AndroidHealthClinic

Mijn Filosofie&Ervaringen: AAS, Dieten, Training, Toekomst

Bezoekers in dit topic

Doe geen moeite sniezel, ze reageert niet op kritiek..kan ze blijkbaar niet aan :)
 
Als ik dit verhaal, motivatie en kennis van zaken vergelijk met de kuurvoorstellen in de AAS sectie dan kom ik tot de conclusie dat het bovengemiddeld goed is. Ik kan niet om de conclusie heen dat er twee maten gemeten wordt wat mannen en vrouwen betreft. Waarom wel begrip voor knulletje van 19-20 die niet wil wachten en zonder kennis eind mei aan de winny wil om beachproof te zijn en niet voor Soraja die echt langer traint en naturel veel meer geprobeerd om haar doelen te bereiken?

Iemand die eerlijk is in een paar jaar doelen wil bereiken waar MissH het wellicht naturel bereikt in 12 jaar (en goede genen). Zo zijn we (bijna) allemaal toch met AAS, we zoeken allemaal een shortcut. Ik waardeer het erg dat er eindelijk een vrouw is in deze sectie die hier open en eerlijk over is en over wil schrijven.

Waarom zijn er in dit topic zoveel mannen die met twee maten meten? De meetlat voor het knulletje van 19 en de torenhoge meetlat voor vrouwen? Waarbij ik ook het idee heb dat het een principe kwestie is, mannen gewoon niet willen dat vrouwen ook van de verboden vruchten snoepen die AAS heten....Ik vind persoonlijk niet dat het kan dat ik voor mezelf AAS kan goedkeuren en ze vrouwen principieel kan onthouden. Ik doe beroep op het zelfbeschikkingsrecht over mijn lijf en wil noch dat de overheid/sportschool/omgeving me hierin betuttelt. Ik kan en wil dus niets anders als vrouwen respecteren in hun zelfbeschikkingsrecht.
 
Laatst bewerkt:
Hi Sp,

Wat betreft overload tijdens trainingen ben ik met je eens . Bij lichter gewicht meet intensiteit en minder rust, bij zwaarder of until failure meer rust.
Ik kan me voorstellen dat het hele proces van bouwen en verliezen behoorlijk frustrerend is voor je broertje. Daarom kiezen veel mannen er voor op te blasten en cruisen, zodat ze hun gains beter vasthouden. Nadeel voor sommige is dat je er niet meer vanaf gaat, maar misschien als je het uitrekend is het goedkoper dan pct (kuren en nakuren)

Ik heb intussen gemerkt dat er bb zijn die zeggen dat ze natural zijn, daarmee soms ook bedoelen dat ze op dt moment natural zijn. Dus, of een kuurverleden hebben maar niet meer gebruiken, of op dat moment net een na kuur achter de rug hebben.
Vrouwen verliezen denk ik niet veel gains, omdat ze ook heel laag doseren. Achja , ik zal het allemaal zelf gaan ondervinden dus wordt afwachten.

Het hele way of live van bb vind ik nog steeds boeiend, ik was natuurlijk een aantal weken terug een aantal jaar natural. Ik vind het nu ng een stukje interessanter!

En dat bijwerkingen steeds meer zichtbaar na een aantal reeks kuren zou ik niet durven zeggen. Bij mijn vriend zie ik juist dat hij steeds meer tolerantie opbouwt. Ik ben benieuwd of dt voor mij ook zo is. Ik krijg nu een klein beetje acne wat normaal is na een aantal weken, ik ben benieuwd of het ook weer zakt.

Wat is tof vind, Sp, is dat je - ook al ben je het niet helemaal met mij eens- toch een positieve indruk achterlaat.

