MuscleMeat

Oral AAS en recreatieve drugs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

8. Dit is geen forum voor discussie van andere illegale substanties

Bodybuilding draait om mentale en fysieke gezondheid. Hoe houd je die, hoe bevorder je die en hoe verpest je het niet. Recreationele drugs horen hier niet. Ze doen het doel van onze sport teniet en vereenzelvigen anabolica met gevaarlijke narcotica en zo verder.

Nou Navy, je bent toch altijd zo streng? Sluit dit belachelijk topic.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
kan wel voor een keertje, heb ook wel eens gedaan. alleen luister goed naar je lichaam en wees niet bang om wat kilo's mogelijk kwijt te raken
Van die paar pillen op dat avondje raak je geen kilos kwijt hoor:p hoogstens wat vocht.
 
Valt me hier wel serieus op hoe alle pro-AAS mensen zo sterk tegen recreatieve drugs zijn.

Ben het er wel mee eens dat het of het een of het ander is. Dus als je kuurt, in dit geval slechts 6 weken dan moet je er toch echt 6 weken voor leven anders vind ik het spelen met je lichaam.

Langs de andere kant ben ik alleen maar pro-reacreatief drug gebruik en dat je dan nog meer forever alone zou zijn is bullshit imo. Je moet geleefd hebben. Ik probeer zelf ergens een combinatie te vinden maar ik blijf wel mooi van de AAS af omdat ik weet dat ik niet serieus genoeg met BB'ing bezig ben daarvoor.

Als je ze beiden doet vind ik het echt van weinig karakter getuigen, maar je doet natuurlijk nog altijd wat je zelf wil.

Het valt mij op dat mensen die drugs gebruiken, net zoals bij aas gebruikers, perse willen bewijzen dat het veilig kan gebruikt worden.

En dat pro aas gebruikers tegen drugs zijn meestal is omdat deze het tegenovergestelde doen van wat ze willen bereiken.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 18:12 ----------

Je oude onderzoeksresultaten zijn niet meer representatief. Is een betere beschrijving van wat ik bedoelde..

Ik was in de war met validiteit (onafhankelijk van het toeval) in relatie tot betrouwbaarheid.

En waarom zijn deze niet meer representatief?
 
Eerlijk door deze uitspraak weet ik direct dat je weinig verstand hebt of in ieder geval geen logisch verstand. Het hoeft geen uitleg want het is overduidelijk. Ik snap niet dat je zo'n tegenstrijdige en domme uitspraken kan doen. Denk er eens twee keer over na of ga terug naar school.

edit: ik heb je argumentatie nog eens doorgelezen en nu lijkt het nog dommer.
edit2: misschien vermelden dat ik zelf beide drugs en AAS heb gebruikt. Allebei doe ik het niet meer en ik ben persoonlijk sterk tegen drugs als het gaat over mezelf. Dus ik ben hier niet partijdig, enkel feiten en geen ik doe geen uitspraken zoals eiwitten zijn anabole steroiden, wat je met jouw redenatie kan vergelijken.

Je kan wel meerdere keren beweren dat ik weinig verstand heb, dom en tegenstrijdig ben maar je beweert zelf geen ruk. Ik gaf mijn mening en vervolgens staat het jou vrij te reageren en het met me oneens te zijn. Maar doe dan een bewering of toon aan dat iets dom is met argumenten. Dan kan ik daar een weerwoord op geven. Drie keer roepen dat iemand dom is en zelf geen input geven is vrij zinloos niet?

Maar Langeman gaf net een quote waardoor de hele discussie vrij overbodig is. Daar staat precies wat ik vind over drugs AAS en onze sport en dat blijkt helemaal in overeenstemming met de regels van deze site. Gewoon een slotje op doen en waarom dit niet veel eerder gebeurd is vraag ik me echt af? De regel is duidelijk toch?
 
je kan wel meerdere keren beweren dat ik weinig verstand heb, dom en tegenstrijdig ben maar je beweert zelf geen ruk. Ik gaf mijn mening en vervolgens staat het jou vrij te reageren. Maar doe dan een bewering of toon aan dat iets dom is met argumenten. Dan kan ik daar een weerwoord op geven. Drie keer roepen dat iemand dom is en zelf geen input geven is zooo zinloos niet?

