Fitness Seller

Natural :) Olympia 2014

Bezoekers in dit topic

Rico Van Huizen is zo iemand waar ik nog altijd niet zeker van ben of hij nu al aas heeft gezet of niet, hij roept heel hard van niet...maar weet het niet..

Als iemand als Rico, die (althans op bovenstaande filmpje) er uit ziet als een echte natty, roept dat ie natty is, dan lig ik daar niet wakker van.
Maar als een duidelijk steroiden beest beweerd natty te zijn, dan erger ik me daar wel aan.

Iemand met een FFMI van >27 en een BF<=4% en beweert natty te zijn is in mijn ogen ofwel een extreem uitzonderlijk talent ofwel een bedrieger, en helaas is het wellicht meestal het laatste.
 
Nene dat van die voldoening spreek ik niet tegen, wel dat er figuren zijn die gaan roepen dat ze enkel natty wedstrijden meedoen bij bonden die testen etc, terwijl je goed genoeg weet dat dat niet per se wilt zeggen dat ze niet kuren..

Rico Van Huizen is zo iemand waar ik nog altijd niet zeker van ben of hij nu al aas heeft gezet of niet, hij roept heel hard van niet...maar weet het niet..
Hij komt bij mij alleszins vrij integer over.
 
Rico verraadt zich op 35:00 en ik vraag me af in hoeverre we zijn 'natty'-status nog serieus kunnen nemen?
 
Natural, natural.... Mensen zeggen al vaak natural als hun laatste kuur een jaar geleden was. Maar nu zijn ze natural want nu trainen ze zonder.
Ik heb ook al wat mensen tegen gekomen die in begin beweerden dat ze echt wel natural zijn, maar eenmaal je beter bevriend met ze bent dan praten ze natuurlijk anders.
In bodybuilding is gewoon geen plaats voor natural wedstrijden. Ik snap al helemaal niet waarom sommige atleten zelf ook verkondigen natural te zijn terwijl dat onderwerp alleen maar voor discussies zorgt.

Ik ben al heel wat wedstrijd atleten tegen gekomen, van de minder grote die natuurlijk lijken tot de heel grote en geen enkele was echt natural. De geen met een bescheiden postuur die geen massa monsters zijn snoepten ook wel van de nodige middeltjes al was het minder stevig.
 

LoL @13:36,.. zo kneiterdroog én massa vasthouden,.... hmmmmmhmmmmm,....twijfels,..
iemand met Olympia genen,.. het zóu kunnen misschien, maar heb er sterke tijwfels bij.
 
Back
Naar boven