MuscleMeat

oefeningen voor herstel schouder uit de kom (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stelisti

Novice
Lid geworden
24 jan 2012
Berichten
25
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
80kg
Mijn schouder is zondag tijdens een voetbalwedstrijd uit kom gegaan en is in het ziekenhuis 3uur later terug gezet.

Ik zoek eigenlijk iemand met de zelfde ervaring in combinatie met het fitness. Ik weet dat ik nu een week tot een paar weken rust moet hebben maar wil het liefst zo snel mogelijk weer aan de slag.. Het is overigens niet de 1ste x dat het gebeurt is ben er wel voor geopareerd.. En ik merk ook dat ik nu veel meer pijn heb dan de andere keren dat komt omdat hij ruim 3 uur uit de kom is geweest..

Ook werk ik als schilder en aangezien het mijn rechterarm is ben ik daar zoiezo een week uit..

En ik gebruik Bippeptides van Recov wordt in ziekenhuizen gegeven als snel herstel zal dat helpen?


Tips en advies is welkom
 
Volgens mij blijft het altijd een zwakke plek. Heb beide schouders meerdere keren gedeeltelijk uit de kom gehad, en vooral rechts blijft een lastige schouder.

Maar waarom niet gewoon naar de fysio?
 
even langs de fysio idd, die zal je oefeningen geven voor de kracht van je schouderspieren. ab/ad-ductie, anteflexie retroflexie endo exorotatie etc.
kan je zelf ook wel mee beginnen, gewoon heel licht beginnen
 
thanks ik ben ook al bij de fysio geweest.. Niks gescheurd gelukkig moet nu alleen maar oefeningen doen hoop dat ik snel herstel voor werk aangezien het lastig zal zijn omdat ik schilder ben en het bij mn rechterarm gebeurd is ( ben rechts
 
Back
Naar boven