Fitness Seller

Mijn ervaring met Boldenone + Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

Gezien je niet wilt stoppen met kuren, maar wel de dosering zou willen aanpassen, zou je dan iets voelen voor een dosering van 1 mg?

15 weken 320 mg bold per week zonder bijwerkingen is op z'n minst ondergedoseerd.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Haha, die had ik kunnen verwachten ;). Ik maak deze kuur af en dan blijf ik er (voorlopig) van af.

Ja dat is me nu ook wel duidelijk. Heb degene van wie ik het heb inmiddels ook op de hoogte gebracht. Ik zou het graag willen laten nakijken, ben erg benieuwd wat er wèl in zit ;).

Maar Galen , je komt op mij erg professioneel en kundig over; kun je me nog een ander advies geven of blijf je bij deze? :)
Had degene van wie je het hebt je deze kuur ook aangeraden?

Maar natuurlijk.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Degene heeft mij niet specifiek deze kuur aangeraden. Wel de Ultra Drive in plaats van de 'normale' Bold.
Vind je 15 weken niet lang zat om eens een keer off te gaan..?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Oké geen ander advies dus..
Ja dat is een idee, ik ben van plan om nog drie weken (inclusief deze week) door te gaan. Dan stop ik :).
Zelfs voor mannen is 15 weken best een lange kuur hoor. Dat het ondergedoseerd is is een feit, mogelijk heeft hij je de ultra Drive aangeraden omdat hij daar waarschijnlijk niks voor betaald maar wel de normale prijs voor krijgt.

Als ik jou was zou ik een nieuwe dealer gaan zoeken op zijn minst en zeker off gaan nu. Ik weet dat je het idee hebt dat je nog veel kunt doen in die 3 weken maar in realiteit is dat niet zo. ;)
 
Zelfs voor mannen is 15 weken best een lange kuur hoor. Dat het ondergedoseerd is is een feit, mogelijk heeft hij je de ultra Drive aangeraden omdat hij daar waarschijnlijk niks voor betaald maar wel de normale prijs voor krijgt.

Als ik jou was zou ik een nieuwe dealer gaan zoeken op zijn minst en zeker off gaan nu. Ik weet dat je het idee hebt dat je nog veel kunt doen in die 3 weken maar in realiteit is dat niet zo. ;)

Andere dealer en andere doseringen dan ook :) als haar aas dan legit zijn dan krijgt ze ineens wel 300 mg binnen :) resultaat gegarandeerd :)

En zou idd ook off gaan nu ipv nog 3 weken verder te doen.
 
Mss moet ze sarms ook eens bekijken.
 
Misschien moet ik ook accepteren dat ik mijn genen niet mee heb, en dat ik meer best zal moeten doen voor mijn billen.

Ik ben er ook bang voor dat je die billen nooit zal krijgen zoals je zou willen. 'Tis echt een genen-kwestie ben ik bang.
Kijk maar eens naar de pro's op het podium je hebt ze ertussen zitten met ronde billen en sommige plat als een dubbeltje.

Vrouwen die foto's posten met squat-booty en dergelijke die hadden op hun before foto's al aanleg ervoor.
Ik moet nog de eerste tegenkomen die van plat naar rond is gegaan.
Maar ik denk dat je het vooral van het optische moet hebben, flinke quads, goede verhoging onder je hielen (hak) en enige bolling doet het ook goed.
Gooi er dan nog een optische illusie als een freddy jeans op en je hebt een wereld van verschil, haha.
 
  • Like
Waarderingen: LRZW
Ik ben er ook bang voor dat je die billen nooit zal krijgen zoals je zou willen. 'Tis echt een genen-kwestie ben ik bang.
Kijk maar eens naar de pro's op het podium je hebt ze ertussen zitten met ronde billen en sommige plat als een dubbeltje.

Vrouwen die foto's posten met squat-booty en dergelijke die hadden op hun before foto's al aanleg ervoor.
Ik moet nog de eerste tegenkomen die van plat naar rond is gegaan.
Maar ik denk dat je het vooral van het optische moet hebben, flinke quads, goede verhoging onder je hielen (hak) en enige bolling doet het ook goed.
Gooi er dan nog een optische illusie als een freddy jeans op en je hebt een wereld van verschil, haha.

bilimplantaten ;)
 
  • Like
Waarderingen: LRZW
.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij ligt het gevaar ook op de loer dat ik nooit tevreden ben, constant mijn doelen verleg en mezelf vergelijk met doelen die voor mij niet haalbaar zijn (genen)
upload_2016-5-23_16-38-30.png


Welcome to the BB-wereld.
 
Iedereen hier heeft daar last vast
 
wat betreft SAMS.

Google maar eens op SARMS for women.

Ostarine en LGD wordt regelmatig gebruik door dames en daar worden goede resultaten mee gehaald (mijn vrouw heeft ook Ostarine genomen en is daar erg over te spreken op een lichte dosering) SARMS is beter keuze dan Bold.

Dus als je nog iets gaat nemen: kijk naar SARMS of anders Anavar.
 
Ben ik de enige die problemen heeft met het aanraden van experimentele medicijnen waarvan de langetermijneffecten volledig onbekend zijn aan een meid van begin 20 die imo geeneens aan de AAS zou moeten zitten. Zal wel aan mij liggen.
 
Ben ik de enige die problemen heeft met het aanraden van experimentele medicijnen waarvan de langetermijneffecten volledig onbekend zijn aan een meid van begin 20 die imo geeneens aan de AAS zou moeten zitten. Zal wel aan mij liggen.
Idd maar komt ook een beetje door haar mentaliteit omdat ze niet wil stoppen met aas lijkt me
 
Back
Naar boven