valt nog heel veel uit te halen met goed voeding en training schema bedoelt Galen.

Heb je bv een soort van 5x5 schema met progressiv overload?

5x5 zou ik nu niet direct aanraden aan een vrouw voor mooie ronde billen.
 
waarom precies? te androgeen? (of bedoel je alleen in haar situatie)
Dat inderdaad. Primobolan is een van de weinige AAS waar de androgene : anabole ratio vrij negatief uitpakt omdat het in skeletspierweefsel wordt gemetaboliseerd. Dezelfde reden waarom niemand kuurt met DHT. Zie ook mijn profiel over primobolan: https://forum.bodybuilding.nl/topics/methenolone-primobolan-profiel.365579/ (lees alleen het stukje 'opinie' als je geen zin hebt in de details).
 
Anavar en T3 als je vetverlies echt niet meer vooruitgaat.


Vergeet primo.

Als er één iets is dat jou triggert op dit forum is het wel primo :o
 
Dat inderdaad. Primobolan is een van de weinige AAS waar de androgene : anabole ratio vrij negatief uitpakt omdat het in skeletspierweefsel wordt gemetaboliseerd. Dezelfde reden waarom niemand kuurt met DHT. Zie ook mijn profiel over primobolan: https://forum.bodybuilding.nl/topics/methenolone-primobolan-profiel.365579/ (lees alleen het stukje 'opinie' als je geen zin hebt in de details).
Wat moet je dan gaan goed als Tren en Mast zelfs op 200mg EW niet doenbaar zijn qua sides? Dan is primo nog de enige optie qua androgeen.
 
Als er één iets is dat jou triggert op dit forum is het wel primo :o
Klopt. Ik snap al dat gepapegaai over primo niet. Het is in bijna alle gevallen gewoon geldverspilling. Een van de uitzonderingen is bij wedstrijden voor de 'look' die het geeft, en dat komt niet door de werking ervan op het skeletspierweefsel. Dus 99% van de mensen die primo zetten kunnen beter stoppen met hun geld te verspillen.

Wat moet je dan gaan goed als Tren en Mast zelfs op 200mg EW niet doenbaar zijn qua sides? Dan is primo nog de enige optie qua androgeen.
Als je primo neemt op een dosering dat het hetzelfde anabole effect heeft als tren of mast, dan zijn de androgene bijwerkingen nog prominenter. De enige reden waarom je er minder van merkt qua sides is omdat het middel gewoon fucking slap is. Als je een eerlijke vergelijking wilt maken qua bijwerkingen moet je het ook naar een dosering trekken waarbij het anabolisme in verhouding staat met de AAS waarmee je het vergelijkt... Dat hele punt probeer ik ook te maken in dat artikel.
 
Wat moet je dan gaan goed als Tren en Mast zelfs op 200mg EW niet doenbaar zijn qua sides? Dan is primo nog de enige optie qua androgeen.

dit is ook mijn vraag.

naast test wil ik iets hebben voor wat androgenen. Maar van tren (400mg tren enan per week) krijg ik acne en mast durf ik ook niet aan ivm de mogelijke acne. Van test-primo heb ik nog nooit acne gehad tot nu toe.

Dus wat is het alternatief om naar test te zetten? Misschien low dose tren ace, bijv 25 mg per dag?
 
dit is ook mijn vraag.

naast test wil ik iets hebben voor wat androgenen. Maar van tren (400mg tren enan per week) krijg ik acne en mast durf ik ook niet aan ivm de mogelijke acne. Van test-primo heb ik nog nooit acne gehad tot nu toe.

Dus wat is het alternatief om naar test te zetten? Misschien low dose tren ace, bijv 25 mg per dag?
Heb ik ook al aan gedacht, maar dat is echt pure onzin vind ik. Kun je ook Test P bij zetten maar ik heb echt geen zin om elke dag nog geen halve ml te injecteren.
 
Heb ik ook al aan gedacht, maar dat is echt pure onzin vind ik. Kun je ook Test P bij zetten maar ik heb echt geen zin om elke dag nog geen halve ml te injecteren.

met slin naaldje (in delts of chest) stelt het niks voor

tren e durf ik ook al niet meer aan. slechte ervaringen meer ivm veel vocht vasthouden (maar dat zou aan het merk gelegen kunnen hebben is mijn vermoeden)
 
dit is ook mijn vraag.

naast test wil ik iets hebben voor wat androgenen. Maar van tren (400mg tren enan per week) krijg ik acne en mast durf ik ook niet aan ivm de mogelijke acne. Van test-primo heb ik nog nooit acne gehad tot nu toe.

