Fitness Seller

Muziek bij de training werkt motiverend (1 bezoeker)

Muziek bij de training motiveert


  • Totaal stemmers
    837

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niet echt veel aan muziek in de fitness...
Ben vandaag gaan lopen voor de eerste keer en had muziek meegenomen maar kon me niet echt concentreren dus had niet zo veel motivatie aan men muziek...

Alleen bij thai boks vind ik muziek wel chill
 
Laatst bewerkt:
Geef mij maar een goed muziekje bij de cario en KT.

eind dit jaar es een nieuw toestelletje kopen.. ipod nano lijkt me wel een goede mp3 speler. misschien met zo een armband die je net boven je biceps kan dragen. lijkt me handig op de loopband.
 
ja, bij KT. Vooral EPISCHE muziek, en 80s soundtracks :D
 
Geef mij maar een goed muziekje bij de cario en KT.

eind dit jaar es een nieuw toestelletje kopen.. ipod nano lijkt me wel een goede mp3 speler. misschien met zo een armband die je net boven je biceps kan dragen. lijkt me handig op de loopband.

doe gewoon telefoon, samsung galaxy mini of gio ofzo. dan kan je ook makkelijk muziek downloaden vanaf je telefoon zelf.
 
Ik koos: 3) Ja, bij zowel KT als cardio

Ik luister voornamelijk Justin Bieber - Boyfriend, goede beat om op te trainen, vind ik. Daarnaast luister ik een mix van trance en house
 
Ik koos: 3) Ja, bij zowel KT als cardio

Ik luister voornamelijk Justin Bieber - Boyfriend, goede beat om op te trainen, vind ik. Daarnaast luister ik een mix van trance en house

:rolleyes:troll level 1/10....

Bij onze gym is het wel nice. Komt een er k*tplaat op, dan is er altijd wel iemand die een boze blik naar de receptie gooit waarna er zo weer wat anders opstaat :P
 
:rolleyes:troll level 1/10....

Bij onze gym is het wel nice. Komt een er k*tplaat op, dan is er altijd wel iemand die een boze blik naar de receptie gooit waarna er zo weer wat anders opstaat :P
Ik troll niet, het is serieus, als jij dit ziet als trollen, mag je nog wel eens opnieuw leren wat trollen precies is, ''Framedrop''
 
Bij kt kan ik van alles luisteren, en bij cardio moet het wel sneller zoals house of hardcore of iets geks, zyzz ultimate mix doet het ook altijd goed tijdens de cardio :o
 
het werkt, ma ik moet oppassen dat als ik dan een keertje geen muziek heb dat ik niet zo hard train als normaal met muziek of dat ik wat minder zin heb om te trainen omdat ik geen goede muziek heb...
 
JA! motiverend, kan veel beter concentratie bijhouden en wordt minder snel agressief. Al dat gezwets om je heen met achterlijke trainingsadviezen naar elkaar toe en praten over het stappen :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven