Fitness Seller

Sticky Nieuwe Forum opties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien handig bij topics met vragen maar bij logs etc heeft het niet bijzonder veel toegevoegde waarde denk ik
 
Rommelig. Misschien voor andere users handig met opzoeken naar soortgelijke onderwerpen. Bij dit topic slaan de topics nergens op die er onder staan.
 
less is more. Zou fijn zijn als er een optie was om dat vlak te openen/sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Waarom is alles zo groot én compleet uit verhouding?
 
Laatst bewerkt:
De Favicons voor de linken kunnen uitgeschakeld worden via Voorkeuren -> onderstaande uitvinken:

  • Show a favicon next to links
    Favicons are used as a visual reminder of the website identity.
(moet nog vertaald worden)
 
Hoe krijg ik alle rommel langs de zijkant en onderkant wegh?

iemj5j.jpg

Vele Kusjes :kiss:
 
Wellicht is er animo om een thema te kunnen kiezen (zoals klassiek) waarbij alles of veel blijft bij het 'oude'? :(
 
Wellicht is er animo om een thema te kunnen kiezen (zoals klassiek) waarbij alles bleef bij het 'oude'? :(

Dat klassiek thema had Big-T erin gezet om de overgang naar het nieuwe forum te vergemakkelijken maar eigenlijk was het niet de bedoeling dat dat bleef.
 
Dat klassiek thema had Big-T erin gezet om de overgang naar het nieuwe forum te vergemakkelijken maar eigenlijk was het niet de bedoeling dat dat bleef.

Waarom eigenlijk niet?

Er zijn genoeg leden -waaronder ik zelf- die inmiddels zelf al aardig 'klassiek' beginnen te worden, daar hoort toch gewoon een keuze voor een klassiek thema bij?

Buiten dat, ik ervaar veel 'nieuwerwetse' fratsen als onnodige irritante bullshit.
 
Hoe krijg ik alle rommel langs de zijkant en onderkant wegh?

iemj5j.jpg

Vele Kusjes :kiss:

Optie toegevoegd om sidebar volledig weg te klikken (x, alleen voor Elite Leden) of onderdelen minimaliseren (-). Ook voor (sub)forums, bij de nieuwe media onderaan is het momenteel nog niet mogelijk.
 
Wat is er nu weer aan de hand? Iedere link die ik click opent in een nieuw tabblad. Fuuuuuuuuu
 
Wat is er nu weer aan de hand? Iedere link die ik click opent in een nieuw tabblad. Fuuuuuuuuu

Heb je al eens geprobeerd je computer uit en dan terug aan te zetten ?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Het is alleen op dbb, er word zoveel gestunt de laatste tijd hier. Op nieuw opstarten heeft niets geholpen.
 
Het is alleen op dbb, er word zoveel gestunt de laatste tijd hier. Op nieuw opstarten heeft niets geholpen.

Overdrijf anders... het heeft maar heel even geduurd, niets om je druk over te maken imo, als je een minuutje had weggekeken had je er niets van gemerkt :o
Edit, als er 'gestunt' wordt is het om het forum te verbeteren.
 
chill ik maak me niet druk. Moeten we hier niet meer melden wanneer bepaalde functies niet goed werken?
 
Back
Naar boven