XXL Nutrition

Nog Honkbal liefhebbers?

Bezoekers in dit topic

heb er nooit iets van meegekregen en er was geen club hier in de gemeente.
heb wel ooit een houten knuppel gekocht en in de straat gespeeld tot er te vaak iets sneuvelde
vind het nu wel cool. misschien mijn zoontje over een paar jaar maar dan is het toch kleine 15km verderop. de voetbal zit hier op 100meter.

broertje van een ex deed het wel.. werd ook erkend als talent volgens mij om bij jong oranje te komen spelen ofzo. mannetje was 9 toen hij dat balletje de helft verder kon gooien als ik

op de antillen spelen ze het net als de in de states ook allemaal. voetbal doen ze eigenlijk niet aan.
er zijn dan ook een paar antillianen dier er in amerika hun brood mee verdienen zoals andrew jones als ik het goed zeg


tot zo ver stukje baseball:)
 
Laatst bewerkt:
Iemand aan het kijken? Blue Jays-Rangers

moet vol schaamte zeggen dat ik dit seizoen maar een paar MLB wedstrijden heb gekeken.
Bleu Jays hadden een goed team dit seizoen, had 1 wedstrijd gezien en flink beter dan vorig jaar.
 

Waarom staat er niemand op honk 3 bij 0:35? Dit is toch een 'F-jes fout'?
 

Waarom staat er niemand op honk 3 bij 0:35? Dit is toch een 'F-jes fout'?

lijkt op een hele rare shift, 3 man tussen 1 en 2 en de 4de vlakbij het 2de honk.
wel heel erg dom om dan niet meteen naar 3 te gaan wanneer er 4 wijd gegooid is.
 
Op welk net kijken jullie MLB? Ik wil het ook wel weer een beetje oppakken. Zelf spelen gaat hem niet meer worden, te weinig tijd voor.
 
lijkt op een hele rare shift, 3 man tussen 1 en 2 en de 4de vlakbij het 2de honk.
wel heel erg dom om dan niet meteen naar 3 te gaan wanneer er 4 wijd gegooid is.

Derde honkman zit te slapen en loopt naar honk 2 zie ik nu. Eerste paar keer kijken viel het niet op.
 
Jaren gedaan korte stop en catcher, prachtige sport.
Zou naar noord Holland selectie team gaan maar ging toen ploegendienst draaien en was niet te combineren met 3xpw trainen en wedstrijden.
Begint nu ineens te kriebelen haha
 
Back
Naar boven