XXL Nutrition

Muziek bij de training werkt motiverend

Muziek bij de training motiveert


  • Totaal stemmers
    837

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hardcore Rap,Hardcore ,Terror,FRenchcore.... Lekker training
 
Beide. Bij cardio up tempo dance/house en bij KT eerste setjes hiphop met een stevige beat en bij de laatste setjes stevige rock
 
ben vele malen sterker dmv muziek.. veel meer interne druk.
 
Laatst bewerkt:
werkt zekers goed luister dan ook enkel hardcore en hardstyle en knal hier goed op met cardio ook ff 5 min stampen!
zonder muziek lijkt wel of mijn training zeer moeizaam verloopt.
 
Niet alleen de muziek, maar ook de lyrics.
 
bij cardio zker, kt heb ik soms niet eens in de gaten dat er muziek aan staat XD
 
Lekker muziekje op en gaan met die banaan, niemand die je lastig valt.
 
sowieso ! bij ons in de gym staan de cd'kes meestal op repeat dus ik hoor er al jaren hetzelfde , dus maar eens een ipod aangeschaft en nu maar knalle
 
vind hardcore super chill
 
hardcore muziek is nou niet echt muziek om bij te chillen lijkt me
 
Handige ervan vind ik dat doordat ik oordopjes in heb, mensen ook minder snel tegen je gaan praten en jij je meer kunt concentreren op het trainen. In het dagelijkse leven ben ik zelf heel sociaal, maar tijdens de training wil ik wil gefocust blijven en al die idioten die een en al onzin praten hoef ik dan echt niet te horen.
 
ALS ik muziek in heb, is het meestal metallica, acdc en rage against the machine. maar vind het soms fijner als ik zonder muziek train (alleen de gym zelf op de achtergrond), dan heb ik de volle concentratie op me ademhaling en techniek op een of andere manier :dunno:


Handige ervan vind ik dat doordat ik oordopjes in heb, mensen ook minder snel tegen je gaan praten en jij je meer kunt concentreren op het trainen. In het dagelijkse leven ben ik zelf heel sociaal, maar tijdens de training wil ik wil gefocust blijven en al die idioten die een en al onzin praten hoef ik dan echt niet te horen.


haha, weet precies wat je bedoelt ;)
 
in de sportschool wordt soms 90's muziek afgespeeld en er zijn ook clips bij op de TV's. sommige clips en liedjes lijken/klinken zo achterlijk dat m'n setjes erdoor verdoet worden omdat ik t uitbarst van t lachen. door dit probleem kreeg ik deze week de barbell tegen mn strottenhoofd toen ik guillotine press deed :/

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 01:26 ----------

in de sportschool wordt soms 90's muziek afgespeeld en er zijn ook clips bij op de TV's. sommige clips en liedjes lijken/klinken zo achterlijk dat m'n setjes erdoor verdoet worden omdat ik t uitbarst van t lachen. door dit probleem kreeg ik deze week de barbell tegen mn strottenhoofd toen ik guillotine press deed :/

en anders werken oordoppen met hardstyle wel ^^
 
in de sportschool wordt soms 90's muziek afgespeeld en er zijn ook clips bij op de TV's. sommige clips en liedjes lijken/klinken zo achterlijk dat m'n setjes erdoor verdoet worden omdat ik t uitbarst van t lachen. door dit probleem kreeg ik deze week de barbell tegen mn strottenhoofd toen ik guillotine press deed :/

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 01:26 ----------



en anders werken oordoppen met hardstyle wel ^^

Idd. Zelfde bij mijn sportschool. Alsof ik barry white wil horen damnit. Zwaar trainen icm dat = fail. Heb van die sony dopjes die laten geen geluid van buiten naar binnen daar kan ik wel goed op knallen met wat goede hiphop :D
 
Asking alexandria <3
 
Bij kt en cardio, het geeft een heel goed gevoel en als je niet meer kan geeft het ook die push tot doorzetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven