AndroidHealthClinic

Neko's log

Bezoekers in dit topic

Helemaal vergeten te logge maandag!
Training ging wel goed alleen dl kleine meh

Squat
70kg 2x5
85kg 1x
90kg 1x pr met dit bw

Deadlift
80kg 3x
80kg 2x
90kg 2x
90kg 1x gggrrr
90kg 3x
80kg 3x3

Pushpress
30kg 3x5

Benchpress
40kg 3x
40kg 2x
40kg 3x
20kg 10x gelijk na werkset

Cable row
55kg 3x 6

Db oh extensions
12kg 3x12

Db curl
6ķģ 3x6 langzaam uitgevoerd
 
Training vandaag ging okee sq en dl wat minder maar alalsnog goed. moest squatte in zon kooi voelde me beetje belemmerd.

Squat
70kg 2x6
85kg 1x
90kg 1x

Deadlift
80kg 2x
90kg 3x
90kg 1x fail bij 2de keer op grip
90kg 3x
80kg 3x3 netjes langzaam uitgevoerd

Pushpress
30kg 3x5
20kg 5x

Benchpress
40kg 5x2
30kg 5x

Cable row
100lbs 3x5
70lbs 10x

Db oh extensions
14kg 10x 10x 6x

Db curl
6kg 3x10 mooi gecontroleerd
 
Training vandaag ging wel goed alleen wel vermoeid en bp ging niet zo goed.

Squat
70kg 2x7
80kg 1x
90kg 1x

Deadlift
90kg 4x
80kg 3x5

Push press
30kg 3x5

Bp
40kg 2x2
30kg 10x

Cable row
60kg 3x3

Dboh extensions
14kg 3x10

Db curl
6kg 3x10
 
Ik zit een beetje te twijfelen wat het juiste is om te doen.

Trainingen gaan lekker met dl en bp laatste paar weken flink vooruit gegaan.

Echter doel is afvallen. even nagekeken weeg ik nu 2kilo lichter als in mei maar met 3cm minder buikomvang en ook minder overtollig huid ect en stuk sterker!

Zelf baal ik erg van het gewicht maar in de spiegel zie ik hoop verschil.

Omgeving merkt ook op dat ik slanker oog.

Van het weekend zal ik vet% meten voor laatst in april gedaan.

Zo blijven trainen of lichter trainen en meer herhalingen? hmm
 
training ging vandaag Wel lekker. eerst niet zoveel moet maar achteraf lekkere training.

Squat
70kg 2x8
80kg 1x
90kg 1x

Deadlift
90kg 1x 2de keer grip fail
90kg 6x vpr
80kg 3x5 vermoeiend

Mp
30kg 2x5 viel zwaar

Bp
30kg 10x ( wilde eerst geen 40kg doen ivm geen spotter)
40kg 2x2 ( eigenwijs )

Cable row
100lbs 2x6
60lbs 10x gelijk erachteraan
40lbs 10x gelijk

Db oh extensions
16kg 3x5

Db curl
7kg 3x5
 
Ik zit een beetje te twijfelen wat het juiste is om te doen.

Trainingen gaan lekker met dl en bp laatste paar weken flink vooruit gegaan.

Echter doel is afvallen. even nagekeken weeg ik nu 2kilo lichter als in mei maar met 3cm minder buikomvang en ook minder overtollig huid ect en stuk sterker!

Zelf baal ik erg van het gewicht maar in de spiegel zie ik hoop verschil.

Omgeving merkt ook op dat ik slanker oog.

Van het weekend zal ik vet% meten voor laatst in april gedaan.

Zo blijven trainen of lichter trainen en meer herhalingen? hmm
Je ziet een hoop verschil, omgeving ziet een hoop verschil en de metingen bewijzen een hoop verschil: dan ben je toch gewoon goed bezig, niet? ;)
 
Training vandaag ging erg lekker! Had alleen vanmorgen al wat last van me knie dus Squat rustig aan gedaan.