Vind Sp haar post zeker een hele goede en genuanceerde.
Ook jouw verhaal dat je hier zo openhartig neerzet heb ik veel respect voor, ook al heb ik zelf niks met roiden maar ken wel mensen die het doen.
Onthoud wel dat als je zo een openhartig verhaal met jouw eigen ervaringen, visie en een sterke eigen meningen neerzet op een publiek forum je reacties zult krijgen zoals je gezien hebt.
Niet iedereen hoeft altijd in jouw straatje te praten, ook zal niet iedereen het zoals Sp het met tact en nuance kunnen brengen.

Ik heb zelf geen mening over mensen die roiden of wat dan ook, ieder moet lekker zelf weten wat ie doet.

Zeg altijd.

but-thats-none-of-my2.jpg
 
Gebruikt je vriend trouwens HGH?
 
Nee El hombre dat begrijp ik, ik had ook niet anders verwacht hoor. De reden, (Hell) dat ik niet reageer op sommige ervan is omdat mij woorden in de mond worden gelegd die ik niet heb geschreven. Mensen lezen wat ze willen lezen. Bijvoorbeeld sniezel , ik heb toch niet gezegd dat je zou MOETEN belasten en cruisen. Ik zeg alleen dat verlies van mannen bij pct vaak een reden is dat ze hier voor kiezen.
Daarnaast krijg ik veel hatelijke reacties (ook Hell) en die laat ik gewoon lekker. Sommigen komen hier alleen om te rellen of trollen.
Sniezel nee geen hgh
Fotos wil ik na mijn kuur best plaatsen, maar ik ben nog maar net bezig, primo werkt pas echt goed na een paar weken.
Mijn vriend heeft geloof ik zijn foto als avatar
Maar hij is ook pas iets meer als een half jaar aan legit aas.
Danny87
Heeft wel eens een wedstrijd gedaan als natural
 
Oh maar ik zal t zeker niet veroordelen.. en ik heb je ook gezegd dat ik respect heb naar je openheid.
ben ook benieuwd hoe je t ervaart.
Ik reageerde gewoon puur dat je als vrouw zeker wel een hoop kan bereiken. . Alleen alle factoren moeten wel kloppen. (Voeding, training en intensiteit, en genen)
Leuk als.mensen mij verdenken vn gebruik..dat wil dus zeggen dat ik bovenmatig gespierd ben wat ik alleen met anabolen zou kunnen behalen. .
haha niet dus..dus groot compliment.
Snap ook dat mensen steeds sneller resultaat willen. .

maar ach..als ik nu kijk hoe ik mijn laatste wedstrijd in 2010 erbij stond en nu..hen ik toch weer massa gepakt..maar is wel weer 4 bijna 5jaar voor nodig geweest.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Ik persoonlijk keur gebruik wel af..omdat ik ervan overtuigd ben dat het gewoon zooi is..maar hey dat moet ieder voor zich weten. Tis niet mijn lijf ;-)
Maar nogmaals. .respect voor je openheid..want ik ken er geen een die er zo open over is maar dat zal dus ook wel komen door onder andere de verschillende commentaren die je kan krijgen.
 
Nee El hombre dat begrijp ik, ik had ook niet anders verwacht hoor. De reden, (Hell) dat ik niet reageer op sommige ervan is omdat mij woorden in de mond worden gelegd die ik niet heb geschreven. Mensen lezen wat ze willen lezen. Bijvoorbeeld sniezel , ik heb toch niet gezegd dat je zou MOETEN belasten en cruisen. Ik zeg alleen dat verlies van mannen bij pct vaak een reden is dat ze hier voor kiezen.
Daarnaast krijg ik veel hatelijke reacties (ook Hell) en die laat ik gewoon lekker. Sommigen komen hier alleen om te rellen of trollen.
Sniezel nee geen hgh
Fotos wil ik na mijn kuur best plaatsen, maar ik ben nog maar net bezig, primo werkt pas echt goed na een paar weken.
Mijn vriend heeft geloof ik zijn foto als avatar
Maar hij is ook pas iets meer als een half jaar aan legit aas.
Danny87
Heeft wel eens een wedstrijd gedaan als natural


Ik quote letterlijk wat jij zegt en geef daar een reactie op. Ik leg geen woorden in de mond. Kan je dan alsnog reageren op mijn reactie erover?

