AndroidHealthClinic

nolva mee laten lopen tijdens aas kuur

Bezoekers in dit topic

Face2013

Cool Novice
Lid geworden
12 mei 2014
Berichten
105
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Beste allemaal ,

Vraagje ik zit in een aas en peptide kuur:
6 maanden test e 500mg e.w
6 maanden ipamorelin en cjc1295 no dac beide 3x 100mc p.dag.

De vraag is als volgt ik heb erg last van stemmingswisselingen : vaak weinig zin om dingen te ondernemen, niet lekker fit en fris voelen , lijk af en toe wel een zeikerig bank hang wijf :D
(Hier had ik voor deze kuur ook al last van.)

Nu vraag ik mij af of dit te maken kan hebben verhoogde oestrogeen waarden ?
Ik lees regelmatig dat dit een onderschat probleem is bij mannen, daarbij sluiten ook symptomen aan bij mijn klachten.
Verhoogde oestrogeen waarden ontstaan overigens niet alleen door kuren maar ook veel door voeding.

Nu vraag ik mij af of ik tijdens m,n kuur gewoon nolva mee kan laten lopen of eens voor een paar weken kan proberen kan dit kwaad ?
 
Laat eerst gewoon je bloed testen voordat je nolva gaat slikken omdat je "denkt" dat het je oestrogeen is.
 
Eerst gaan bloedprikken.
 
En indien het door oestrogeen komt gebruik je een AI om je oestrogeen te verlagen.
 
Nee bedankt, jeffrey.
 
Te hoog oestrogeen kan je idd een jankend kind maken. Maar zou zoals hierboven gezegd eerst even checken of het inderdaad dat is.
 
Als ik ergens stemmingswisselingen van krijg is het nolvadex of clomid wel.
500mg test per week voor 6 maanden is trouwens behoorlijk verspilling van je tijd ON en ik zou het eerder een cruise ipv kuur noemen.
Waarom niet cruise/blast ?
 
hoe vaak pin je test e?
 
Laat eerst gewoon je bloed testen voordat je nolva gaat slikken omdat je "denkt" dat het je oestrogeen is.

Denk dat ik dat idd ook nog wel even laat doen , maar dacht als het geen kwaad kan, baad het niet dan schaad het niet...
 
Eerst gaan bloedprikken.
Als ik ergens stemmingswisselingen van krijg is het nolvadex of clomid wel.
500mg test per week voor 6 maanden is trouwens behoorlijk verspilling van je tijd ON en ik zou het eerder een cruise ipv kuur noemen.
Waarom niet cruise/blast ?

Wat me nu ook opvalt is dat de klachten tegen het eind van de week toenemen .

Hoe groot achten jullie de kans dat dit ook met schommelde bloedwaarden te maken heeft ?
Wil nu ik ga vanaf volgende week namelijk weer verdelen over 2x pweek.
 
Stabielere bloedwaarden altijd beter . De een heeft er meer last van als een ander .
Als je aan de peptiden zit , geen nolva gebruiken ! Nolva laat je igf waardes drastisch zakken . En je peptiden gebruik je toch voor afgifte gh en je igf .

Altijd even een bloedwaarden test doen voor zekerheid .
 
Wat me nu ook opvalt is dat de klachten tegen het eind van de week toenemen .

Hoe groot achten jullie de kans dat dit ook met schommelde bloedwaarden te maken heeft ?
Wil nu ik ga vanaf volgende week namelijk weer verdelen over 2x pweek.

Ga je niks van merken. Het beste wat je kunt doen is je oestrogeen waarde laten meten en indien deze te hoog is arimidex of aromasin pakken.
 
Back
Naar boven