AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Klopt het dat ik geen kalkoen op de site kan vinden?

Geen kalkoen en geen reactie hier.

Ooit van weekend gehoord? Sommige bedrijven zijn vanaf vrijdag 18:00 dicht ;)

Moet ook in het weekend eten;)
Was even de 9 tot 5 mentaliteit vergeten, mijn excuus.

Sorry! Normaal antwoord / check ik 3x per dag, ook in het weekend. Afgelopen vrijdag t/m deze zondag was ik ingehuurd voor een beurs in België en mijn collega nam de mails over. Ben vergeten te vragen of het forum ook overgenomen even kon worden, excuus.

Het kalkoen product hebben we een jaar geprobeerd, maar te weinig sales helaas. Denk dat de meeste gaan voor het volgende wat bijna ook 1 op 1 overeen komt (zelfde bereiding) en een euro goedkoper: Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) 1kg (5 x 200gr)

zalmworst inmiddels probeert, Prima smaak!
Hou zelf TOTAAL Niet van gebakken zalm, die geur alleen al,
maar hier proef ik de zalm smaak niet in terug, de structuur doet me inderdaad aan worst denken... zou het omschrijven als een lichtkruidige smaak met worst structuur.
DUs voor mij ideaal product, de gezonde zalm vette binnen zonder de gebakken zalm smaak

Super :)! Een tweetal collega's op de werkvloer lusten geen vis en de worst wel. Denk dat dit wel een plus punt bij het product is dat de vis smaak er af is. Bedankt voor de review!

Afgelopen week mijn eerste bestelling ooit ontvangen. Kwam er al snel achter dat ik iets te enthousiast ben geweest tijdens het vullen van mijn winkelmandje met als gevolg dat ik eerst de hele vriezer leeg moest ruimen. De 17 kilogram aan bestelde producten pasten er maar net in.
Mijn eerste maaltijd is me trouwens goed bevallen :)

De eerste keer is even opletten inderdaad, daarna weet je meteen hoeveel er in past. Bij de FAQ hebben we tips er voor staan met foto! Onthoud dat onze producten 4 dagen goed in de koelkast blijven, dus als het net niet past is dat een oplossing. Fijn te horen dat de eerste maaltijd er goed in ging!

Is er iets veranderd aan de kipblokjes? Eerder vielen ze na een nacht in de koelkast helemaal uit elkaar en nu blijft het 1 blok vlees wat zelfs nog best moeite kost om te snijden.

Bereiden ze nu anders als ik me niet vergis, waardoor ze malser zijn. Als je ze uit de verpakking 'kneedt' gaat het vrij makkelijk.

Er is zelfs een instructie video voor gemaakt, ergens hier in dit opic.

Klopt! Video en uitleg erbij is hier te vinden: Kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) 1kg (5 x 200gr) Snijden is niet nodig, doe het zoals het filmpje en het valt zo uit elkaar. Je moet het alleen net even weten.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord. Jammer dat het er niet is, heb laatst kalkoen in duitsland gehaald, 1 groot stuk van 1kg voor 5€ hrt beviel mij wel.
 
Weer besteld :) #100064859. Zou dit woensdag bij het afhaalpunt geleverd kunnen worden ipv morgen? (heb het wel in de bestelling vermeld)

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de producten! :toothpick:


Komt er toevallig naast de gewone ui blokjes ook een Rode ui blokjes variant? Of kan ik dit aanvragen als klant? :D
 
Bedankt voor je antwoord. Jammer dat het er niet is, heb laatst kalkoen in duitsland gehaald, 1 groot stuk van 1kg voor 5€ hrt beviel mij wel.

Kalkoen filets zijn inderdaad gigantisch en rond de 1kg. We hebben het daarom nooit op die aangeboden omdat al onder producten 200gr / 150gr verpakt zijn (gemak). Kalkoenfilet is ook wat stugger dan kipfilet. Maar dat is inderdaad een mooie prijs ja :). Rauwe kalkoenblokjes hebben we laatst wel over gedacht, maar dan wordt het niet 5euro/kg omdat er een extra handeling / arbeid in zit.

Weer besteld :) #100064859. Zou dit woensdag bij het afhaalpunt geleverd kunnen worden ipv morgen? (heb het wel in de bestelling vermeld)

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de producten! :toothpick:

Komt er toevallig naast de gewone ui blokjes ook een Rode ui blokjes variant? Of kan ik dit aanvragen als klant? :D

We hebben je opmerking gelezen en behandeld al hier op de achtergrond. Je hebt alvast een track&trace gekregen, maar we maken het pakket morgen en versturen het dan ook morgen ipv vandaag. Tips kun je hier in het topic doorgeven of info@musclemeat.nl . Wil niet zeggen dat we het meteen inkopen maar in de gaten houden of er meer vraag naar is :). Leuk te lezen dat je zo tevreden bent! Bepaalde producten specifiek?
 
