AndroidHealthClinic

onwillekeurige spiersamentrekkingen snachts

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
Het begon bij mij enige weken geleden af en toe in mijn duim, laatste 2 weken niet meer opgemerkt. Sinds 2 dagen nu flinke samentrekkingen in linker quad en ook een paar in mijn linker schouder. Merk het alleen als ik in bed lig.

Wie heeft dit nog meer af en toe en hoe lang duurde het?
 
Ik heb dit als ik op high tren zit. (hele jaar dus:()
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Heb ik ook weleens als ik klaarkom :thumbs:
(en op tren, clen)

Nu beeld ik mij dat weer in,danku :D

Ik heb dat heel soms dat mn schouder of quad begint te trillen. Niet alleen in bed. Maar zou niet weten hoe dat komt.
 
Ik heb dit als ik op high tren zit. (hele jaar dus:()
aha dat verklaard het dus!

ot:

ik heb dit dus ook wanneer ik weer eens te dicht bij een zenuw zit te roeren met injecteren.. spastische spier jwtz!
 
heb ik ook last van gehad , nu al een tijdje niet meer ,ben virgin op AS gebied dus geen gevolg daarvan
 
Inmiddels naar de dokter geweest en zoals verwacht moet ik het maar even "aankijken".

De stress begint inmiddels aardig op te lopen, de samentrekkingen die ik s 'nachts non stop had in mijn quads zijn gestopt, nu zijn zo af en toe aanwezig maar in ruil daar voor spant er soms op andere plekken een spiertje aan. De hele dag probeer ik te voelen of ze er wel of niet zijn, dit is erg raar je word bewust van elk spiervezeltje in je lijft waardoor je soms meer denkt te voelen dan er werkelijk is.

Op internet speuren en kom je de meest erge ziektes tegen van hersentumor tot aan ALS en eigenlijk best weinig onschuldige mogelijkheden. Een magnesium tekort was een mogelijkheid maar slik nu 6 dagen magnesium dus dat had nu wel moeten werken (denk ik). Misschien B6 te hoog, zou eventueel nog kunnen.

Trainen gaat gelukkig erg goed, laatste weken juist wat kracht gewonnen wat bij een spierziekte niet waarschijnlijk is. Straks weer slapen en dan begint het feest weer, ik kan niet wachten!
 
Maak je niet teveel zorgen in ieder geval en probeer er niet zoveel mee bezig te zijn.
Je slikt al magnesium en het is idd een goed idee om geen b6 te supplementeren (ik kan zelf geen multi vit slikken omdat b6 bij mij enorm oploopst dan) en eventueel nog wat kalium erbij nemen (of een paar bananen eten, zit het ook genoeg in).
 
Back
Naar boven