Fitness Seller

Ontploft. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThomasVB

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2016
Berichten
188
Waardering
16
Lengte
1m50
Massa
160kg
Yoo forumleden,

Ik ben Thomas, ben 18 jaar oud (3dec). Sinds dat ik ben gestopt met voetbal toen ik 16 jaar was had ik het gevoel dat ik mijn conditie niet wilde verlaten, dit is nog steeds het geval. Ik ben vanaf dat moment gestart met fitness, dit was gericht op kracht & conditie. Ik fitness niet bij open fitness zalen zoals Basic-fit enzo, dat is niks voor mij. Ik ben sinds ongeveer 3 maanden bezig met het trainen van 3x per week, dit bevalt me prima, ook genoeg tijd over voor school. Niet alleen zou ik even een foto laten willen zien maar gelijk was dit ook een soort voorstel post :)


Natuurlijk had ik gehoopt dat de armen op de foto iets groter zijn maar dit is helaas nog niet het geval ;) Ook doe ik nog niks qua voeding/supplementen, ik was van plan om dat op dit forum te gaan leren

20161212_205957.jpg
 
Sorry dat er maar één foto is bijgesloten
 
ik ontplofte ook bijna
 
Wat ontploft er bijna? Je muur?
 
Goeie bicep
 
Ga maar eens gauw met je voeding aan de slag dan.
 
Beginnen met een voedingsschema te maken zoals hierboven gezegd is een goede tip.

Alles trainen,niet alleen de biceps. Dus ook de benen.
 
M'n buurman ook. Hij komt uit Syrie.
Ik voel me slecht dat ik daarover moest lachen :D
Ja.... wat ontplofte er? Een puist? :D
;)
Ga maar eens gauw met je voeding aan de slag dan.
Wil ik net zeggen! Moet er maar gauw aan beginnen inderdaad...
Thanks :)
Beginnen met een voedingsschema te maken zoals hierboven gezegd is een goede tip.

Alles trainen,niet alleen de biceps. Dus ook de benen.
Haha mijn benen zijn 5 keer zo dik :) die train ik nogal meer
 
Pics or didnt happen.

Van die benen van je dan :nanner:
 
Wat is precies je doel van dit topic? Gooi niet je newbie gains weg en ga gauw aan de slag met je voeding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven