Fitness Seller

Op welke van deze twee oefeningen ben je in absolute cijfers het sterkst?

Op welke van deze twee oefeningen ben je in absolute cijfers het sterkst?


  • Totaal stemmers
    293
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels, einde bulk stats:
190 squat
200 deadlift

Scheelde bij beide niet veel of er zat nog 10 kg bij maar vorm was niet correct dus telde ze niet mee.
 
Ik ga voor de 1:1 verhouding squat tegenover deadlift.
 
Mijn squat is even hoog als mijn deadlift maar "normaal gezien" zou deadlift hoger moeten liggen, dacht ik toch
 
Vrijwel gelijk
 
squat hoger maar heb persoonlijk nog nooit minder als 6 reps gedaan (weet mijn max dus niet) en door vroegere (zware) rugblessures loopt mijn DL achter. Maar er zit beterschap in
 
Laatst bewerkt:
Denk dat 90% die aangeeft meer te squatten dan te deadliften gewoon niet diep genoeg squat.
 
Max. behaald:
70 kg deadlift 12 reps
70 kg squat 7 reps

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Denk dat 90% die aangeeft meer te squatten dan te deadliften gewoon niet diep genoeg squat.

Ja dat klopt want mijn squat van 70 kg waren ook niet echt perfect dus eigenlijk telt dat niet :p
 
6*120 squat vs 5*140 dl
 
210 Deadlift, Squat kan niet meer wegens knieprobleem, in betere dagen deed ik zo'n 200 kg Squat
 
Ligt dicht tegen elkaar aan, ik squat 160 op het moment en deadlift 165, maar dit doe ik niet vaak, vorm is voor mij belangrijker.
 
Ligt dicht tegen elkaar aan, ik squat 160 op het moment en deadlift 165, maar dit doe ik niet vaak, vorm is voor mij belangrijker.
Lol wat een kutexcuus, vorm is altijd belangrijk. Met de juiste techniek til je (uiteindelijk) ook meer.
 
Lol wat een kutexcuus, vorm is altijd belangrijk. Met de juiste techniek til je (uiteindelijk) ook meer.

als je je max haalt, heb je vaak niet je mooiste vorm meer,
ook kan je er geen herhalingen mee doen.
 
Ook deadlift, squat is al niet mijn sterkste punt in het totaalplaatje
 
5x130 Squats met goeie vorm 5x140 Deadlift
 
Inmiddels duidelijk de deadlift. Squat steekt nog op 190, deadlift 230. Was ooit beide 180 :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven