Fitness Seller

(Online) personal trainer

Bezoekers in dit topic

Heb alle drie gedaan.
1. Alleen getraind (nadat ik 2 jaar een PT'er had gehad, zodat je wel een beetje weet wat je moet doen). Ik voelde me een beetje doelloos. Ik merk ook dat ik het nodig heb dat iemand trots op me is. Heel zielig.
2. Daarna een bodybuildcoach gehad die fysiek trainde met me. Had last van bro mythes en kon ik niet mee in discussie. En ik miste de vrijheid: nu geen zin, ik ga over 10 minuten trainen. Lekker muziek op en niet dat getetter.
3. Nu heb ik een online coach: aanrader! Geeft feedback op mijn voeding, krijg trainingsschema's en af en toe een digitaal klopje op mijn hoofdje. Stel elke vraag waar ik antwoord op wil (wel eerst checken of zijn insteek overeenkomt met jouw ideeën)(dus eerst veel lezen). Ach, misschien ben ik hem ook wel weer zat na een tijdje en train ik weer zonder coach.
Een keer proberen kan geen kwaad toch?
 
Beste,

Bedankt voor jullie antwoorden.
Het is echter niet zo dat ik er totaal geen verstand van hebt. het is niet voor niks dat ik mijzelf 35kg heb laten afvallen en daarna 8 ben aangekomen (noob gainz) exc wat vet.
Droogtrainen kan zwaar worden en vereist veel discipline, ik zou het jammer vinden om mn spieren hierin te verliezen dus een goede ekv verhouding gebruik van bcaa afbouwen kolydraten e.d is belangrijk naar mijn inziens.
Verantwoording adhv foto's wekelijks aan een persoon kan extra motiveren om het vol te houden. Verder is niet enkel mijn vraag of iemand er aan zou beginnen maar ook of iemand hier ervaring mee heeft?

Ik heb bij mijn cut begin dit jaar gebruik gemaakt van online coaching aangezien ik vanwege mijn werk op vrij onconventionele tijden train. Contact was grotendeels via whats app met idd om de 2 weken progressiefotos sturen en aan de hand daarvan en van de vp meting om de zoveel tijd werd mijn voedingsschema en de hoeveelheid cardio dan aangepast en het resultaat mocht er wel zijn...
 
Back
Naar boven