Maar langeman gaf net een quote waardoor de hele discussie vrij overbodig is. Daar staat precies wat ik vind over drugs aas en onze sport. Gewoon een slotje op doen en dat had veeeeeel eerder gemogen. De regel is duidelijk toch?


+1
 
Hallucinogenic Mushroom Toxicity
http://emedicine.medscape.com/article/817848-overview

Mushrooms containing ibotenic acid and muscimol and those containing psilocybin are New World fungal hallucinogens. Reports of toxicity associated with this group of mushrooms have increased because of their growing popularity as hallucinogens


Hallucinogenic Mushrooms
http://faculty.washington.edu/chudler/mush.html

The chemical structure of psilocybin and psilocin is similar to the neurotransmitter called serotonin. In fact, the primary effect of psilocin is on the receptors for serotonin. There is also evidence that psilocybin reduces the reuptake of serotonin by neurons in the brain allowing this neurotransmitter more time to act in the synapse.

Muscimol and ibotenic acid from the Amanita muscaria appear to act on the GABA neurotransmitter system. Muscimol activates GABA receptors on neurons. The GABA neurotransmitter system is one of the brain's major inhibitory systems. Therefore, muscimol acts to inhibit the activity of neurons in the brain



Ibotenic acid
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibotenic_acid

Ibotenic acid is a powerful neurotoxin that is used as a "brain-lesioning agent"[1][2] and has shown to be highly neurotoxic when injected directly into the brains of mice and rats.[3]

Ibotenic acid-induced neuronal degeneration: a morphological and neurochemical study
http://www.springerlink.com/content/n187538301735932/

Ibotenic acid lesion of the ventral hippocampus differentially affects dopamine and its metabolites in the nucleus accumbens and prefrontal cortex in the rat
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/000689939291184G


Muscimol-induced death of GABAergic neurons in rat brain aggregating cell cultures
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9541740
Ze hebben het hier vooral over een ander soort shroom dan de gebruikelijke psilocybine shrooms of truffels die geen muscimol of ibotenic acid bevatten..

Deze paddestoelen zijn inderdaad slecht voor je..

Zover ik gelezen heb zijn psilocybine shrooms echt niet schadelijk.
 
Laatst bewerkt:
En waarom zijn deze niet meer representatief?

Bijvoorbeeld omdat het onderzoek oud is? Er al lang weer nieuwere betere onderzoeken zijn gedaan (Ik beweer hier dat noch dezelfde noch andere resultaten naar voren zijn gekomen met deze onderzoeken).

Buiten dat waren veel onderzoeken in die tijd gericht op het zwart maken van de drug, de propaganda.

Nu weet ik niet of dat met dit onderzoek gebeurt is, en of het daadwerkelijk een betrouwbaar onderzoek is geweest. Daarvoor zou ik mij moeten verdiepen in het hele onderzoek, de methode van onderzoek en randvoorwaarden meegenomen en daar heb ik simpelweg geen zin en tijd in momenteel.

Wel wil ik duidelijk maken dat er betere onderzoeken zullen zijn, onderzoeken die sowieso niet zo gedateerd zijn (ongeacht van wat zij voor uitkomst geven).

Jij hebt die onderzoeken ook niet nagelezen en kritisch geanalyseerd. Dus er is niet veel meer te zeggen over de betrouwbaarheid of validiteit dan dat uit de samenvatting van het artikel komt.

Je komt altijd wel met veel wetenschappelijke onderbouwing, maar dan zou je ook moeten weten dat zo'n oud onderzoek bij zo'n onderwerp verre van bruikbaar is. Ik begrijp dan eigenlijk ook niet waarom je een onderzoek uit 1985 citeert. Dit is bijna 30 jaar geleden, veel verandert in die tijd!

