Fitness Seller

Oral AAS en recreatieve drugs

Bezoekers in dit topic

Nounou beetje kort door de bocht. Zo denken er ook genoeg over AAS.

Dat klopt zo denken er genoeg maar ik niet. Er is een wezenlijk verschil tussen AAS en drugs zoals er een verschil tussen bouwen en slopen is. Ik geef slechts mijn mening over drugs gebruik tijdens een kuur. En ja dat is een morele kwestie, daar reageer ik ook op. Of jij het wel redt met een beetje milk thistle is echt bijzaak. Hoofdzaak is hoe belangrijk jij je doelen vind. En mijn mening is maar een van de meningen. ;)

Antwoord op je vraag; nee een keer goed feesten verpest niet meteen je kuur en als jij je gerustgesteld voelt met een kruiden supp moet je dat vooral doen.
 
Laatst bewerkt:
Nounou beetje kort door de bocht. Zo denken er ook genoeg over

en waarom denken ze dat??
Omdat ze absoluut geen idee hebben wat het aas inhouden.
En denken dat een spuitje een wondermiddel is, waarbij je geen k*t hoeft te doen omdat je vanzelf groot wordt.
 
Durf te wedden dat je te vroeg bent gaan kuren.
 
Durf te wedden dat je te vroeg bent gaan kuren.

Dat niet alleen het is eigenlijk gewoon zielig dat hij niet een beetje discipline kan leren opbrengen voor zijn sport. Maargoed niet iedereen deelt dezelfde passie voor Bodybuilding.
 
Nounou beetje kort door de bocht. Zo denken er ook genoeg over AAS.

de bocht is gewoon zo kort hier. valt me nog mee dat je het net niet doet om even snel "gespierd" te worden voor het strand.
 
6 weken niet aan de zooi is nog tot daar aan toe, maar ook na die 6 weken... Bro waarom kuur je dan? Je bouwt iets op om het vervolgens weer af te breken?

Overigens heb ik ook jaren die troep gebruikt en heb ik bewust nooit gekuurd voor ik die zooi links kon laten liggen. Daarnaast heb ik er helemaal geen interesse meer in om die zooi naar binnen te werken... Als ik geen zooi zou hebben gebruikt de eerste 2 jaar dat ik sportte, dan was ik geen 15KG gegained maar 25KG... Achteraf is altijd makkelijk praten, maar toch... Doe er je voordeel mee.
 
gewoon niet té gek doen, en niet teveel naar de no-social-lifers kijken hier.

kan me iets herrineren van een studie waar instondt dat kuurders minder goed reageerden op mdma, of zoiets...

Leuke is dat speed vroeger in de cut werd gebruikt. Nu nog steeds, al niet meer op echte staatspeed. Op US boards zie je nog veel man cutten op adderall of phentermine.

GHB is nog zoiets dat vooral in bb-kringen populair was.
 
Laatst bewerkt:
Is, niet was. Hoe vaak ik wel niet een klerekast helemaal zie rondspinnen van een doppie G teveel.. en dan nemen ze weer een puntje en zijn ze weer levend voor 20-30min ;/
 
gewoon niet té gek doen, en niet teveel naar de no-social-lifers kijken hier.

kan me iets herrineren van een studie waar instondt dat kuurders minder goed reageerden op mdma, of zoiets...

Leuke is dat speed vroeger in de cut werd gebruikt. Nu nog steeds, al niet meer op echte staatspeed. Op US boards zie je nog veel man cutten op adderall of phentermine.

GHB is nog zoiets dat vooral in bb-kringen populair was.
+1

ik zie sowieso veel gatsen die kuren gewoon gebruiken op feesten
 
Coke en pep sowieso vermijden.

MDMA zou ik ook afraden, maar lijkt me wel het minst schadelijk mits je het normaal gebruikt. Dus gewoon één dosering en zorg dat je geen maaltijden overslaat en genoeg water drinkt
GHB is wel de beste keuze denk ik
 
en waarom denken ze dat??
Omdat ze absoluut geen idee hebben wat het aas inhouden.
En denken dat een spuitje een wondermiddel is, waarbij je geen k*t hoeft te doen omdat je vanzelf groot wordt.

+1
 
Oke, we weten allemaal dat je als Die Hard bodybuilder die kuurt van de recreatieve drugs af moet blijven he, zo niet ben je niet dedicated genoeg en mag je niet kuren toch?