Edit: mijn ''hatelijkheid'' was als opbouwende kritiek bedoelt. Jij wilt vrouwen advies geven over AAS en ze vertellen hoe het bij jou gaat, maar als ik je stuk zo lees, kan ik me voorstellen dat veel vrouwen afhaken. Gewoon een tipje dus om minder voorbeelden aan te halen die nergens op slaan en een wat serieuzer stuk ervan te maken.
 
Laatst bewerkt:
Nee El hombre dat begrijp ik, ik had ook niet anders verwacht hoor. De reden, (Hell) dat ik niet reageer op sommige ervan is omdat mij woorden in de mond worden gelegd die ik niet heb geschreven. Mensen lezen wat ze willen lezen. Bijvoorbeeld sniezel , ik heb toch niet gezegd dat je zou MOETEN belasten en cruisen. Ik zeg alleen dat verlies van mannen bij pct vaak een reden is dat ze hier voor kiezen.
Daarnaast krijg ik veel hatelijke reacties (ook Hell) en die laat ik gewoon lekker. Sommigen komen hier alleen om te rellen of trollen.
Sniezel nee geen hgh
Fotos wil ik na mijn kuur best plaatsen, maar ik ben nog maar net bezig, primo werkt pas echt goed na een paar weken.
Mijn vriend heeft geloof ik zijn foto als avatar
Maar hij is ook pas iets meer als een half jaar aan legit aas.
Danny87
Heeft wel eens een wedstrijd gedaan als natural


Wie heb er geen gezeik met Hell dan?
Ze is als een jehova, ze dramt maar door en alleen haar eigen denkbeelden zijn de waarheid.

Zou het niet te zwaar wegen wat zij zegt.

Ze noemt mij bijvoorbeeld dom, dan denk ik, If you so smart, why ain't you rich bitch?
 
Wie heb er geen gezeik met Hell dan?
Ze is als een jehova, ze dramt maar door en alleen haar eigen denkbeelden zijn de waarheid.

Zou het niet te zwaar wegen wat zij zegt.

Ze noemt mij bijvoorbeeld dom, dan denk ik, If you so smart, why ain't you rich bitch?
Haha +

En waarom zeikt iedereen op Soraja, er staat niet voor niets "haar ervaring". Fijn dat je, je ervaring deeld. Zullen vast mensen tussen zitten die er wat aan hebben.
[emoji6]
 
Haha +

En waarom zeikt iedereen op Soraja, er staat niet voor niets "haar ervaring". Fijn dat je, je ervaring deeld. Zullen vast mensen tussen zitten die er wat aan hebben.
[emoji6]

Omdat jij niet het verschil kan zien tussen zeiken en advies geven en vragen stellen om iets op te helderen? :shrug:
 
doe geen moeite sniezel, ze reageert niet op kritiek..kan ze blijkbaar niet aan :)

en dat zeg jij iedere reactie van jou in ieder topic is kritiek op anderen en als jij kritiek krijgt word je boos en ben je weg kijk eens meer in de spiegel word tijd dat jij in therapie gaat imo
 
en dat zeg jij iedere reactie van jou in ieder topic is kritiek op anderen en als jij kritiek krijgt word je boos en ben je weg kijk eens meer in de spiegel word tijd dat jij in therapie gaat imo

Ik gaf opbouwende kritiek ja, dit zei ik net zelf, maar ik zeikte niet op haar. Tevens heb ik alsnog geen antwoord op mijn vragen..dus echt een informerend topic is het ook niet denk ik.
 