Met dl sws vpr en ook qua setjes met her pr.

Squat
70kg 3x
80kg 1x
90kg 1x
40kg 5x

Deadlift
90kg 7x vpr
90kg 3x3

Push press
30kg 3x6

Benchpress
40kg 3x4 vpr

Cable row
55kg 2x7

Db oh extensions
16kg 3x6

Db curl
8kg 3x5

Deze week ook 200gr afgevallen jeejj
 
Zaterdag niet gelogd was om te huilen.
Training gisteren ging wel goed. donderdag nog trainen en dan begint 3 weken kerst drukte met 7 dagen pw werken van 9 tot 6 en ook paar avonden. even kijken wanneer kan trainen en energie heb xD

Squat ff licht gedaan ervaar al paar dagen pijn in me linker knie. binnenkant links geen idee waarom, ver buigen doet pijn, naar toe trekken , op zitten. basicly als druk op komt. met dl geen last.

Squat
20kg 10x
40kg 3x5

Deadlift
90kg 3x4
80kg 7x

Pushpress
30kg 6x
35kg 3x3 pr en vpr

Benchpress
40kg 3x3
45kg 1x soepel dacht pr zo ff terug scrollen

Cable row
55kg 2x7

Db oh extensions
16kg 3x6

Db curl
8kg 3x6
 
3 weken 7 dagen werken :roflol:

Je baas mag in zijn handen knijpen met jou.

Niks forceren met je knie
Kan makkelijk over belasten met zo'n job
 
3 weken 7 dagen werken :roflol:

Je baas mag in zijn handen knijpen met jou.

Niks forceren met je knie
Kan makkelijk over belasten met zo'n job

Haha jaa heb niet echt keuze, collaga precies zelfde werken maar met klein team.

Zou kunnen ja, die knie is ook hyper mobiel staat veel in slot ect. droeg altijd wandelschoenen voor me enkel maar laatste tijd veel pijn, dus gympen geprobeerd gaat goed geen pijn enkel maar nu knie haha hoop njet dat daardoor komt
 
Vandaag lekker getraind. Squat rustig aan, deadlift eerste set ging goed daarom wilde ff proberen nieuw pr voordat de fysio ging zeggen dat rust moest nemen. helaas niet gelukt wel geëvenaard.

Fysio: cyste in me knieholte, zorgt voor druk/pijn bij ver buigen. Advies voor nu rust proberen te nemen met buigen vooral dan zou vanzelf moeten over gaan en kuiten trainen. áls niet over gaat mjaa dan moet met naald gezogen worden ect. hopen op beste dus!

Squat
40kg 3x5

Deadlift
90kg 5x
95kg 1x
100kg 1x makkelijk
110kg wel omhoog niet gelukt
105kg zelfde
80kg 6x

Pushpress
30kg 3x5

Benchpress
35kg 3x5 easy

Cable row
100lbs 2x7
70lbs 10x
50lbs 10x

Db oh extensions
14kg 3x10

Db curl
8kg 3x7
 
Jammer dat er niet meer in zat met de deadlift. Volgende keer zal ik gewoon in je setup 105 proberen en 100 overslaan. Zodat je vrijwel verzekerd bent van een nieuw pr.

Vervelend van je knieholte... Heb vorige week nog een weg laten halen bij knieholte naar zijkant knie overgang. Kan je zeggen dat het nu veel beter voelt omdat die druk er vanaf is. Hopen dat het vanzelf over gaat. Maar als ik jou was zou ik anders gewoon snel bij de dokter aankloppen, ben je er zo vanaf!
 
Jammer dat er niet meer in zat met de deadlift. Volgende keer zal ik gewoon in je setup 105 proberen en 100 overslaan. Zodat je vrijwel verzekerd bent van een nieuw pr.

Vervelend van je knieholte... Heb vorige week nog een weg laten halen bij knieholte naar zijkant knie overgang. Kan je zeggen dat het nu veel beter voelt omdat die druk er vanaf is. Hopen dat het vanzelf over gaat. Maar als ik jou was zou ik anders gewoon snel bij de dokter aankloppen, ben je er zo vanaf!


