MuscleMeat

Mindfull's fotolog

Bezoekers in dit topic

mindfull

Novice
Lid geworden
20 okt 2014
Berichten
24
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
69kg
Vetpercentage
10%
Hoi,

Fervent muur/rotsklimmer/afstandsloper. Ben half oktober begonnen met krachttraining/powerlifting. Mijn bedoeling is om een mooiere fysiek te kweken en een evenwicht te vinden tussen Anaerobe kracht/capaciteit en Aerobe kracht/capaciteit. Hier een eerste progressie:

Half oktober (70-75kg):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag (68kg):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Don't hesitate to react (negative or positive).
 
Er lijkt wel een tattoo op je voorhoofd te zitten.
 
Ik heb zo het idee dat je meer comments en vragen gaat krijgen over die tattoo op je voorhoofd dan over je 'progressie'.
 
Ik heb zo het idee dat je meer comments en vragen gaat krijgen over die tattoo op je voorhoofd dan over je 'progressie'.

Om dat uit de wereld te helpen: Het is idd. een tattoo. Het is simplified chinese voor 'angsteloos'. Dit betekent niet dat ik geen angsten heb, maar er zit wel een verhaal achter die hier niet relevant is. DONE :-)
 
Wat staan er op je hoofd? Wollaaaah ik ben een chineeez?
 
Om dat uit de wereld te helpen: Het is idd. een tattoo. Het is simplified chinese voor 'angsteloos'. Dit betekent niet dat ik geen angsten heb, maar er zit wel een verhaal achter die hier niet relevant is. DONE :-)

Zie de post boven je Nickje
 
Zie de post boven je Nickje

Aaah oke. Ieder zn keus.

OT: wel netjes droog geworden. Nu massa bouwen of wil je ecto blijven voor het klimmen?
 
Aaah oke. Ieder zn keus.

OT: wel netjes droog geworden. Nu massa bouwen of wil je ecto blijven voor het klimmen?

Vooral functionele strength/power bouwen met af en toe wat hypertrophy voor de looks. Voor het klimmen doe ik minder en minder alpinisme en meer en meer boulder/sportklimmen waar kracht van pas komt.

Zie ook TS. Wil een bepaald evenwicht vinden atletisch maar daarbij zeker het estetische niet uit het oog verliezen.
 
Niet om vervelend te doen, maar dit is absoluut geen 7% bf. Zal eerder rond de 13-14 zitten.
 
Succes met het nastreven van je doelen!
Kleine vraag, wat voor werk doe je?

En niet om te haten of iets maar dit was mijn eerste gedachte eigenlijk toen ik dit topic las.
2vtb0uv.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: LM
Vind die tattoo op je hoofd wel gaaf:p
 
272/2 sticker naast je spiegel, polsbandje met streepjescode, tattoo op hoofd i.c.m. gebruikersnaam, wat is deze?
 
:-) 12% was het gemeten een jaar terug toen ik op 70 stond met dezelfde bouw als in foto 1. (meting in zo een waterbak omdat ik toen me wou voorbereiden op een ultraloop. Ben toen uiteindelijk naar 63 kg gegaan. Daarmee mijn schatting nu onder de 10 %. Ik vind ook nergens nog een echt vetlaagje. Bandje is omdat ik in een revalidatiecentrum zit, wegens 2 operaties ivm met een verlamming in de linkerhand waardoor ze de ulnar zenuw hebben moeten opereren. Ziet er zo uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HighonX: Altijd in ICT gewerkt als project manager. Nu plan ik een carriereswitch richting kine/accupunctuur.
O ja, je plaatje vind ik wel leuk. Doe geen kung fu, maar wel tai chi :-)
 
Is wel een hele andere richting kine/accupunctuur:)Lijkt me wel interessant:p
 
@Marleentje: ICT ben ik als klein manneke ingerold maar ben ik op uitgekeken, maar ik heb een passie voor verschillende sporten, trainingsleer, revalidatie (door de vele ongelukken die ik zelf gehad heb), dus idd. een hele ommekeer, maar het was zowieso al een groot stuk van mijn leven.

Om accupunctuur te mogen beoefenen in Belgie moet je over een medisch diploma (verpleegkunde, kine, dokter) beschikken, en kine lag het meest in mijn interessesfeer. Ik ga mij volgend academiejaar dus inschrijven voor een bachelor kine, maar ben nu al aan het studeren, want ik ga werk en de beide studies, met daarbij nog mijn verschillende sporten samen moeten doen. Het word een hectisch 5 jarenplan, maar als ik erin slaag zie ik me ook op professioneel vlak gelukkig oud worden :)
 
Mijn interesseert die dingen ook heel erg, ook een beetje omdat ik in verschillende revalidatie klinieken heb gezeten.

dat geloof ik gelijk dat het een hectisch 5 jarenplan gaat worden, maar het gaat je vast wel lukken!:D
 
Mijn interesseert die dingen ook heel erg, ook een beetje omdat ik in verschillende revalidatie klinieken heb gezeten.

dat geloof ik gelijk dat het een hectisch 5 jarenplan gaat worden, maar het gaat je vast wel lukken!:D

Dank je voor de motiverende woorden Marleentje. Revalidatie kan een hell zijn, maar maakt je soms ook sterker!
 
Back
Naar boven