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 21:11 ----------

Nou Navy, je bent toch altijd zo streng? Sluit dit belachelijk topic.

Wat is er belachelijk aan dit topic? Door een deel wordt hier best fatsoenlijk gediscussieerd over het onderwerp. Al zijn er ook mensen die reageren met zo'n dermate laag niveau dat ik me bepaalde dingen wel af vraag.
 
Bijvoorbeeld omdat het onderzoek oud is? Er al lang weer nieuwere betere onderzoeken zijn gedaan (Ik beweer hier dat noch dezelfde noch andere resultaten naar voren zijn gekomen met deze onderzoeken).

Buiten dat waren veel onderzoeken in die tijd gericht op het zwart maken van de drug, de propaganda.

Nu weet ik niet of dat met dit onderzoek gebeurt is, en of het daadwerkelijk een betrouwbaar onderzoek is geweest. Daarvoor zou ik mij moeten verdiepen in het hele onderzoek, de methode van onderzoek en randvoorwaarden meegenomen en daar heb ik simpelweg geen zin en tijd in momenteel.

Wel wil ik duidelijk maken dat er betere onderzoeken zullen zijn, onderzoeken die sowieso niet zo gedateerd zijn (ongeacht van wat zij voor uitkomst geven).

Jij hebt die onderzoeken ook niet nagelezen en kritisch geanalyseerd. Dus er is niet veel meer te zeggen over de betrouwbaarheid of validiteit dan dat uit de samenvatting van het artikel komt.

Je komt altijd wel met veel wetenschappelijke onderbouwing, maar dan zou je ook moeten weten dat zo'n oud onderzoek bij zo'n onderwerp verre van bruikbaar is. Ik begrijp dan eigenlijk ook niet waarom je een onderzoek uit 1985 citeert. Dit is bijna 30 jaar geleden, veel verandert in die tijd!

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 21:11 ----------



Wat is er belachelijk aan dit topic? Door een deel wordt hier best fatsoenlijk gediscussieerd over het onderwerp. Al zijn er ook mensen die reageren met zo'n dermate laag niveau dat ik me bepaalde dingen wel af vraag.

Omdat de ouderdom van een onderzoek niet bepaald of het correct uitgevoerd is. Je moet naar de onderzoekswijze zien en de resultaten correct interpreteren. Nieuwe methodes kan nieuwe bevindingen geven, maar doet oude bevindingen niet teniet. Als oude correct zijn kunnen nieuwere deze aanvullen.
 
Laatst bewerkt:
Wat is er belachelijk aan dit topic? Door een deel wordt hier best fatsoenlijk gediscussieerd over het onderwerp. Al zijn er ook mensen die reageren met zo'n dermate laag niveau dat ik me bepaalde dingen wel af vraag.

Dit is geen forum voor discussie van andere illegale substanties
Bodybuilding draait om mentale en fysieke gezondheid. Hoe houd je die, hoe bevorder je die en hoe verpest je het niet. Recreationele drugs horen hier niet. Ze doen het doel van onze sport teniet en vereenzelvigen anabolica met gevaarlijke narcotica en zo verder.
Als ik voor mezelf mag spreken het punt wat ik vet gedrukt gemaakt heb en geheel niet het niveau van de discussie want ik heb zeker de bijdagen van Cools bijvoorbeeld met interesse gelezen. Voor mij is het een BIG issue dat drugs en AAS door veel mensen in een adem genoemd worden. Vereenzelvigen is een heel goed gekozen woord. Dat is de kern waarom ik niet blij ben met de drugs discussie. Het centraal drugstopic elders op deze site vind ik een ander verhaal maar hier in de AAS sectie....vind ik echt dat recreatieve drugs niet horen. En nu zijn het dus ook nog de regels, hier was ik niet goed van op de hoogte eerst.

