MuscleMeat

niet aromatiserende middelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
aangezien ik snel last krijg van bits-tits en dit al bij lage doseringen wil ik eens een kuur proberen met aleen maar niet aromatiserende middelen want vertrouw ook niet meer op de nolva en de clomid en wil sttraks niet met cub b rond lopen.

nu zit ik zelf tedenken aan een kuurtje met winstrol maar waar kan ik deze het beste mee stacken? zat eerst te denken en anavar maar naar wat zoeken op het web denk ik ook niet dat dit de beste keus is.
ik hoop met de kuur wat massa te pakken maar weeet wel dat ik op deze manier niet zo veel massa kan pakken.

ik heb een kuur verleden met onder andere deca, test enth, eq, diana,proviron,nolva en clomid

dus welk niet aromatiserend middel zou ik het beste met winstrol kunnen stacken?
 
tren misschien?? dat is het sterkste niet aromatiserende AAS wat er is
 
Latin spirit zei:
tren misschien?? dat is het sterkste niet aromatiserende AAS wat er is

heb daar zelf ook al aan gedacht maar lees overal dat het de agressie erg verhoogt en dat is niet iets waar ik op zit tewachten heb daar zo al wat teveel last van
 
dat tren de agressie verhoogt valt best mee, denk dat roid rage een beetje verzonne is..als je een klootzak bent voor je aan de AS zit ben je dat ook als je gebruikt. Een lichtelijke verergering kan wel, maar je moet het niet overdrijven imo..

Dus ik zou ook voor tren gaan bro

Succes ermee!

Grt. Rico
 
Bold kan toch ook ? Of winny ?
 
boldenone geeft lichte aromatisatie
 
AAJ zei:
aangezien ik snel last krijg van bits-tits en dit al bij lage doseringen wil ik eens een kuur proberen met aleen maar niet aromatiserende middelen want vertrouw ook niet meer op de nolva en de clomid en wil sttraks niet met cub b rond lopen.

Toch zouden veel dames nog jaloers op je zijn :D

AAJ zei:
dus welk niet aromatiserend middel zou ik het beste met winstrol kunnen stacken?

Je ziet ook veel stacks met primobolan. De gains schijnen echter wel minder te zijn dan bij aromatiserende middelen. Deze stack wordt meer gebruikt in een cuttingskuurtje.

En als je aromatisatie nu eens tegengaat door middelen als proviron/femara/arimidex?
 
aangezien je al een aardig kuur verleden hebt, zal primobolan niet zoveel resultaten met zich meebrengen.
tren is dan idd een betere optie in comb. met win depot.
 
kan iemand misschien een goed kuurschema + nakuur geven voor tren + winstrol , lijkt me een aardige combinatie voor mijn 2e kuur :rolleyes:

alvast bedankt !
 
Ryu zei:
Bold kan toch ook ? Of winny ?
lieverd hij vraagt waar hij winstrol mee kan stacken dus winstrol stacken met winny lijkt me beetje dubbelzinnig he :D
 
geen aromatisatie betekent toch ook dat je weinig tot geen vocht vasthoudt? Kan je dit vocht vergelijken met een creatine?
 
ik denk toch dat het de winny met de tren wordt en mischien primo er bij aan het eind en natuurlijk een goeie nakuur met clomid.
 
Hey lieverd, je moet gewoon zorgen dat er geen extra oestrogeenvorming optreedt wat je ook gebruikt. Eigenwijs als ik ben gebruik ik mezelf als proefkonijn en pak nu 30mg Dianabol per dag en als anti-aromatiseerder femara (Letrozole) Waar ik vroeger hoofdpijn had (op 15mg per dag!!!), een plofkop en een hoge bloeddruk heb ik nu nergens last van.
Bloeddruk 120 om 80 en geen koppijn.

Je kunt bij 100 van 100 steroiden aromatisering voorkomen! Punt

En doe nu niet alsof je 10 jaar in grot was opgesloten want ik heb het al vaker gepost. :D


Navy zei:
geen aromatisering betekend: dat de deze testosteron variant niet converteert naar oestrogeen. Oestrogeen zet vet aan en zorgen voor vocht. Sommigen beweren dat jezelfs met dianabol of een ander anabool dat makkelijk aromatiseerd, toch kunt cutten. Als je maar schoon eet.
Ik denk dat het dan eerder k*tten wordt, oestrogeen zorgen ten alle tijden voor vet en vocht, al eet je geen grammetje vet, je kan nog steeds vet aanzetten.
Natuurlijk zijn er ook personen die daar geen last van hebben. elk individu is anders.
Je kan er natuurlijk wel een anti-e tegenaan knallen.

Greetz
 
Die lange baard moer er wel af Bro, echt geen gezicht bij een BB'er ! :D


 
Back
Naar boven