Dus wat is het alternatief om naar test te zetten? Misschien low dose tren ace, bijv 25 mg per dag?
Testosteron is ook een androgeen he, alle AAS zijn androgenen. Androgenen veroorzaken acne, dus het is er nogal inherent aan. Kun je er wel primo bijzetten omdat je denkt dat het iets doet en je er geen acne van krijgt, maar je krijgt er bij de gangbare doseringen nu net geen acne van omdat het geen flikker doet. Als je een dosering primo zou zetten die jou evenveel extra spiermassa gaat geven als de dosering tren of mast of whatever wat je op het oog had, dan ga je van primo nog harder acne krijgen omdat het een ongunstige androgene : anabole ratio heeft. De enige reden waarom het in de praktijk lijkt alsof je er geen acne van krijgt, is omdat de doseringen te laag zijn voor erg androgene bijwerkingen (dan wel spiermassawinst). Wederom: dit is het hele punt wat ik probeer te maken in dat artikel maar het lukt me kennelijk niet om het zo te schrijven dat bij mensen het kwartje valt die ik wil laten vallen.

Je hebt dus twee keuzes:
1. Je accepteert dat je acne krijgt met meer androgenen en je zet dan gewoon wat meer testosteron bijv. of welk ander middel dan primo. Kunt evt. nog wat anti-acne-middelen proberen (benzoylperoxide, dermale of orale antibiotica, tretinoine, zink).
2. Je accepteert dat niet en je gaat er dus niet nog iets bijnemen, noch je dosering test uppen.
 
Testosteron is ook een androgeen he, alle AAS zijn androgenen. Androgenen veroorzaken acne, dus het is er nogal inherent aan. Kun je er wel primo bijzetten omdat je denkt dat het iets doet en je er geen acne van krijgt, maar je krijgt er bij de gangbare doseringen nu net geen acne van omdat het geen flikker doet. Als je een dosering primo zou zetten die jou evenveel extra spiermassa gaat geven als de dosering tren of mast of whatever wat je op het oog had, dan ga je van primo nog harder acne krijgen omdat het een ongunstige androgene : anabole ratio heeft. De enige reden waarom het in de praktijk lijkt alsof je er geen acne van krijgt, is omdat de doseringen te laag zijn voor erg androgene bijwerkingen (dan wel spiermassawinst). Wederom: dit is het hele punt wat ik probeer te maken in dat artikel maar het lukt me kennelijk niet om het zo te schrijven dat bij mensen het kwartje valt die ik wil laten vallen.

Je hebt dus twee keuzes:
1. Je accepteert dat je acne krijgt met meer androgenen en je zet dan gewoon wat meer testosteron bijv. of welk ander middel dan primo. Kunt evt. nog wat anti-acne-middelen proberen (benzoylperoxide, dermale of orale antibiotica, tretinoine, zink).
2. Je accepteert dat niet en je gaat er dus niet nog iets bijnemen.

Van Test wordt je niet droog, daar doelt Pumpie op met androgenen. Eigenlijk gewoon Mast en Tren zetten op de dosis die voor jou past, maar de bijkomstige sides vb. libido op mast is echt niet doenbaar voor mij.
 
Testosteron is ook een androgeen he, alle AAS zijn androgenen. Androgenen veroorzaken acne, dus het is er nogal inherent aan. Kun je er wel primo bijzetten omdat je denkt dat het iets doet en je er geen acne van krijgt, maar je krijgt er bij de gangbare doseringen nu net geen acne van omdat het geen flikker doet. Als je een dosering primo zou zetten die jou evenveel extra spiermassa gaat geven als de dosering tren of mast of whatever wat je op het oog had, dan ga je van primo nog harder acne krijgen omdat het een ongunstige androgene : anabole ratio heeft. De enige reden waarom het in de praktijk lijkt alsof je er geen acne van krijgt, is omdat de doseringen te laag zijn voor erg androgene bijwerkingen (dan wel spiermassawinst). Wederom: dit is het hele punt wat ik probeer te maken in dat artikel maar het lukt me kennelijk niet om het zo te schrijven dat bij mensen het kwartje valt die ik wil laten vallen.