De tweede reden waarom ik het belachelijk vind is lastig op te schrijven. Heb het op een aantal manieren net geprobeerd te formuleren maar elke keer is het in strijd met een andere regel namelijk niet niet openlijk kritiek mogen hebben op de forumleiding. Dat doe ik dus niet openlijk maar het moge duidelijk zijn dat ik een mening heb over handhaving van regels.
 
Laatst bewerkt:
Wat is er belachelijk aan dit topic? Door een deel wordt hier best fatsoenlijk gediscussieerd over het onderwerp. Al zijn er ook mensen die reageren met zo'n dermate laag niveau dat ik me bepaalde dingen wel af vraag.

Hoewel er een redelijke discussie uit ontstaat is dit niet de plek om het hier over te hebben.
Vooral de manier waarop dit topic begonnen is vindt ik belachelijk.
Iemand doet een kuur en gaat vragen of hij wel lekker drugs mag gebruiken tijdens zijn kuur...

Ik geef toe, ik ben geen heilig boontje hoor, maar dit zou een van de meest serieuze subforums moeten zijn.
Ik vond het al naar zijn mallemoer gaan omdat mensen hier de hele tijd terecht gewezen en belachelijk gemaakt worden. Men moet tegenwoordig eerst zijn voedingsschema posten, goedkeuring van papa krijgen en krijgt dan pas advies over zijn kuur. Nu gaan we het ook al hebben over het combineren van harddrugs en AAS. Doe dat lekker in Allerlei of beter nog Partyflock.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Hoewel er een redelijke discussie uit ontstaat is dit niet de plek om het hier over te hebben.
Vooral de manier waarop dit topic begonnen is vindt ik belachelijk.
Iemand doet een kuur en gaat vragen of hij wel lekker drugs mag gebruiken tijdens zijn kuur...

Ik geef toe, ik ben geen heilig boontje hoor, maar dit zou een van de meest serieuze subforums moeten zijn.
Ik vond het al naar zijn mallemoer gaan omdat mensen hier de hele tijd terecht gewezen en belachelijk gemaakt worden. Men moet tegenwoordig eerst zijn voedingsschema posten, goedkeuring van papa krijgen en krijgt dan pas advies over zijn kuur. Nu gaan we het ook al hebben over het combineren van harddrugs en AAS. Doe dat lekker in Allerlei of beter nog Partyflock.

Ja wie stelt nou vragen over AAS in de AAS-sectie, dat doe je toch niet!

Ik vind dat TS z'n vraag fatsoenlijk genoeg stelt en een degelijk antwoord verdient ipv dat 'dit is een serieuze sectie' gezeik.
 
Het is altijd weer schattig als mensen intellectueel proberen te doen op internetfora. Helaas lukt het je niet :(.

Hahahahahhah ja idd.
Verkeerd gebruik van het woord "implicatie" ook! Waarschijnlijk is het zo;n boerenlul die dat woord nooit gebruikt in het echte leven met zijn vrienden. :roflol:

Sowieso iemand met zo'n attitude ga ik al niet eens verder mee in discussie joh.
Ik kan het mis hebben maar waarschijnlijk denkt hij nu iets in de zin van "HA! ik heb de discussie gewonnen dan!" wat heel typerend is voor zulke personen (lees: betweters).

Ik moet toegeven dat ik me goed voel ja. Niet omdat ik de discussie gewonnen heb, wel omdat ik 99 % zeker ben dat ik stukken hoger opgeleid ben en meer intelligentie heb als jullie gezien je zelf het woord implicatie niet kent :roflol:


Valt me hier wel serieus op hoe alle pro-AAS mensen zo sterk tegen recreatieve drugs zijn.

Dit is hetgeen dat mij enorm stoort. De hypocrisie is echt enorm onder AAS gebruikers. Maar dit getuigt heel vaak op enige vorm van achterlijkheid, meer specifiek fundamentalisme dat nergens op gebaseerd is. Een beetje zoals moslims of die amerikanen dat achter sanctorum staan.

