XXL Nutrition

Gevonden Model voor film

Bezoekers in dit topic

Nienke88

Novice
Lid geworden
6 nov 2016
Berichten
2
Waardering
1
Beste gewichtheffers,

Mijn naam is Nienke Jorissen en ik ben op zoek naar een gewichtheffer die mij zou willen helpen bij het maken van een film.

Ik ben beeldend kunstenaar en maak onder andere films. Ik ben gefascineerd door de grenzen van het menselijk kunnen en daar wil ik graag een korte film over maken.
Omdat ik veel bewondering heb voor sporten waarbij een duidelijk doel wordt gesteld, zoals gewichtheffen, wil ik dat graag in beeld brengen.

Wil je mij hierbij helpen en/of meer informatie? Stuur dan een mailtje naar nienke@ginius.nl

Met vriendelijke groet,

Nienke Jorissen

www.nienkejorissen.nl
 
wil je een knappe gewichtheffer filmen dan moet je zoeken naar een echte bodybuilder,

mag het ook lelijk en dik zijn dan moet je in het powerlifter gedeelte kijken ,

mag het ook wat verwijfd en gay overkomen dan moet je in de crossfit sectie kijken
 
In before huilebalken over hoeveel het schuift.

- er zijn niet zoveel gewichtheffers volgens mij. Succes.
 
In before huilebalken over hoeveel het schuift.


ik heb ooit eens 50,00 gevangen voor een klein rolletje in een Veronica serie,

voordat de opnames waren begonnen hadden ik en mijn mede figuranten al het geld al opgezopen

in een café aan de overkant van de set :roflol:
 
Zoek je iemand die zware ijzers op kan tillen? Of iemand die er gespierd uit ziet?
 
Omdat ik veel bewondering heb voor sporten waarbij een duidelijk doel wordt gesteld, zoals gewichtheffen,

Er is geen duidelijk doel in gewichtheffen, het is eerder het omgekeerde. Veel mensen ontwikkelen stoornissen (zoals bigorexia) juist omdat er geen duidelijk doel is, het moet altijd 'meer'. Dit geldt voor physique-oriented branches (bodybuilding) maar ook strength-oriented branches (powerlifting). Veel mensen (vooral vrouwen) vinden 'gewichtheffen' saai om die reden, terwijl je bij bv. voetbal, hockey, basketbal enz. een heel duidelijk doel hebt (en je ook tegen iemand of een entiteit speelt).

Het is ook onduidelijk wat je precies wilt (zoals 040B hierboven al zegt). Wil je iemand die veel op kan tillen of iemand van de cover van een fitness magazine?

maxresdefault.jpg


Deze dude heeft het wereldrecord voor deadliften

maxresdefault.jpg


Dit zijn random youtubemannetjes die voornamelijk trainen voor esthetische doeleinden en dus niet veel gewicht optillen
 
Dan zit je hier goed, want hier kan iedereen binnen 2 weken 100 kg benchen voor reps ;)
 
Back
Naar boven