Pluspunten;

- Kipblokjes naturel en roasted erg goed en vooral zeer makkelijk.
- 5kg argentijnse kip, lekkere kip zonder al die vocht zooi zoals in de supermarkt
- Kant en klaar groentes gebruik ik vaak voor het avond eten, ook erg ideaal en vooral het niet-hoeven-snijden en niet-hoeven-koken is heerlijk.
- Elke dag (lunch) eet ik de groentemixen: de goldmix, julliene en mexico vind ik het lekkerst, uitbreiding van groentemixen zou ook fijn zijn :)
- Hierbij doe ik de waldensauzen, als je vrij weinig gebruikt is het 't lekkerst, gaan ze ook lekker lang mee.
- In de vorige bestelling ook aan de fruitmixen begonnen, dit gaat nu altijd door de kwark en bevalt ook perfect!
- Zoete aardappel friet heb ik ook al 3x gegeten, top!
- MM Jerky's heb ik 1x gehad en vond het erg lekker, kende het niet en was blij verrast. Helaas vind ik het wat duur voor een tussendoortje aangezien je het het liefst in 1x op eet :D:D Terwijl ik dit type zie ik dat het in de aanbieding is en dat niet optijd heb gezien :eek:???
- Vernieuwingen elke keer als ik een nieuwe bestelling doe, probeer steeds vaker wat nieuws mee te pakken.
- Service is top als er bijv. een keer wat misgaat bij een bestelling


Wel een paar punten wat minder, voor mij persoonlijk vooral, zal aan mijn eigen smaak liggen:
- Wok tropical vond ik niks
- Chinamix ook niet.
- De gekruide kip zakjes (200gr) werken niet zo mooi met ontdooien/uit elkaar halen als de naturel en roasted. Vind ik erg jammer want hierdoor bestel ik ze niet meer (was eenmalig).
- Bosvruchtenkorf zitten van die kleine zwarte besjes in met pitje, eet niet lekker.
- Ik heb net een nieuwe, grote koel/vries combinatie voor meer :bmwm::bmwm:. Mijn vriezer is na de eerste besteling alweer te klein :duh:



Al met al érg tevreden en raad het iedereen altijd aan!
 
100064876

Laatste bestelling denk ik :treuren: ik ga namelijk emigreren.
 
.
 
Laatst bewerkt:

Bedankt voor de enorme feedback en het aanraden, hebben we zeker wat aan :)! Heb je al de wokverde en zucchini mix als geprobeerd? Deze twee zijn mijn favoriete groente mixen. Eind deze week komt er nog een groente mix bij en komende maanden denk ik ook nog wel! Voor de kip zien we een tweesplitsing waar duidelijk de voorkeur gaat naar de 200gr pakjes of de 2.5kg verpakkingen, ben blij dat we daarom beide aanbieden :). Je had wel het filmpje gezien over het uit elkaar halen toch dat bij de product pagina staat.

100064876

Laatste bestelling denk ik :treuren: ik ga namelijk emigreren.

Nooeesss, wat doe je nou! Niet toevallig naar Duitsland? Daar kunnen we naar sturen :D.
 
Bedankt voor de enorme feedback en het aanraden, hebben we zeker wat aan :)! Heb je al de wokverde en zucchini mix als geprobeerd? Deze twee zijn mijn favoriete groente mixen. Eind deze week komt er nog een groente mix bij en komende maanden denk ik ook nog wel! Voor de kip zien we een tweesplitsing waar duidelijk de voorkeur gaat naar de 200gr pakjes of de 2.5kg verpakkingen, ben blij dat we daarom beide aanbieden :). Je had wel het filmpje gezien over het uit elkaar halen toch dat bij de product pagina staat.



Nooeesss, wat doe je nou! Niet toevallig naar Duitsland? Daar kunnen we naar sturen :D.

Malta :roflol: zal ik een dochterbedrijf opzetten daar? :loopband:
 
Malta :roflol: zal ik een dochterbedrijf opzetten daar? :loopband:
Heb je het bestaan van Muscle Meat wel meegenomen in je overweging te emigreren naar Malta?
 
Heb je het bestaan van Muscle Meat wel meegenomen in je overweging te emigreren naar Malta?

Dat was wel 1 van de grote cons (niet eens gelogen). Merk toch wel dat ik het merendeel van wat ik eet van MM haal.
 