Het valt mij op dat mensen die drugs gebruiken, net zoals bij aas gebruikers, perse willen bewijzen dat het veilig kan gebruikt worden.

En dat pro aas gebruikers tegen drugs zijn meestal is omdat deze het tegenovergestelde doen van wat ze willen bereiken.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 18:12 ----------



En waarom zijn deze niet meer representatief?

Omdat XTC onderzoek zeker in die tijd, nog maar net uit de kinderschoentjes was of mss zelfs nog in. Er zijn ondertussen, vooral laatste jaren zoveel nieuwe dingen naar boven gekomen... Wat ervoor zorgt dat de oude theorie gefalsifieerd wordt... daarom is het niet meer representatief. Ik zal wel eens achter die onderzoeken zoeken, ik moet ze nog wel ergens staan hebben.


Ik pleit totaal niet voor drugs. Wel krijg ik er het schijt van, zie daar mijn overdreven reactie, als mensen dat AAS gebruiken zo schijnheilig durven doe tov drugs.



Je kan wel meerdere keren beweren dat ik weinig verstand heb, dom en tegenstrijdig ben maar je beweert zelf geen ruk. Ik gaf mijn mening en vervolgens staat het jou vrij te reageren en het met me oneens te zijn. Maar doe dan een bewering of toon aan dat iets dom is met argumenten. Dan kan ik daar een weerwoord op geven. Drie keer roepen dat iemand dom is en zelf geen input geven is vrij zinloos niet?

Maar Langeman gaf net een quote waardoor de hele discussie vrij overbodig is. Daar staat precies wat ik vind over drugs AAS en onze sport en dat blijkt helemaal in overeenstemming met de regels van deze site. Gewoon een slotje op doen en waarom dit niet veel eerder gebeurd is vraag ik me echt af? De regel is duidelijk toch?

Drugs is voor losers die zichzelf naar de klote willen helpen. Bodybuilding evt met behulp van AAS is voor mensen die zichzelf willen opbouwen en het beste uit zichzelf willen halen op fysiek vlak

Bodybuilding kan ten eerste zonder AAS gebruikt worden. Wat heeft zulks tot gevolg ? Niet zo'n snelle of goede resultaten op fysiek gebied.

Plezier maken in de realiteit speelt zich af in je hersenen, hetgeen perfect kan zonder drugs of alcohol te gebruiken. Wat is het verschil met drugs gebruiken ? Veel meer plezier.

Zoals Cools net aanhaalde zijn pro-AAS'ers zo tegen drugs waarschijnlijk omdat het interdaad tot mindere resultaten op fysiek vlak zou leiden.

Maar of iemand nu fysiek het beste uit zich wil halen of 'mentaal' dmv middelen, is er geen schijt verschil; iig niet als je aanhaalt dat AAS om het lichaam op te bouwen is en drugs om je af te breken.. Zowel drugs als AAS hebben bijwerkingen en misbruik bij beide kan heel fatale en negatieve short term als long term effecten hebben. Echter hebben beide het doel om meer uit je lichaam te halen, dan je anders niet kan. Het verschil zit zich enkel in de manier waarop.
 
Zowel drugs als AAS hebben bijwerkingen en misbruik bij beide kan heel fatale en negatieve short term als long term effecten hebben. Echter hebben beide het doel om meer uit je lichaam te halen, dan je anders niet kan. Het verschil zit zich enkel in de manier waarop.

