Fitness Seller

Nootropics, waar (dadelijk) nog verkrijgbaar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren ff gekeken op powdercity voor een bestelling. 50gr oxiracetam en 10gr cdp choline kwam neer op 9.65$ verzendkosten. Kon helaas alleen betalen met credit card of een paypal rekening met balans. Hoe betaal jij daar Eric?
 
Wat wilde je bestellen dan? Je moet het wel bont maken wil je op 25 dollar uit komen. First Class International is snel zat, Priority is nergens voor nodig. Heb meestal een bestelling binnen een week bij me thuis vanaf verzenddatum. Verzenddatum kan wel schuiven als iets niet op voorraad is maar daar heb je ook last van bij Priority.

Bulkspul moet je daar hoe dan ook niet kopen, dus geen verpakkingen van enkele honderden grammen. Dat is vanuit de USA nooit goedkoop. Maar meeste nootropics wegen amper wat, tot 100 gram zit je op $6.65 volgens mij.

Een kilo piracetam en 30 alpha gpc.
Zou volgens veel studies 4,6gx2 per dag piracetam moeten nemen voor optimaal effect. Wat dus voor 100 dagen aan nootropics al een kilo vereist :D

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Gisteren ff gekeken op powdercity voor een bestelling. 50gr oxiracetam en 10gr cdp choline kwam neer op 9.65$ verzendkosten. Kon helaas alleen betalen met credit card of een paypal rekening met balans. Hoe betaal jij daar Eric?

Paypal is paar minuten werk...
 
Kilo Nootropics kan je beter uit China halen, Aliexpres of vergelijkbare sites. Zulke hoeveelheden zijn niet geschikt om uit de USA te halen. Of je neemt phenylpiracetam waarvan je stukken minder nodig hebt. Maar een kilo verzenden voor $25 is gewoon spotgoedkoop toch? Of het door de douane komt is een tweede.
 
Laatst bewerkt:
Paypal is paar minuten werk...

Wist niet dat je ook met ideal geld op je paypal rekening kon zetten. Net gedaan en meteen wat besteld op powdercity

Oh en een kortingscode van internet geplukt (10% korting op het totaalbedrag voor verzendkosten):
You have successfully applied the coupon 10WINTER with a value of $3.47.

10% korting kan ook via deze link :)
http://powdercity.refr.cc/VP2LTS2
 
Kilo Nootropics kan je beter uit China halen, Aliexpres of vergelijkbare sites. Zulke hoeveelheden zijn niet geschikt om uit de USA te halen. Of je neemt phenylpiracetam waarvan je stukken minder nodig hebt. Maar een kilo verzenden voor $25 is gewoon spotgoedkoop toch? Of het door de douane komt is een tweede.

Phenylpiracetam is alleen totaal niet hetzelfde als piracetam. Ik wil echt piracetam hebben... Hoezo zou het niet door de douane komen dan?
 
Wist niet dat je ook met ideal geld op je paypal rekening kon zetten. Net gedaan en meteen wat besteld op powdercity

Oh en een kortingscode van internet geplukt (10% korting op het totaalbedrag voor verzendkosten):
You have successfully applied the coupon 10WINTER with a value of $3.47.

10% korting kan ook via deze link :)
http://powdercity.refr.cc/VP2LTS2

Vandaag de bestelling ontvangen. 8 dagen met de standaard verzendmethode. Ziet er ook netjes uit

IMG-20141111-WA0057_zpsf72905be.jpg
 
Ziet er netjes uit wil nog niet zeggen dat het netjes is.:o
 
Wat gebeurt er eigenlijk als de douane je pakket onderschept?
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo ver was ik wel al he... ;)
Ik bedoel eerder of er dan een boete of iets dergelijk volgt?

volgens mij hangen er geen consequenties aan vast als je er afstand van doet.
 
Nog geen probleem mee gehad.
 
alphabrain moet je maar eens naar kijken, is een stack van verschillende dingen die wel schijnt te werken. zou zelf graag oxiracetam/noopept gebruiken, maar vooral bij noopept blijf ik achterdochtig over de negatieve effecten...

welke negatieve effecten?
Heb het een tijdje gebruikt. werkte bij mij echter alleen in grote doseringen(300mg oid). Nooit iets negatiefs gemerkt.
 
welke negatieve effecten? Heb het een tijdje gebruikt. werkte bij mij echter alleen in grote doseringen(300mg oid). Nooit iets negatiefs gemerkt.

Wat had noopept bij jou als effect?
 
Back
Naar boven