Maar kom op nou lui... al die heilige boontjes hier. Ik ben zelf niet zo van de drugs, maar het merendeel van de wedstrijd BBers die ik ken gaan gewoon lekker aan de G ipv aan de alcohol op partys.
Alles met mate, en dan kan het echt geen kwaad om eens in de zoveel tijd iets ''fouts'' te doen, ookal zit je in een kuur.

6 weken Anavar only is wel een mega gay beachboy kuurtje ;)
 
Ik zou aanraden geen drugs te gebruiken maar het gebeurt vaak maja je doet het waarschijnlijk toch dus sterkte let wel op je kalium
 
Maar kom op nou lui... al die heilige boontjes hier.

Ik heb het idee dat een (groot) deel de heilige boontjes niet zozeer heilig zijn maar genoeg praktijk ervaring hebben. Dat bleek al uit 1 reactie en daar herkende ik mezelf ook in. ;)
 
gewoon niet té gek doen, en niet teveel naar de no-social-lifers kijken hier.
kan me iets herrineren van een studie waar instondt dat kuurders minder goed reageerden op mdma, of zoiets...

Leuke is dat speed vroeger in de cut werd gebruikt. Nu nog steeds, al niet meer op echte staatspeed. Op US boards zie je nog veel man cutten op adderall of phentermine.

GHB is nog zoiets dat vooral in bb-kringen populair was.

pardon? volgens mij zijn juist grotendeels van de drugs gebruikers no-social-lifers.

Doesn't make any sense. Je kan je natuurlijk perfect socializen met drugs op :rolleyes:

nou dacht het dus echt niet. Lekker pilletje nemen en in je eigen wereldje fun hebben noem ik niet sociaal. Eerder forever alone.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Ik weet dat het bij voorbaat niet echt een goede combinatie is maar ik zit momenteel in mijn oxandrolone kuurtje 2 weken, nog 4 te gaan. En nu kreeg ik voor het weekend een leuk aanbod voor een feestje mee te pakken. Echter, zoals het vaker op deze feestjes gaat wordt hier recreatieve drugs gebruikt.

Is dit erg schadelijk voor me? Bestaan er wisselwerkingen? Welke drugs moet ik sowieso vermijden? Alcohol drink ik dan sowieso niet!

Ik neem ook milk thistle ter ondersteuning.

Oxandrolone zit op 70mg ed.

Bedankt alvast.


Ik keur het niet goed, aangezien je tijdens je kuur je volledig moet focussen op je training, voeding en voor de rest zorgen dat het lichaam niet nog eens extra belast word door andere troep.

Maar op zijn tijd kan het echt geen kwaad hoor, dus als je toevallig net in week 5 bv een feest hebt en wil geen alcohol nemen (wat goed is) kan je gerust een pilletje nemen.
Zorg wel voor voldoende vocht, dat is zoiezo belangrijk bij HD maar icm roids zou ik lekker water blijven drinken.

Maar overdrijf gewoon niet (kwantiteit ) en hou het zeeeer beperkt.
Want idd je lichaam krijgt al een opdonder van roids, en dan ook nog eens van XTC ea.

En het blijft altijd een extra risico, die keuze moet je zelf maken !!!
 
Laatst bewerkt:
Beter een pilletje dan 10 bier.
 
Alcohol staat hoog in het lijstje qua schade hoor, past zo tussen de andere hard drugs.

Komt nog niet in de buurt van hard drugs. Drugs hebben hun werking via stimulatie van serotonine/dopamine of zoals alcohol GABA.

Meeste andere drugs werken op serotonine en/of dopamine en stimuleren deze vele malen sterker dan alcohol op GABA. GHB is no een voorbeeld van een drug die op GABA werkt en alcohol komt niet in de buurt van deze.

Toxiciteit op de lever is bij andere drugs ook hoger door remming van specifeke CYP enzymen (cytochroom P450).

Anabolen zoals oxandrolone doen dit ook en zijn 24u per dag anwezig in het lichaam en geven een constante belasting (zeker op 70mg per dag). Neem hierbij de giftigheid van de alkylatie en je hebt een zwaar belastend middel. Alcohol en zeker andere drugs zijn dus niet aan te raden hierbij.

Androgenen die niet naar oestrogeen omzetten zijn dan nog eens giftig voor hersencellen, toxiciteit en depletie van serotonine/dopamine is niet goed hierbij.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Back
Naar boven