Je hebt dus twee keuzes:
1. Je accepteert dat je acne krijgt met meer androgenen en je zet dan gewoon wat meer testosteron bijv. of welk ander middel dan primo. Kunt evt. nog wat anti-acne-middelen proberen (benzoylperoxide, dermale of orale antibiotica, tretinoine, zink).
2. Je accepteert dat niet en je gaat er dus niet nog iets bijnemen, noch je dosering test uppen.

Ok duidelijk. Primo doet te weinig voor spiermassa tenzij je flinke doseringen zet maar dan het financieel weer erg ongunstig. én geef op hoge doseringen net zoveel kans op androgenen bijwerkingen.

Altijd lastig te maken die keuzes. Met veel test e is weer kans op vocht en gyno. Dit kun je tegen gaan door wat androgenen ernaast te zetten. maar tren en mast durf ik niet aan ivm acne. (met acne bedoel ik niet een paar puistjes maar mijn hele bovenrug en schouders vol met ontstoken acne) Dan zou je met je hogere dosis test e een AI kunnen laten meelopen tegen het vocht en gyno maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld.


is Bold een optie naast test? Ook een relatief zwak anabool middel dacht ik, maar minder androgeen dan mast en tren? Of vind je dat ook weer te zwak?

(waar vind ik trouwens als die profielen die jij geschreven hebt of heb je die alleen over primo geschreven?)
 
Ok duidelijk. Primo doet te weinig voor spiermassa tenzij je flinke doseringen zet maar dan het financieel weer erg ongunstig. én geef op hoge doseringen net zoveel kans op androgenen bijwerkingen.

Altijd lastig te maken die keuzes. Met veel test e is weer kans op vocht en gyno. Dit kun je tegen gaan door wat androgenen ernaast te zetten. maar tren en mast durf ik niet aan ivm acne. (met acne bedoel ik niet een paar puistjes maar mijn hele bovenrug en schouders vol met ontstoken acne) Dan zou je met je hogere dosis test e een AI kunnen laten meelopen tegen het vocht en gyno maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld.


is Bold een optie naast test? Ook een relatief zwak anabool middel dacht ik, maar minder androgeen dan mast en tren? Of vind je dat ook weer te zwak?

(waar vind ik trouwens als die profielen die jij geschreven hebt of heb je die alleen over primo geschreven?)
Bold is inderdaad een optie naast test. Maar als je per se een 'zuiver' androgeen wilt toevoegen naast testosteron, maar in jouw geval geen acne wilt oplopen, dan kun je ook je testosteron wat lager doseren en dan mast of tren ernaast. Met meer test krijg je overigens niet per se meer vocht en gyno, sterker nog, in mijn ervaring krijgen de meesten eerder gyno bij de 'cruise'-doseringen dan bij de hele hoge doseringen. Waarschijnlijk omdat er verhoudingsgewijs minder aromatiseert bij hogere doseringen (saturatie van het aromatase-enzym).

Dat is het enige profiel wat ik heb geschreven, is simpelweg weinig 'vraag' naar. Laatste tijd heb ik ook m'n focus op het nieuwe boek dat ik aan het schrijven ben i.p.v. AAS en heb nog een publicatie op de planning staan.
 
.
 
Laatst bewerkt:

Wel zoiets.

3x in de week squatten sowieso.

Hoe krijg je betere billen?
Meer spiermassa.

Hoe krijg je meer spiermassa?

Basis oef, basis oef, basis oef.

Heel leuk al die iso meuk die al die vrouwen doen voor ass maar je zal toch eerst massa moeten aanzetten.
 
Waarom primo?

Heb even alle posts gelezen van je en je houd idd niet van primo :D

Ik heb al mooie veranderingen gezien bij vrouwen met primo. Op gebied van shape he.
Moet je niet hoog doseren uiteraard.
 
Wel zoiets.

3x in de week squatten sowieso.

Hoe krijg je betere billen?
Meer spiermassa.

Hoe krijg je meer spiermassa?

Basis oef, basis oef, basis oef.

Heel leuk al die iso meuk die al die vrouwen doen voor ass maar je zal toch eerst massa moeten aanzetten.

Omdat jij groeit als kool op squats betekent niet dat dat bij iedereen zo is. Als je spieren niet allemaal hetzelfde niveau hebben brengt squatten ook al niet veel in huis.

Je moet gewoon zoeken wat voor jou het beste werkt en je het leukst vindt, daar raak je het verst mee. Als ik me niet vergis doet jw geen bench en dat is allesbehalve te zien aan zijn borst.

Compounds zijn leuk als je makkelijk en evenwichtig groeit, anders niet.
 
Back
Naar boven