Fitness Seller

Sticky Na verkoop / gevonden niet vergeten de status van je topic te updaten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Na verkoop graag de status van je topic updaten naar "Verkocht" of "Gevonden". Dit kan gewoon door je post te editten en de prefix in de titel te veranderen.

Dat is overzichtelijk voor anderen en scheelt ons werk. En je krijgt er dan zelf ook geen vragen meer over.

Bedankt voor de medewerking.
 
Nette tip T. ++
 
En scheelt ook de nodig ergenis kan ik je vertellen
 
makkelijkst zou toch zijn dat je gewoon je advertentie kunt verwijderen?

als je nu zoekt in de advertenties, krijg je merendeels zoekresultaten die al niet meer te koop of anderszins relevant zijn.

is het niet mogelijk dit zelf te doen?
zoja, graag uitleg hoe, ik zie het nl. niet
 
Neuh, verwijderen van topics doen we liever niet. Staat soms ook nuttige info in, en het is ook een indicatie van activiteit zodat je kan zien hoeveel er verhandeld werd en wordt.
 
Kun je misschien wat uitgebreider uitleggen hoe je die prefix moet aanpassen, want ik zie het zo niet staan bij bewerken?
 
Kun je misschien wat uitgebreider uitleggen hoe je die prefix moet aanpassen, want ik zie het zo niet staan bij bewerken?

Oh geen wonder dat niemand het aanpast, kon niet meer na 10 minuten. :o Staat nu ingesteld dat het altijd aangepast kan worden.
 
okey ik ga het nogmaals proberen;

ik ga dus naar mijn eerste (openings)post.
daar klik ik op "BEWERK"
klik dan op "GA GEAVANCEERD"
vink dan aan wat van toepassing is (verkocht, gevonden e.a.)
klaar :)

gelukt dus
 
Laatst bewerkt:
Update: ik heb van alle oude topics de status aangepast naar "verkocht" of "gevonden". Graag in de toekomst steeds de status van je topic aanpassen na verkoop of aankoop. Dit houdt de sectie overzichtelijk voor iedereen.

Slotjes plaatsen of het topic laten verwijderen is vanaf heden niet meer mogelijk, zodat de status/prefix functie juist meer gebruikt wordt.


Bedankt voor jullie medewerking. :)
 
Back
Naar boven