Drugs hebben niet als doel om meer uit je lichaam te halen op mentaal vlak. Drugs hebben als doel om waarnemingen te veranderen. Als ik onder het genot van een pil me happy voel voor een paar uur en denk dat ik kan dansen en iedereen van me houd dan verbeter ik mezelf niet mentaal maar houd mezelf in de maling. Als ik een kuurtje neem, goed eet en train en ik groei en sterker wordt dan is dat ook nog zo de volgende dag. Dit in tegenstelling van het pilletje. Of noem jij al die gasten die van zondag tot woensdag aan de 5htp zitten vanwege de serotonine crash mentaal verbetert. Ik besef me de overeenkomsten met AAS maar ondanks dat zijn drugs en AAS op bepaalde vlakken totaal verschillend en tegenovergesteld. Wat jij schrijft is precies het gevaar van vereenzelvigen met gevaarlijke narcotica zoals genoemd in de forum regels. Ik baal ervan dat dat nu zo gebeurd.
 
Als je zo gaat beginnen dan ken ik er ook nog wel een paar... :rolleyes:

Ik moet toegeven dat ik me goed voel ja. Niet omdat ik de discussie gewonnen heb, wel omdat ik 99 % zeker ben dat ik stukken hoger opgeleid ben en meer intelligentie heb als DAN jullie gezien je zelf het woord implicatie niet kent :roflol:

Dit is hetgeen dat mij enorm stoort. De hypocrisie is echt enorm onder AAS gebruikers. Maar dit getuigt heel vaak op VAN enige vorm van achterlijkheid, meer specifiek fundamentalisme dat nergens op gebaseerd is. Een beetje zoals moslims of die amerikanen dat DIE achter sanctorum staan.

Omdat XTC onderzoek zeker in die tijd, nog maar net uit de kinderschoentjes was of mss zelfs nog in. WTF is dit voor een zin?! Er zijn ondertussen, vooral de laatste jaren zoveel nieuwe dingen naar boven gekomen... Wat ervoor zorgt dat de oude theorie gefalsifieerd wordt... daarom is het niet meer representatief. Ik zal wel eens achter die onderzoeken zoeken Haha OMG!, ik moet ze nog wel ergens staan hebben. hebben staan... :rolleyes:

Ik pleit totaal niet voor drugs. Wel krijg ik er het DE schijt van, zie daar mijn overdreven reactie, als mensen dat DIE AAS gebruiken zo schijnheilig durven TE doeN tov drugs.

Bodybuilding kan ten eerste zonder AAS gebruikt worden. Euhh kun je bodybuilding gebruiken? srs? Wat heeft zulks tot gevolg ? Niet zo'n snelle of goede resultaten op fysiek gebied.

Plezier maken in de realiteit speelt zich af in je hersenen, hetgeen perfect kan zonder drugs of alcohol te gebruiken. Wat is het verschil met drugs gebruiken ? Veel meer plezier.

Zoals Cools net aanhaalde zijn pro-AAS'ers zo tegen drugs waarschijnlijk omdat het interdaad tot mindere resultaten op fysiek vlak zou leiden.

Maar of iemand nu fysiek het beste uit zich wil halen of 'mentaal' dmv middelen, is er geen schijt verschil; iig niet als je aanhaalt dat AAS om het lichaam op te bouwen is en drugs om je af te breken.. Zowel drugs als AAS hebben bijwerkingen en misbruik bij beide kan heel fatale en negatieve short term als long term effecten hebben. Echter hebben beide het doel om meer uit je lichaam te halen, dan je anders niet kan. Het verschil zit zich enkel in de manier waarop.

Ik heb het maar niet afgemaakt, maar als jij pretendeert zo'n ontzettend hoog IQ te hebben... Dan is er wel erg veel mis met je taal & letterkunde vriend ;) En dooddoeners als ik heb Dyslexie zijn niet van toepassing in deze, want dan had ik het er meteen uit kunnen halen.

Je begrijpt dat door zo'n onsamenhangend stukje te typen, met af en toe een duur woord ertussen, dat niemand je serieus zal nemen... Toch?!
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Ik moet toegeven dat ik me goed voel ja. Niet omdat ik de discussie gewonnen heb, wel omdat ik 99 % zeker ben dat ik stukken hoger opgeleid ben en meer intelligentie heb als jullie gezien je zelf het woord implicatie niet kent :roflol:

*Proest* mensen die zichzelf op de borst kloppen dat ze moeilijke woordjes als implicatie kennen en niet weten dat het beter dan is. :D

EDIT: Punjab was me voor en bovendien stukken grondiger in de controle dan ik. Dat was mij teveel moeite.
 
