MuscleMeat

Muziek bij de training werkt motiverend (1 bezoeker)

Muziek bij de training motiveert


  • Totaal stemmers
    837

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Stelling: muziek bij de training werkt motiverend. Het gaat voor alle duidelijkheid over muziek die jij goed vindt.
 
Hell Yeah en dan het liefst zo agressief mogelijk, terror, hatebreed, korn, pantera, gorefest, system of a down... etc.

Maak je gains op jonguh
 
Het motiveert zeker.

Leuke bijkomstigheid is dat mensen niet tegen je gaan praten.
 
Zeker, bij ons licht het aan de instructeur wat voor muziek er op staat en er zijn sommige die denken dat het een theehuis is als je luistert wat voor muziek ze op zetten.

En dan zijn er ook instructeurs die gwn wat rock/dance opzetten, ik merk dat ik dan veel meer gemotiveerd ben.
 
Ja, bij KT.
 
Ja, bij KT.

doe geen cardio
 
Jazeker, maar het grootste effect merk ik bij cardio omdat je je ademhaling dan minder hoort dus dat helpt me psychologisch om door te bijten.
 
bij beide, alleen is het bij cardio soms wat vervelend omdat je ongemerkt op het ritme van de muziek gaat lopen..
 
Motiveert absoluut. En het voorkomt ook nog eens dat ze tegen je aan gaan staan ouwehoeren tijdens een set.
 
Tussenweg optie mist: ik train even gemotiveerd met of zonder muziek.

Als ik psyched up ben merk ik niet eens dat er muziek opstaat
 
Ja, zowel bij KT als bij cardio. Vooral bij cardio, omdat dat zo saai is.
 
Beide, Bij de qlimax kan je net eentje meer drukken.

Denk dat dit ook generatie/generatie afhangt ..
 
Kan mezelf motiveren.
 
Bij cardio vooral. KT heb ik nog niet echt met mijn eigen muziek getrained. In de sportschool is de muziek doorgaans zo'n drama dat ik er agressief van wordt. = meer kracht :P.
 
Beide. Lekker muziek laten knallen en voluit gaan!
 
Zeker. Alleen bij oefenen op techniek of technisch moeilijke lifts is zonder muziek beter voor je concentratie, vind ik.
 
Motiveert bij beide. Heb ooit ergens gelezen dat er onderzoek naar is gedaan en dat muziek de prestaties zelfs met 20% positief kunnen beïnvloeden.
 
Of het leid af. In ieder geval concentreer ik me beter op men direct omgeving want rondom je zijn er loser-agenten die bewust de oefeningen verkeerd gaan doen. Zielige karakterloze personage die moeten leven van de liefdadigheid. Gelukkig werk ik niet voor tuig.

Het nog triestigere is dat sommige beweren muziek te luisteren terwijl ze de hele tijd naar een fluitend vogeltje luisteren dat glimlachend achter de scene denkt. Hoe dikker de wormen hoe meer voedsel voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Hell Yeah en dan het liefst zo agressief mogelijk, terror, hatebreed, korn, pantera, gorefest, system of a down... etc.

Maak je gains op jonguh

Het motiveert zeker.

Leuke bijkomstigheid is dat mensen niet tegen je gaan praten.

Dit.
Thuis kan ik prima trainen met 3FM op de radio, want: niemand in de buurt. In de sportschool is het juist om me te kunnen focussen op wat ik doe. Meestal iets agressiefs in m'n oren, zoals Hatebreed of SOAD. Voor cardio heb ik een afwisseling tussen up-tempo nummers en cabaret. Lachen tijdens de cardio :D :cool:
 
Voor KT moet ik wat chille muziek hebben.. Niets agressief iig :) Moet me focus kunnen vinden, en dat gaat zeker niet met muziek als metal/hardstyle/hardcore etc etc :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven