XXL Nutrition

Mohammed Jaraya Highlights Gemaakt Door Mij

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
31 aug 2016
Berichten
5
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
87kg
Beste leden,

Na mijn Ilias Bulaid highlights ben ik gaan werken aan een highlights video van Mohammed Jaraya. Ik heb het eergisteren online gegooid en de reacties zijn tot nu toe erg lovend. Dit is mijn 2e highlights video en ik ben er erg tevreden over en ik hoop jullie ook.

De kwaliteit is zelfs beter dan de originele video's die gebruikt zijn om deze highlights te ontwikkelen en wat ik erg zou waarderen is thumbs up, reacties en nieuwe abonnees voor de volgende highlights video van Robin van Roosmalen.

PS: Als de Bodybuilding.nl team mijn video wilt delen via hun website of andere social media zou ik dit geen probleem vinden en zelfs aanmoedigen. Het is ook een grote talentje van maar 20 jaar en heeft al grote partijen gewonnen van oudere tegenstanders wereldwijd met een verbluffende gevochten partijen van 63 wedstrijden. Hij heeft 60 partijen gewonnen, 3 verloren en 0 gelijk gekregen

Met vriendelijke groeten,

PERFECT KICKBOXING

 
Same post, different vid ...

Wel leuk voor je dat je er zo mee bezig bent, succes met je volgende projecten :thumbs:
 
Same post, different vid ...

Wel leuk voor je dat je er zo mee bezig bent, succes met je volgende projecten :thumbs:

Hahahaha, als je héél goed oplet is het toch nét wat anders:P. Ik wist ook niet wat ik anders moest schrijven in de reactie, dus heb even de teksten gewijzigd zodat het wel relevant is voor deze vechter. Wou het even uitleggen voordat ik serieus de beschuldiging krijg van spammen. Dankjewel voor de compliment, ik hoop dat je ervan genoten hebt.:thumbs::thumbs:
 
Back
Naar boven