Ik gaf opbouwende kritiek ja, dit zei ik net zelf, maar ik zeikte niet op haar. Tevens heb ik alsnog geen antwoord op mijn vragen..dus echt een informerend topic is het ook niet denk ik.

hell jij gaf in het begin aan commentaar op haar manier van schrijven en reageren hard en confronterend

ik wil hiermee aangeven dat jou manier van vragen /commentaar / reactie etc eigenlijk nog erger is altijd hard en opdringerig en je gelijk willen halen en het beter willen weten kan het ook milder bij jou wat subtieler ????

kijk wat je nu hierboven schrijft ... heb nog geen antwoord op m.n vragen .. dus het is gelijk geen informerend topic meer ????? en dat bepaal jij dan maar weer

ik vind dat je in dit topic kunt reageren als je verstand van de materie hebt en genoeg ervaring hebt dat heb jij niet imo
 
hell jij gaf in het begin aan commentaar op haar manier van schrijven en reageren hard en confronterend

ik wil hiermee aangeven dat jou manier van vragen /commentaar / reactie etc eigenlijk nog erger is altijd hard en opdringerig en je gelijk willen halen en het beter willen weten kan het ook milder bij jou wat subtieler ????

kijk wat je nu hierboven schrijft ... heb nog geen antwoord op m.n vragen .. dus het is gelijk geen informerend topic meer ????? en dat bepaal jij dan maar weer

ik vind dat je in dit topic kunt reageren als je verstand van de materie hebt en genoeg ervaring hebt dat heb jij niet imo

Ik heb in zoverre ervaring ermee dat de opmerking:

Als hij/zij er uit ziet alsof ze uit een tijdschrift geknipt is ,en hij/zij zegt dat hij niets gebruikt, (dit heeft mijn vriend vaak al meegemaakt) dan moet je niets aannemen van zon loser! Bodybuilding is AAS!

niet klopt.

Ik heb dan geen verstand van AAS, maar ik heb wel verstand van gezond verstand dat zegt dat als je eruit ziet alsof je uit een tijdschrift bent geknipt (ik ken iemand) zit je niet per se aan de AAS. Zij beweert dit wel en hierop haak ik in.

Ik bepaal het niet, ik zei ''denk ik''. Dat geeft aan dat ik eraan twijfel of dit voor mij nog wel zo is.

Begrijp me niet verkeerd, maar je pakt mij er wel lekker op, maar er zijn meerdere mensen in dit topic die het met mij eens zijn dat bepaalde onderdelen niet kloppen en ze een houding heeft die niet erg welkomend is voor vrouwen die willen beginnen met AAS.

En ja, het kan bij mij ook wel wat minder hard, daar heb je gelijk in.
 
ik denk niet dat dit topic is aangemaakt om discussies te voeren met Hell93. Misschien kunnen jullie deze discussies voortzetten in Hell93 trainings log
 
In ieder topic waar Hell komt is iedereen al direct negatief tegen haar. Heb eerder het idee dat iedereen haar opzoekt voor discussies ipv andersom
 
Als ik dit verhaal, motivatie en kennis van zaken vergelijk met de kuurvoorstellen in de AAS sectie dan kom ik tot de conclusie dat het bovengemiddeld goed is. Ik kan niet om de conclusie heen dat er twee maten gemeten wordt wat mannen en vrouwen betreft. Waarom wel begrip voor knulletje van 19-20 die niet wil wachten en zonder kennis eind mei aan de winny wil om beachproof te zijn en niet voor Soraja die echt langer traint en naturel veel meer geprobeerd om haar doelen te bereiken?

Iemand die eerlijk is in een paar jaar doelen wil bereiken waar MissH het wellicht naturel bereikt in 12 jaar (en goede genen). Zo zijn we (bijna) allemaal toch met AAS, we zoeken allemaal een shortcut. Ik waardeer het erg dat er eindelijk een vrouw is in deze sectie die hier open en eerlijk over is en over wil schrijven.

