AndroidHealthClinic

Op weg naar mijn eerste competitie! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

topic hijacckk whaha..

nee ik maak eigenlijk niet veel foto's.

toevallig niet zo gek lang geleden een foto van mijn rug gemaakt in een ontspannen pose.. staat in mijn logje.

misschien dat we vanavond nog foto's gaan maken.
 
mwa ik als natty heb begon 11,5 week van te voren met me prep en stond op 8,5 vind 15-24 weken wel wat lang :P maar succes ;)
Hee kerel! jou heb ik vorig jaar gezien op de flex, top fysiek!

Ja? weet je het is mn eerste echte cut naar wedstrijdfysiek snap je.. dus ik luister maar goed naar wat me verteld word!

Jij binnenkort nog wedstrijden op het programma staan?

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

topic hijacckk whaha..

nee ik maak eigenlijk niet veel foto's.

toevallig niet zo gek lang geleden een foto van mijn rug gemaakt in een ontspannen pose.. staat in mijn logje.

misschien dat we vanavond nog foto's gaan maken.
Ben benieuwd!
 
Hee kerel! jou heb ik vorig jaar gezien op de flex, top fysiek!

Ja? weet je het is mn eerste echte cut naar wedstrijdfysiek snap je.. dus ik luister maar goed naar wat me verteld word!

Jij binnenkort nog wedstrijden op het programma staan?

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------


Ben benieuwd!

Thnx leuk om te horen

JBC in maart ga ik doen.
ener vond ik te dicht na de vakantie al sta ik wel op 6,5% nu haha ma ben bang dat dit na de vakantie al snel 10 zal zijn.dus lekker ff 3 maanden na me vakantie nog bulken en dan met de prep beginnen.

(log in handtekening)
 
Thnx leuk om te horen

JBC in maart ga ik doen.
ener vond ik te dicht na de vakantie al sta ik wel op 6,5% nu haha ma ben bang dat dit na de vakantie al snel 10 zal zijn.dus lekker ff 3 maanden na me vakantie nog bulken en dan met de prep beginnen.

(log in handtekening)
Kan je geen ongelijk geven! Succes man, hou je in de gaten :)
 
Back
Naar boven