Vandaag bij dokter geweest. Hij dacht ook aan baker cyste, doorgestuurd voor echo om te bevestigen. helaas word dit waarschijnlijk januari kan/mag deze maand geen vrij, dokter zij dat die 3weken niet veel uitmaken. Vond het wel apart omdat meestal baker cyste ontstaan bij knie slijtage. .... voorlopig dus maar even rustig aan met squat. Hopelijk word in jan duidelijk of er ook echt slijtage is.

Volgende training zal helaas pas volgende week zaterdag zijn.... maar sws thuis buik doen en lekker fietsen naar werk! en ik maak genoeg km en kerst boom heffen op werk haha

Training van vandaag:

Squat
20kg 10x
40kg 3x6

Deadlift
80kg 5x
90kg 2x 3x grip verlies
90kg 2x weer bagger grip
80kg 3x3

Pushpress
20kg 10x
25kg 3x5
Had last van knie

Benchpress
40kg 3x3
geen spotter dus durfde 4x4 niet aan.

Cable row
85lbs 3x8

Db oh extensions
12kg 3x10

Db curl
8kg 3x7
 
Voor een ziekenhuis bezoek moet je gewoon vrijkrijgen. Dat kan je werkgever je niet verbieden.
Het gaat om je gezondheid en hij is er ook bij gebaat dat je gezond blijft toch?
Je zal hooguit een halve dag vrij hoeven te nemen voor een echo. Lijkt me dat dat echt wel mogelijk is. Ik zou het toch aankaarten.

Je weet jezelf in ieder geval wel bezig te houden. En kerstboom heffen kan ook nog aan aardige sport zijn! :D
 
Niet vrij krijgen voor een echo, zoals Marina zegt hoeft dat vaak maar een halve dag te zijn, vind ik ook wel apart.

Volgens mij is bakers cyste niet vaak een gevolg van knieslijtage, maar ik kan het ook fout hebben. Vaker door ontsteking dacht ik.

Je hebt geen ernstige pijn in je hams en/of kuiten? Zo ja, zou ik wel eerder aan de bel trekken. Ook als dat in de aankomende weken ontstaat.

Veel succes in ieder geval!
 
Mag geen vrij?

En als je moeder nou overlijdt bijvoorbeeld? Dan mag je wel een dagje?

Echt belachelijk.
 
Mag geen vrij?

En als je moeder nou overlijdt bijvoorbeeld? Dan mag je wel een dagje?

Echt belachelijk.
Niet vrij krijgen voor een echo, zoals Marina zegt hoeft dat vaak maar een halve dag te zijn, vind ik ook wel apart.

Volgens mij is bakers cyste niet vaak een gevolg van knieslijtage, maar ik kan het ook fout hebben. Vaker door ontsteking dacht ik.

Je hebt geen ernstige pijn in je hams en/of kuiten? Zo ja, zou ik wel eerder aan de bel trekken. Ook als dat in de aankomende weken ontstaat.

Veel succes in ieder geval!
Voor een ziekenhuis bezoek moet je gewoon vrijkrijgen. Dat kan je werkgever je niet verbieden.
Het gaat om je gezondheid en hij is er ook bij gebaat dat je gezond blijft toch?
Je zal hooguit een halve dag vrij hoeven te nemen voor een echo. Lijkt me dat dat echt wel mogelijk is. Ik zou het toch aankaarten.

Je weet jezelf in ieder geval wel bezig te houden. En kerstboom heffen kan ook nog aan aardige sport zijn! :D


Jaa volgens bloemen cao is de december maand verplicht werken. Had al beetje moeilijkheden omdat dag vrij moet voor tekenen van me huis.

Ik kijk het gewoon aan als pijn niet verergerd ga ik in jan. Als erger word heeft die pech.

Komt goed!
 
Back
Naar boven