Fitness Seller

mr.o 2002 voorspellingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone telt niet meer mee..... te druk met ze muziek.. tis dat ie een weider contract heeft, dus de top 5 haalt die sowieso
 
Levrone doet niet meer mee?!
Omdat hij in het begin van het jaar niet heeft weten te presteren.
Wat een onzin. Hij had last van een hernia en daar is hij nu aan geopereerd. Daarom kon hij in de basis oefeningen niet voluit gaan. Heb er alle vertrouwen in.
2 jaar geleden was precies hetzelfde verhaal. Levrone is niks, blablabla. Werd toen 2e en had gewoon moeten winnen.
Maar ja Coleman was toen al de huidige mr.Olympia.
Net als vorig jaar. Toen had Jay moeten winnen.

P.S. Ik ben natuurlijk ook wel een beetje veel Levrone fan!!
 
Heeft levrone een Weider contract ? Dan eindigt ie niet alleen Top 6, heeft een goede kans om tweede te worden. Al denk ik toch dat Dennis James in betere doen zal zijn.
 
Yup, en coleman zal 1 worden... Niemand onttroont de Mr.O zomaar. Die heeft al een voorsprong voordat hij het podium op is geweest.
 
Dat was voorheen zeker zo, maar dit jaar zitten er bijna allemaal andere juryleden, ze mogen niet meer met elkaar overleggen, en de uitschieter naar onder en en naar boven vervallen, dus het zal denk ik niet zo als andere jaren gaan.

Thank god!!!
 
Tuurlijk wel, de $$$$ van meneer Weider spelen ook een rol..

Bovendien als ik Levrone vorig jaar zag en het jaar ervoor, vorig jaar zag die er al een stuk minder uit..
 
Maar meneer JOE kan het niet maken om elk jaar maar iemand die hem bevalt kampioen te laten worden. Jay doet dit jaar daarom al niet mee. En ik denk dat er in de toekomst dan nog meer niet mee gaan doen.
Maar levrone zegt zelf dat hij vorig jaar minder was (te veel aan zijn hoofd had + blessure), maar dat hij nu weer goed bezig is.

Art Atwood wordt trouwens denk ik de verrassing van de Olympia.
Zegt dat hij met 123 kg kurkdroog gaat komen. Heb foto's gezien 6 weken uit voor de Olympia.
 
nog 2 daagies...we'll see!
 
Originally posted by richard
Maar meneer JOE kan het niet maken om elk jaar maar iemand die hem bevalt kampioen te laten worden. Jay doet dit jaar daarom al niet mee. En ik denk dat er in de toekomst dan nog meer niet mee gaan doen.
Maar levrone zegt zelf dat hij vorig jaar minder was (te veel aan zijn hoofd had + blessure), maar dat hij nu weer goed bezig is.

Art Atwood wordt trouwens denk ik de verrassing van de Olympia.
Zegt dat hij met 123 kg kurkdroog gaat komen. Heb foto's gezien 6 weken uit voor de Olympia.

Jay doet niet mee dit jaar omdat die op de Arnold al aan het vlammen was en niet de fout wil maken die Ronnie vorig jaar maakte. Een prof kan bijna niet 2x per jaar extreem vlammen. Ronnie wilde graag de hummer hebben en dat koste hem bijna de O, als die niet bij Weider onder contract gestaan zou hebben.
 
Niet correct soulraver.
Jay heeft gezegd dat hij niet meedoet omdat hij bij voorbaat kansloos is omdat Ronnie meedoet.
 
zou iedereen die kansloos is tegen coleman is
thuis moeten blijven dan ??? kan me niet voorstellen dat hij dat heeft gezegd
 
Zeg niet dat ie kansloos is. Vond hem vorig jaar zelfs beter. Heb ze beide in het echie gezien in Essen. Vond jay ook daar de betere. Vond dat Ronnie er in het eerste jaar er boven uit stak, maar daarna vond ik dat wel mee vallen.:p
 
Originally posted by richard
Zeg niet dat ie kansloos is. Vond hem vorig jaar zelfs beter. Heb ze beide in het echie gezien in Essen. Vond jay ook daar de betere. Vond dat Ronnie er in het eerste jaar er boven uit stak, maar daarna vond ik dat wel mee vallen.:p

Ja, dat kwam om dat domme Ronnie de laatste paar keer elke keer iets vlak voor de Mr. O had. Vorig jaar een dag ervoor een fotosessie, waardoor hij niet kon pieken. Dit jaar komt hij in de shape van z'n leven...zegt ie. Ik ben wel benieuwd. 1 ding is een feit. Het wordt dit jaar spannend. (jammer dat Jay niet meedoet, maar die kon toch niet winnen >staat niet onder weider<)...
 
Niet kampioenwaardig die Ronnie.
Vind het een goede bodybuilder, heb ook videobanden van hem, maar als je kritiek krijgt en te horen krijgt dat iemand had horen te winnen, moet je niet ineens smoesjes gaan bedenken, zoals ik had een photoshoot.
Heeft hij zelf zo ingepland. Fouten maak je zelf! Hij is lang genoeg prof en dat zijn ze allemaal, dus when he ****s up, HE ****s up en niet een ander.
 
Originally posted by richard
Dat was voorheen zeker zo, maar dit jaar zitten er bijna allemaal andere juryleden, ze mogen niet meer met elkaar overleggen, en de uitschieter naar onder en en naar boven vervallen, dus het zal denk ik niet zo als andere jaren gaan.

Thank god!!!

Is altijd al zo geweest. 7 scores, hoogste en laagste vallen weg. En al mogen ze niet met elkaar overleggen, ze zullen wel mogen overleggen met een representant van het Weider Imperium.
 
Originally posted by richard
Maar meneer JOE kan het niet maken om elk jaar maar iemand die hem bevalt kampioen te laten worden. Jay doet dit jaar daarom al niet mee. En ik denk dat er in de toekomst dan nog meer niet mee gaan doen.
Maar levrone zegt zelf dat hij vorig jaar minder was (te veel aan zijn hoofd had + blessure), maar dat hij nu weer goed bezig is.

Art Atwood wordt trouwens denk ik de verrassing van de Olympia.
Zegt dat hij met 123 kg kurkdroog gaat komen. Heb foto's gezien 6 weken uit voor de Olympia.

Hoe minder er mee doen, hoe meer geld voor de anderen. Er staan er altijd te wachten in de coulissen. Daar verliest Weider geen slaap over. Als sinds 83 moet de Mr.Olympia maar opdagen om te winnen, en jij denkt dat er na 19 jaar eindelijk verandering in gaat komen ? Vergeet die maar.

ik ben erg benieuwd naar wat Atwood gaat doen. Was een hele vertoning in Toronto, maar uitgenomen Ruhl was niemand daar op zn scherpste. Gezien Ruhl maar 13de was vorig jaar, is dat geen echte maatstaf. Meeste mensen geven hem geen schijn van kans voor de top 10.
 
Inderdaad vanaf haney zijn de Olympia winnaars niet meer ontkroond. Slechte zaak toch? Vooral als alles en iedereen het ziet en weet en zegt. Nivo van de wedstrijd wordt toch minder. Jay blijft weg, Shwan doet niet mee. En misschien uiteindelijk andere ook wel niet. Is niet leuk voor joe en vooral niet als ze wel met de arnold mee doen. Prijzengeld arnold ligt ook bijna gelijk en kwa prestige wordt het verschil ook steeds minder.
Arnold gaven ze als eerste een auto weg, doet joe ook. Is toch een beetje geprikkeld hoor die Joe.
Markus is publiekslieveling vanwege massa. Maar komt toch steeds beter. Vorig jaar was een missatp. Heeft hij denk ik ook wel van geleerd.
Vandaag zijn toch al de 1e en de 2e ronde?? En morgen ronde 3 en 4 toch?
 
dat shawn niet meedoet heeft daar weinig mee te maken. Hij doet het verslag nu...en hij vond het interessant om eens wat anders te doen.
 
Eind resultaat:

1. Ronnie Coleman
2. Kevin Levrone
3. Chris Cormier
4. Dexter Jackson
5. Gunter Schlierkamp
6. Lee Priest
7. Flex Wheeler
8. Markus Ruhl
9. Orville Burke
10. Dennis James

Waar was Nasser??
Gunther was favoriet samen met Lee.
 
Originally posted by bestoldschool
Eind resultaat:

1. Ronnie Coleman
2. Kevin Levrone
3. Chris Cormier
4. Dexter Jackson
5. Gunter Schlierkamp
6. Lee Priest
7. Flex Wheeler
8. Markus Ruhl
9. Orville Burke
10. Dennis James

Waar was Nasser??
Gunther was favoriet samen met Lee.

ben blij voor gunter
maar waar is nasser inderdaad ?
 
Back
Naar boven