Waarom zijn er in dit topic zoveel mannen die met twee maten meten? De meetlat voor het knulletje van 19 en de torenhoge meetlat voor vrouwen? Waarbij ik ook het idee heb dat het een principe kwestie is, mannen gewoon niet willen dat vrouwen ook van de verboden vruchten snoepen die AAS heten....Ik vind persoonlijk niet dat het kan dat ik voor mezelf AAS kan goedkeuren en ze vrouwen principieel kan onthouden. Ik doe beroep op het zelfbeschikkingsrecht over mijn lijf en wil noch dat de overheid/sportschool/omgeving me hierin betuttelt. Ik kan en wil dus niets anders als vrouwen respecteren in hun zelfbeschikkingsrecht.
In alle eerlijkheid zou een jongen die een gelijkend topic zou hebben geplaatst ook de wind van voren krijgen.
 
In alle eerlijkheid zou een jongen die een gelijkend topic zou hebben geplaatst ook de wind van voren krijgen.

Dat idee heb ik dus niet. Klopt dat er op DBB heel vaak en op alles negatief gedaan wordt maar er zijn imo zoveel topics geweest van mannen die echt niet weten waarover ze het hebben of waar het doel niks anders is als in notime op het stand kunnen lopen of simpelweg nog geen 21 zijn.

Het is imo hoogstens de titel en de toon; mijn filosofie en de manier van schrijven komt nogal over van ik weet alles en kom les geven.....dat spoort niet met de kennis van TS.

En de wind van voren; jou bijdrage is inhoudelijk en een meerwaarde voor AAS gebruik voor vrouwen. Dat is voor veel vrouwen waaronder TS leerzame info. Ik had het over de mensen die alleen maar negatief doen om het negatief doen.

Ik vind vooral elk initiatief dat AAS voor vrouwen bespreekbaar maakt top. Want ik gok erop dat er heel veel meer gebruikt wordt door vrouwen en mannen met nog veel minder kennis. De reden dat ik ook probeer serieus te reageren op de zoveelste winny only kuur in het begin van de zomer is dat die mensen tenminste een topic openen op DBB en het bespreken. 9/10 mensen in de sportschool die gebruiken op basis van een vriend(in) zei dat je er keihard op gaat..... Iedereen kent de domheid wel over AAS in de sportschool.
 
Dat idee heb ik dus niet. Klopt dat er op DBB heel vaak en op alles negatief gedaan wordt maar er zijn imo zoveel topics geweest van mannen die echt niet weten waarover ze het hebben of waar het doel niks anders is als in notime op het stand kunnen lopen of simpelweg nog geen 21 zijn.

Het is imo hoogstens de titel en de toon; mijn filosofie en de manier van schrijven komt nogal over van ik weet alles en kom les geven.....dat spoort niet met de kennis van TS.

En de wind van voren; jou bijdrage is inhoudelijk en een meerwaarde voor AAS gebruik voor vrouwen. Dat is voor veel vrouwen waaronder TS leerzame info. Ik had het over de mensen die alleen maar negatief doen om het negatief doen.

Ik vind vooral elk initiatief dat AAS voor vrouwen bespreekbaar maakt top. Want ik gok erop dat er heel veel meer gebruikt wordt door vrouwen en mannen met nog veel minder kennis. De reden dat ik ook probeer serieus te reageren op de zoveelste winny only kuur in het begin van de zomer is dat die mensen tenminste een topic openen op DBB en het bespreken. 9/10 mensen in de sportschool die gebruiken op basis van een vriend(in) zei dat je er keihard op gaat..... Iedereen kent de domheid wel over AAS in de sportschool.

hierdoor heb ik ook eerder in dit topic negatief gereageerd zonder verdere argumenten. Door jou eerdere post heb ik me toch gerealiseerd dat ik te snel was met die reactie. Met de juiste informatie kan dit topic ook nuttig worden maar dan moet iedereen natuurlijk wel on topic blijven.
 
Back
Naar boven