Fitness Seller

Sticky Misselijk na training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb al een maand last van misselijkheid, ook op niet-trainingsdagen.

Net benen en schouders was ik van plan om te trainen, maar het bleef bij benen.

Ik moest mijn best om alles binnen te houden, vond het verstandig om naar huis te gaan en morgen maar (hopelijk) schouders te trainen.

Ik had wel caffeine pil genomen voor de training, maar gaf niet echt energie oid.

Waar ligt het volgens jullie aan?

---------- Post added za 2 jul 2011 at 12:54 ----------

Ik lees trouwens dat Big T HIT cardio aanraad. Ik doe NOOIT cardio, misschien ligt het daar aan?
 
Ik heb even op lege maag teruggefietst naar huis, probeer nu een shake met banaan, 15gr waxy maize, 50gr havermout en 40gr whey weg te werken. Gaat gelukkig nu wat beter..
 
Ik had het vandaag ook. Was ook benendag. :S
Dat weet ik dit voor de volgende keer.
 
Dat je misselijk word gebeurden een keertje ook bij mij, volgens mij lag het aan te dicht bij je trainingen eten, je weet dat al die bloedt dan in je maag zit in plaats van je benen.

probeer een anderhalf uur van te voren te stoppen met eten en halfuur voor je training je pre-workouts nemen. (als je vis neemt kan je een uur van te voren stoppen Snelle carbs)

Now go back and train them legs!
 
sinds ik kots maak ik de meeste gains
 
Neem je sinds een maand iets nieuws; eten, supplementen etc?

daar zou het ook aan kunnen liggen
 
dus het kan aan meerdere oorzaken liggen:

- Ik was gisteren begonnen met dexaprine en heb constant dorst en blij maar drinken
- Ik neem vitamine pack van Body en fitshop was ook gisteren mee begonnen
- Omdat de sportschool beetje vroeg dicht gaat had ik om 10 uur of zo gegeten (was laat wakker lol) en om 11 uur getraind; benen dus!

Toen ik begon had ik dorst en zo maar tijdens het trainen voelde ik meer naar en misselijk misschien dat ademen ook een grote rol bij mij gespeeld had ik had het ook best wel warm. En was echt uitgeput.
 
Als je om 10 uur veel zou hebben gegeten kan het zijn dat een uurtje te kort is na het eten.

Ook bij die dexaprine kan je op het begin beter een kwart of de helft van een pil nemen en dan langzaam opbouwen, want het kan best heftig zijn en sommige mensen kunnen er niet zo goed tegen.

Aan die twee dingen zou het kunnen liggen.
 
Thanks.

Ik denk dat het aan het eten ligt. Omdat ik goed probeer te eten bij het ontbijt. Daar zitten mijn meeste calorien meestals.

Dexaprine; ik voel niet veel van de werking. veel dorst maar geen energie en euforische gevoel etc.
Ik was gisteren met 1/4 pil begonnen vandaag helft. ik blijf dus 1/2 nemen voor een week en dan zie ik wel.

Ik zal niet meer trainen in het weekend dan kan ik op mijn gemak trainen en niet meteen na het eten.
 
M'n eigen ervaring was:

Pre-workout subs
Volle maag
Te veel water gedronken
Slecht geslapen
 
Afgelopen donderdag weer bijna over me nek gegaan na zware sets lunges en squats. Uitendelijk toch alles binnegehouden. Ik denk dat het gewoon hoort bij hele zware compound movements, vooral squats, voor mij wel een teken dat ik echt 100% ben gegeaan. Misschien dat de BCAA ook wel bijdroeg aan de misselijkheid. Uiteindelijk toch alles binnengehouden, een of andere ecto wou me nadoen met squatten, hij heb de hele kleedkamer ondergekotst.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik heb de laatste tijd niet dat ik misselijk ben, maar na elke maaltijd een drukkend gevoel in me keel (eigenlijk heel de dag door). net alsof iemand op je keel drukt, dat kokhalsneigingen veroorzaakt. Weet iemand wat het kan zijn? ben ook 3kg afgevallen.
karma als je me kunt helpen!
 
Back
Naar boven