Fitness Seller

Op weg naar mijn eerste competitie!

Bezoekers in dit topic

weibes

Novice
Lid geworden
27 jul 2015
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Dag dbb'ers!
Eerst even voorstellen, want ik ben vanaf vandaag lid op dit forum maar lees al meerdere maanden topics door! sommigen zullen mij misschien van instagram kennen (mrweibes). 1 November 2015, NK YBF Beverwijk: de dag waarop ik voor het eerst op het podium wil staan :flexbiceps:

Start van de cut was op 5 Juli 2015 Stats:
gewicht: 89,5
VP : circa 9,4% (huidplooimeting)

Huidige stats 27-07-2015:
Gewicht:87
VP : 9-8 (geen meting plaatsgevonden)

Macro's: P:200gr C:500gr F:70gr

Het lijkt me leuk om jullie op deze manier een paar keer op de hoogte te brengen van waar ik op dit moment sta, ervaringen te delen en een hoop te leren op weg naar mijn eerste wedstrijd!
:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Huidige trainingssplit:

Maandag:

Lower body Power

Dinsdag:
Upper body power

Woensdag:Rust

Donderdag:
Lower body hyp

Vrijdag:
Borst armen hyp

Zaterdag:
Rug schouders hyp

Zondag:
Rust
 
op 5 juli al begonnen met je voorbereiding op 9% ?
Is wel erg vroeg vind ik.

Maar iig beter op tijd beginnen dan te laat.
Houd er wel rekening mee dat je niet te vroeg in je piek shape komt. Je moet pieken op 1 november dus rustig aan en blijf zo lang mogelijk aan je massa werken.

Wie is je begeleider?

Ik wens je sowieso heel veel succes met je eerste prep.
 
op 5 juli al begonnen met je voorbereiding op 9% ?
Is wel erg vroeg vind ik.

Maar iig beter op tijd beginnen dan te laat.
Houd er wel rekening mee dat je niet te vroeg in je piek shape komt. Je moet pieken op 1 november dus rustig aan en blijf zo lang mogelijk aan je massa werken.

Wie is je begeleider?

Ik wens je sowieso heel veel succes met je eerste prep.
Martin! aller eerst bedankt!

Ja inderdaad lekker vroeg.
Aangezien ik zonder gear wil gaan competen (alle respect voor mensen die dat doen) ben ik terecht gekomen in het "natty circuit".. Daar is het algemeen bekend een cut van 15 tot 24 weken te doen, ik dacht eerst ook wtf is dat! maar zodoende verliest een persoon zo min mogelijk massa in zijn voorbereiding. Het is de bedoeling dat ik een week of 5 van te voren er al enorm droog voorsta!

Mijn begeleider is Rico v Huizen! Zeker aan te raden voor jongens in het zelfde schuitje als ik. Jonge enthousiaste coach met een enorme berg kennis.

bedankt voor het volgen en ik hou jou en alle andere op de hoogte!
 
Even een kleine foto update dat jullie een idee hebben waar ik sta.

Uitgebreide posing update volgt één deze dagen :):)

update.jpg
 
ik denk dat je vet % wel wat hoger is dan 9
 
ik denk dat je vet % wel wat hoger is dan 9
Hee VNTL!

Nope, hele offseason express onder de 10 gehouden, en op dit moment in de lage negentjes / hoge achtjes.

Hou er rekening mee dat ieders lichaam anders is. Ik ken mensen die op 15% nog een sixpack tonen en mensen die op 6 net shredded beginnen te worden :)
 
Vertekend dat licht zo, of loopt je bicep zo voor?

Hoe dan ook, succes! :)
 
Leuk zo onder die lamp :) Succes met je doelen.. !
 
Vertekend dat licht zo, of loopt je bicep zo voor?

Hoe dan ook, succes! :)
Hee Patricia!

