AndroidHealthClinic

Nadelen Pre-Workouts

Bezoekers in dit topic

Repsie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2010
Berichten
34
Waardering
4
Lengte
1m73
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Heb op het web lang zitten zoeken naar wat nou de nadelen zijn van pre-workouts voor je lichaam. Enige nadelen die ik veel tegen kom zijn over welke nou beter is en de effecten tijdens het gebruik.

Wat het met je ingewanden doet op lange termijn kan ik nergens vinden.

Hoop dat jullie mij hier wat meer over kunnen vertellen.
 
enige wat ik weet, is dat sommigen een crash ervaren omdat ze, door die pwo boven hun natuurlijke prestatie vermogen van hun lichaam uitstijgen, en als de werkzame stoffen uitgewerkt zijn zij de klap voelen van de keiharde training, als je echt wilt weten of het nadelen heeft, moet je per stof in zo'n pwo gaan googlen en de ups & downs gaan opzoeken
 
denk over het algemeen de wat betere/bekende pre workouts dat die op lange termijn geen nadelen zullen hebben.

Je krijgt, zoals dudemeister al zegt, een energie boost waardoor je ff flink tekeer gaat en daarna kun je alsnog de flinke klap van een zware training krijgen.

Enige wat ik zo zou kunnen bedenken, als je gevoelig bent voor die pwo dat je te gek traint en een spier verrekt ofzo.

Of als je lichaam er niet helemaal tegen kan, dat je er duizelig van word.
 
Ik viel in slaap na een training met noxipro
 
ik viel tijdens de training in slaap van 2 servings noxi
 
komt door de 1,3 dimethylamylamine shizzle

, ik ben altijd zo moe achter een training door die shizzle , als ik een pwo zonder 1,3 dimethylamylamine neem , heb ik dat nooit .
 
ik werd high van de noxi, tijdens feestje niet erg maar tijdens training niet erg bevorderlijk.
 
komt door de 1,3 dimethylamylamine shizzle

, ik ben altijd zo moe achter een training door die shizzle , als ik een pwo zonder 1,3 dimethylamylamine neem , heb ik dat nooit .
welke pwo heeft niet dat 1,3 dix....

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

ik werd high van de noxi, tijdens feestje niet erg maar tijdens training niet erg bevorderlijk.
ik had dat gevoel met maximize, ik had het idee dat ik alcohol op had ik werd heel open zeg maar, en maar blijven praten kon niet stoppe
 
Noxi Pro :D heb na training daarmee zo'n totaal rust gevoel, hoofd helemaal leeg nergens meer zin in alleen willen zitten, alsof ik net 1000 fap sessie achter de rug heb
 
Ik raak er overtrained door,
met een pré workout train je harder (en vaak langer) dan je eigenlijk kan.

Doe dit meerdere dagen per week en je raakt overtrained.
 
Ik raak er overtrained door,
met een pré workout train je harder (en vaak langer) dan je eigenlijk kan.

Doe dit meerdere dagen per week en je raakt overtrained.

Harder trainen zeer zeker, alleen werk jij keurig jouw schema af, toch geen overtraining of wel :)
 
welke pwo heeft niet dat 1,3 dix....


---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------


ik had dat gevoel met maximize, ik had het idee dat ik alcohol op had ik werd heel open zeg maar, en maar blijven praten kon niet stoppe

Superpump 250 en MAX hebben het er niet in geloof ik.

Noxi Pro :D heb na training daarmee zo'n totaal rust gevoel, hoofd helemaal leeg nergens meer zin in alleen willen zitten, alsof ik net 1000 fap sessie achter de rug heb

xD
 
1. geen honger na de training
2. soms een crash nadien, andere keren valt het wel mee
3. meermaals moeten pissen als een jonge pony, vooral vervelend als je na het trainen nog wat gaat doen in de namiddag
 
1. slapeloos
2. misselijk, in warme omgevingen vooral
3. staar

Dit zijn de enige die ik echt ervaren heb
 
Dat je levenloos voor je uit gaat staren, normaal gaat dat weer weg als je de andere kant op kijkt zeg maar, maar ik merk dat ik er soms na een PW ook wat meer last van heb.
 
dat heb ik wel eens tijdens de oefening xD
 
3. Staar

Dat je levenloos voor je uit gaat staren, normaal gaat dat weer weg als je de andere kant op kijkt zeg maar, maar ik merk dat ik er soms na een PW ook wat meer last van heb.

:haha:
 
Als ik het pak moet ik men training bijna steeds vroeger beëindigen omdat ik mezelf overtrain. Ben dan gewoon leeg.

Nadien lig je de verf van je blafond te staren in bed.

Maar wel heel leuk om af en toe te gebruiken.
 
Back
Naar boven