Fitness Seller

Muziek tijdens je training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Take a look around - limp bizkit

Is toch wel een van mijn favorieten!
Verder lekkere rap met af en toe een knaller tussendoor

Dit is mijn soort muziek vooral die screen van je spotify. Zou je graag willen volgen op spotify, denk dat je mijn playlists voor workouts ook wel leuk zou kunnen vinden. Maybe een ideetje
 
Slipknot/disturbed
 
Frenchcore voor cardio hardcore voor de rest.
Blues voor relax.
Kaye West als ik zit te schijten... [emoji6]
 
Dit is mijn soort muziek vooral die screen van je spotify. Zou je graag willen volgen op spotify, denk dat je mijn playlists voor workouts ook wel leuk zou kunnen vinden. Maybe een ideetje

Altijd goed! Zal je vanmiddag even een PB sturen met mijn spotify accountnaam
 
ik ga altijd hard op dit soort muziek.
en trance/house
 
Standaard als ik naar de gym fiets;

Voor de rest vrijwel altijd hardcore op. Nosferatu, Nitro genetics, Viper, Angerfist, ect. Niks traint zo lekker als een goeie beuk in je oren. Afsluiten, muziek op, bass voelen (die moet je niet horen, die moet je voelen :P ) en go!
 
DiSTuRBeD of course
of slipknot

Zelfs momenteel: http://tunein.com/radio/BANDIT-ROCK-s25063/

Ik had nog nooit van de band DisturbeD gehoord totdat ik een versie tegenkwam van 'The sound of Silence'.
Misschien is dit liedje bekend bij de wat oudere BB onder ons, maar potverdorie wat een kracht heeft die man in zijn stem.

Het nummer behoort niet tot de gebruikelijke 'opzweepmuziek' maar tjonge wat krijg ik een boost van dit nummer.
Het betreft de live versie
 
Ik had nog nooit van de band DisturbeD gehoord totdat ik een versie tegenkwam van 'The sound of Silence'.
Misschien is dit liedje bekend bij de wat oudere BB onder ons, maar potverdorie wat een kracht heeft die man in zijn stem.

Het nummer behoort niet tot de gebruikelijke 'opzweepmuziek' maar tjonge wat krijg ik een boost van dit nummer.
Het betreft de live versie

Zo'n hele oude band is het ook weer niet, haha. Maar ik ken ze ook wel, vond hun cover van "Land of Confusion" van Genesis vrij bruut.
 
Eerste cd is van 2000, vind die twee covers zelf minder

Stupify, Down with the sickness, shout 2000 (ook cover), liberale, deify, Just stop, stricken, ... Beluister die eens

 
Gorjia blijft toch wel echt top muziek om te trainen

 
Eerste cd is van 2000, vind die twee covers zelf minder

Stupify, Down with the sickness, shout 2000 (ook cover), liberale, deify, Just stop, stricken, ... Beluister die eens

"Down with the sickness" ken ik uiteraard, een klassiekertje! Ben verder nou niet echt een dedicated metal fan, maar luisterde vroeger wel veel Metallica en System of a down etc.
Kan begrijpen dat je de covertjes van Disturbed minder vindt, haha is meestal als je echt fan bent van een band, dan zijn die covertjes toch minder.
 
EMD

Toch een PR gelopen op de 5k met deze track :D
 
Back
Naar boven