Als naïef voetballertje begonnen aan fitness een paar jaar geleden.. Biceps borst en buik dag in dag uit haha..
Dus ja het is een beetje voorlopend.. Doe op dit moment bijvoorbeeld ook maar 5 sets per week aan biceps (verdeeld over 2 dagen)

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Leuk zo onder die lamp :) Succes met je doelen.. !
Haha ja daar is over na gedacht eh! Enorm bedankt!!
 
Martin! aller eerst bedankt!

Ja inderdaad lekker vroeg.
Aangezien ik zonder gear wil gaan competen (alle respect voor mensen die dat doen) ben ik terecht gekomen in het "natty circuit".. Daar is het algemeen bekend een cut van 15 tot 24 weken te doen, ik dacht eerst ook wtf is dat! maar zodoende verliest een persoon zo min mogelijk massa in zijn voorbereiding. Het is de bedoeling dat ik een week of 5 van te voren er al enorm droog voorsta!

Mijn begeleider is Rico v Huizen! Zeker aan te raden voor jongens in het zelfde schuitje als ik. Jonge enthousiaste coach met een enorme berg kennis.

bedankt voor het volgen en ik hou jou en alle andere op de hoogte!

mwa ik als natty heb begon 11,5 week van te voren met me prep en stond op 8,5 vind 15-24 weken wel wat lang :P maar succes ;)
 
mwa ik als natty heb begon 11,5 week van te voren met me prep en stond op 8,5 vind 15-24 weken wel wat lang :P maar succes ;)

haha, ik sta nog ruim boven de 10 en heb nog 9,5 week :(

teamgenootje van mij deed mee aan de open rotterdamse, 13% en nog maar 5 weken over :eek: En keihard op de wedstrijd en net onder de 80.
 
haha, ik sta nog ruim boven de 10 en heb nog 9,5 week :(

teamgenootje van mij deed mee aan de open rotterdamse, 13% en nog maar 5 weken over :eek: En keihard op de wedstrijd en net onder de 80.

gaat wel hard straks als je 2 keer cardio per dag gaat doen :P haha je gaat echt huilen als je wekker gaat en je moet gelijk je cardio doen :P
 
gaat wel hard straks als je 2 keer cardio per dag gaat doen :P haha je gaat echt huilen als je wekker gaat en je moet gelijk je cardio doen :P

Haha, klopt.. maar dat ga ik echt niet doen :) Hoop ik..
 
We zullen zien. Ik ga niet natty cutten he, clen komt er ook nog in.

tja dan moet het wel lukken ja,
ben benieuwd hoe ik eruit zie natty naast jou haha
10 cm langer natty en zelfde gewicht hahaha :roflol: zal ik wel goed uitkomen hahaha
 
tja dan moet het wel lukken ja, ben benieuwd hoe ik eruit zie natty naast jou haha 10 cm langer natty en zelfde gewicht hahaha :roflol: zal ik wel goed uitkomen hahaha

Haha, ik weet niet of we evenveel gaan wegen maar zal zeker niet veel schelen.
Ik ga er ook niet vanuit dat het een bekerplaats word voor mij hoor, maar stiekem hoop je nog op een 4de plek ofzo.
 
Haha, ik weet niet of we evenveel gaan wegen maar zal zeker niet veel schelen.
Ik ga er ook niet vanuit dat het een bekerplaats word voor mij hoor, maar stiekem hoop je nog op een 4de plek ofzo.


heb je geen Progress pics ofz ben benieuwd hoe 90 kg op 1,71 eruitziet hahaha
ja mijn doelstelling is niet laatste worden hahaha waarschijnlijk blijf jij nog wat zwaarder dan mij ik ga denk rond 76 wegen ofz moet echt nog wel veel gewicht af nu
 
heb je geen Progress pics ofz ben benieuwd hoe 90 kg op 1,71 eruitziet hahaha
ja mijn doelstelling is niet laatste worden hahaha waarschijnlijk blijf jij nog wat zwaarder dan mij ik ga denk rond 76 wegen ofz moet echt nog wel veel gewicht af nu

gaat ook nog 5 kilo vocht ofzo af he zal wel epic zijn als natty op 1,71 76 kg op podium
 
Back
Naar boven