Vlees kan je overal krijgen.

Gaat niet zozeer om het vlees (of zelfs de kwaliteit van het vlees, geloof best dat niet alles overal is ingespoten met water enz.), is meer het gemak van 'ik trek een jaar lang houdbaar 200g zakje kipfilet open en gooi het door mijn maaltijd'.

De enige producten die ik waarschijnlijk écht ga missen zijn de avocadohelften en de zoete-aardappelpuree.
 
Bedankt voor de enorme feedback en het aanraden, hebben we zeker wat aan :)! Heb je al de wokverde en zucchini mix als geprobeerd? Deze twee zijn mijn favoriete groente mixen. Eind deze week komt er nog een groente mix bij en komende maanden denk ik ook nog wel! Voor de kip zien we een tweesplitsing waar duidelijk de voorkeur gaat naar de 200gr pakjes of de 2.5kg verpakkingen, ben blij dat we daarom beide aanbieden :). Je had wel het filmpje gezien over het uit elkaar halen toch dat bij de product pagina staat.



Nooeesss, wat doe je nou! Niet toevallig naar Duitsland? Daar kunnen we naar sturen :D.

Is de wok verde nieuw? anders heb ik deze helemaal over het hoofd gezien :o

Zucchini vond ik wat duur voor in vergelijking met de anderen, maar zie nu dat het een 2.5kg zak is :o:o Lekker lopen slapen dus.

Ga ze zeker proberen, bedankt voor de tip :D:cool:

Site is trouwens erg verbeterd vind ik! Vooral dat ik nu niet elke keer als ik wat toevoeg, weer opzoek moest gaan naar waar ik was!
 
Dat was wel 1 van de grote cons (niet eens gelogen). Merk toch wel dat ik het merendeel van wat ik eet van MM haal.

Gaat niet zozeer om het vlees (of zelfs de kwaliteit van het vlees, geloof best dat niet alles overal is ingespoten met water enz.), is meer het gemak van 'ik trek een jaar lang houdbaar 200g zakje kipfilet open en gooi het door mijn maaltijd'.

De enige producten die ik waarschijnlijk écht ga missen zijn de avocadohelften en de zoete-aardappelpuree.

Malta is wel wat ver ja. Dat gaat ons pakket niet halen :D. Bedankt voor het mooie compliment dat je onze producten zult missen. Op het forum blijf je wel neem ik aan?

Is de wok verde nieuw? anders heb ik deze helemaal over het hoofd gezien :o

Zucchini vond ik wat duur voor in vergelijking met de anderen, maar zie nu dat het een 2.5kg zak is :o:o Lekker lopen slapen dus.

Ga ze zeker proberen, bedankt voor de tip :D:cool:

Site is trouwens erg verbeterd vind ik! Vooral dat ik nu niet elke keer als ik wat toevoeg, weer opzoek moest gaan naar waar ik was!

Ah kijk aan, meteen 2 nieuwe mixen erbij voor je ;)! Wok verde is er nu een half jaar gok ik. Al het mooie groen bij elkaar! Blij te horen van de site, dat is inderdaad 1 van de verbeter punten die we graag wouden en nu hebben.
 
Nieuwe website lay-out? Of was die er al? Ziet er goed uit!

Wat is de inhoud van die duo zoete en gewone aardappel? Stond er volgens mij niet bij.
 
Nieuwe website lay-out? Of was die er al? Ziet er goed uit!

Wat is de inhoud van die duo zoete en gewone aardappel? Stond er volgens mij niet bij.

Product is nog maar net online (30 min :D). Zoete Aardappel & Aardappel Ik had het in de intro tekst gezet, maar het moet ook onder de voedingswaarde staan waar het nog niet stond, dus bedankt voor de tip! Tekst toegevoegd: Ingrediënten: Aardappel, zoete aardappel, zonnebloemolie. Website is vernieuwd inderdaad sinds 10 dagen ongeveer :), thnx.
 
Product is nog maar net online (30 min :D). Zoete Aardappel & Aardappel Ik had het in de intro tekst gezet, maar het moet ook onder de voedingswaarde staan waar het nog niet stond, dus bedankt voor de tip! Tekst toegevoegd: Ingrediënten: Aardappel, zoete aardappel, zonnebloemolie. Website is vernieuwd inderdaad sinds 10 dagen ongeveer :), thnx.
Haha, was net even aan het kijken wat Zucchini ook alweer was (wat hierboven werd besproken). Maar de zoete aardappel en aardappel combi lijkt me lekker, ga ik aankomende week eens bestellen:thumb:.
 
Back
Naar boven