MuscleMeat

Nieuwe auto

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.738
Waardering
15.485
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto(wel 2e hands ;)). Even op een rijtje:

- Max rond de 15k
- Automaat
- Redelijk zuinig
- benzine


Zat zelf te denken aan vw polo, bmw 1-serie maar sta zeker open voor andere suggesties.

Thx
 
Vw golf? Of gelijkwaardige modellen van de VAG; Seat Leon, Audi A3
 
Km stand/bouwjaar maakt niks uit?
 
BMW 1 met automaat ga je bij dealers binnen het opgegeven budget vrijwel alleen vinden met veel km en/ of oud. Ervan uitgaande dat je uit NL komt. Handgeschakeld heeft meer mogelijkheden.

Onderstaande modellen moeten haalbaar zijn met < 50.000 op de km teller, niet ouder dan vier jaar, dealer, historie onderhoud, bovag garantie.
  • Clio
  • Focus
  • Polo
Focus krijgt vaak lovende kritieken.
 
Laatst bewerkt:
Thanks boys.

Inderdaad geen oud teringbarrel
Vanaf 2011-2012 ofso
 
De vag groep veel ellende met kettingen, vroeger waren ze degelijk, maar laatste jaren echt niet meer hoor.
Heb van een skoda tsi al eens een motor vervangen, collega van mij vorige week van een golf ook tsi,net op tijd de ketting vervangen, rekt allemaal op, wat een rommel.
 
ik zou het wel weten voor die 15K , een mooie en betrouwbare Japanner of Koreaan
 
Doe maar rijk :(
 
Edit.
 
Laatst bewerkt:
mercedes amg
 
ik zou het wel weten voor die 15K , een mooie en betrouwbare Japanner of Koreaan

Een nieuwe Mazda 2 is perfect haalbaar met dat budget.

De Mazda 3 zou ik, met de saloncondities in het achterhoofd, ook overwegen. Al zal je het dan niet redden met 15.000 euro, eerder tussen 18 en 19.
 
Laatst bewerkt:
Renault Clio.

Hoeveel km rij je?
1.5 Dci zijn betrouwbare motoren, zuinig en als je hem 2e hands koopt ligt het omslagpunt echt niet zo hoog.
Er staan al Clio's diesel op met nog 1 jaar fabrieksgarantie en <20.000 op de teller voor <13k.

Bij minder dan 20.000 km p.j is een Clio benzine ook niet verkeerd.
Leuke, sportieve auto.
 
Laatst bewerkt:
Kom aan in Mercedes!
 
Rij zelf sinds november een nieuwe VW Polo 1.0 TSI DSG automaat en bevalt me prima. ondanks de 1.0 meer dan genoeg power en in de S stand ben je zeker als eerste weg bij het stoplicht.
 
Rij zelf sinds november een nieuwe VW Polo 1.0 TSI DSG automaat en bevalt me prima. ondanks de 1.0 meer dan genoeg power en in de S stand ben je zeker als eerste weg bij het stoplicht.


wedstrijdje tegen mijn Subaru ?:evil2:
 
waarom wil je een automaat?
 
Back
Naar boven