MuscleMeat

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Klopt, ik draag die schoenen vaak omdat ik enkel in Air Max perfect loop met steunzolen :p Maar ik ga niet 2 paar 'deftige' Air Max kopen en dan nog eens 1 à 2 paar voor weg te gaan. Wordt een dure affaire en heb ook nog andere soorten schoenen :p
Gewoon elk jaar een nieuw paar kopen, de meest recente 2 zijn dan 'netjes' en de rest degradeert tot weg gaan schoenen. :p
 
Momenteel heel hoog op de want list:

Misschien wel de ultieme Nike Air Max Classic BW ? :heart:

nike-air-max-bw-premium-BW-2.jpg


nike-air-max-bw-premium-BW.jpg
 
Maatje van me had een jaar of 8/9 geleden deze:

Roman-Spillmann-Nike-Air-Max-1-South-Beach-930x617.jpg


Vond ze toen niet mooi maar nu vind ik ze echt heel vet :D Heb dat met heel veel paartjes, ga maar eens op ebay checken wat daar te halen valt.
 
Een maat van me heeft een collectie van een jaar of 20 geloof ik. Zitten waarschijnlijk behoorlijk wat klassiekers tussen.
 
Gewoon elk jaar een nieuw paar kopen, de meest recente 2 zijn dan 'netjes' en de rest degradeert tot weg gaan schoenen. :p
Doe ik ook, maar door mijn steunzolen slijt de binnenkant zo hard in, dat het na nog geen jaar te pijnlijk is om te blijven rondlopen. Vooral aan mijn hiel dan, omdat mijn steunzolen vrij dik zijn zit ik redelijk wat hoger met mijn hiel dan normaal... Suckt wel en is een dure affaire, moet vrij vaak schoenen komen maar bepaalde schoenen (zoals Air Max) gaan relatief lang mee :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Loop eigenlijk al bijna 4 jaar op deze. Vooral op festivals en in het weekend met uitgaan. Zo blijft mijn collectie asics, adidas en nette schoenen mooi
Ooit een ander (fake) setje gekocht maar die waren na een jaar festivals kapot :(

Ben wel nog op een nieuw goedkoop simpel setje aan het snipen, keer weer een aanbieding van rond de €80.00 vinden
 
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
vandaag deze twee schatjes van paren gekocht, tweede zijn geen air max maar meeste mensen kopen naast air max ook gl3 :o
 
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
vandaag deze twee schatjes van paren gekocht, tweede zijn geen air max maar meeste mensen kopen naast air max ook gl3 :o
Zie deze daar op die site in mijn maat voor maar 100 eurootjes hmmmm

--1407648_P1.jpg


[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik vind dat flyknit zo ongekend lelijk, maar ieder z'n ding natuurlijk :).
 
Nog ergens sale? Weer een paartje kapot gefeest.
 
ik heb nog een paar 41,42, en 43 liggen van dit model

NL16005-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dacht dat kindermaten goedkoper waren :D

Flauw weer.

Kinderschoenen zijn trouwen mega duur in vergelijking met schoenen voor volwassenen. Ze gaan nog minder lang mee ook die dingen. Je mag blij wezen als ze der drie maanden knap op kunnen lopen. En na een dag zien ze er al uit alsof ze een jaar gedragen worden
 
Flauw weer.

Kinderschoenen zijn trouwen mega duur in vergelijking met schoenen voor volwassenen. Ze gaan nog minder lang mee ook die dingen. Je mag blij wezen als ze der drie maanden knap op kunnen lopen. En na een dag zien ze er al uit alsof ze een jaar gedragen worden

Alweer wat bijgeleerd.
 
Alweer wat bijgeleerd.

En dat op een zondag avond ;)

Ik betaal rustig 80/90 euro voor een "merk" sportschoen voor mijn zoontje. En sta srs bijna te janken als ik hem dan van school haal en zijn schoenen zie.
 
Back
Naar boven