Ik moet toegeven dat ik me goed voel ja. Niet omdat ik de discussie gewonnen heb, wel omdat ik 99 % zeker ben dat ik stukken hoger opgeleid ben en meer intelligentie heb als jullie gezien je zelf het woord implicatie niet kent :roflol:

Ik ken het woord wel maar je gebruikt het verkeerd. Het is trouwens "dan" jullie, meneer de intellectueel.

Misschien ben je voor Belgische maatstaven wel heel intelligent ja :roflol: (j/k of course Belgische broeders)

Ja wie stelt nou vragen over AAS in de AAS-sectie, dat doe je toch niet!

Ik vind dat TS z'n vraag fatsoenlijk genoeg stelt en een degelijk antwoord verdient ipv dat 'dit is een serieuze sectie' gezeik.

Het gaat niet over AAS, maar AAS icm recreatieve drugs. Daar zijn genoeg andere plekken voor, zoals Partyflock of ons eigen Allerlei subforum.
Dat hoort hier niet besproken te worden, aldus de regels.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken het woord wel maar je gebruikt het verkeerd. Het is trouwens "dan" jullie, meneer de intellectueel.

Misschien ben je voor Belgische maatstaven wel heel intelligent ja :roflol: (j/k of course Belgische broeders)



Het gaat niet over AAS, maar AAS icm recreatieve drugs. Daar zijn genoeg andere plekken voor, zoals Partyflock of ons eigen Allerlei subforum.
Dat hoort hier niet besproken te worden, aldus de regels.

grappig dat hier niks van wordt gezegd he;)
 
Laat zn nederlandse taal nu niet perfect zijn, wel heeft hij gewoon gelijk. Buiten dat let niemand hier op het forum op de punctualiteit van reacties, alleen als het iets wordt om iemand persoonlijk op aan te vallen.

Drugs hebben niet als doel om meer uit je lichaam te halen op mentaal vlak. Drugs hebben als doel om waarnemingen te veranderen. Als ik onder het genot van een pil me happy voel voor een paar uur en denk dat ik kan dansen en iedereen van me houd dan verbeter ik mezelf niet mentaal maar houd mezelf in de maling. Als ik een kuurtje neem, goed eet en train en ik groei en sterker wordt dan is dat ook nog zo de volgende dag. Dit in tegenstelling van het pilletje. Of noem jij al die gasten die van zondag tot woensdag aan de 5htp zitten vanwege de serotonine crash mentaal verbetert. Ik besef me de overeenkomsten met AAS maar ondanks dat zijn drugs en AAS op bepaalde vlakken totaal verschillend en tegenovergesteld. Wat jij schrijft is precies het gevaar van vereenzelvigen met gevaarlijke narcotica zoals genoemd in de forum regels. Ik baal ervan dat dat nu zo gebeurd.

Sorry maar dit vind ik dus echt onzin. Wat noem je alcohol dan? Harddrug nummer 1. Iedereen gebruikt drugs voor een andere reden, iedereen gebruikt ook aas voor een andere reden.

Tuurlijk zijn er mensen die drugs gebruiken om te ontsnappen aan de realiteit, er zijn er ook genoeg die drugs gebruiken voor de extra beleving.

Net of iedereen hier verstandig met aas om gaat, kom op, dan was er geen TRT nodig en weet ik veel wat voor negatieve langdurige/blijvende sides nog meer. Dan zou men geen 8-12-18 maanden non-stop on zijn. En dat voor 'amateurs'.

Ik baal ervan dat AAS wordt begestempeld als goed en harddrugs beestempeld als slecht. Het ligt echt aan de kringen waarin je verkeert welke meer geaccepteerd wordt. Ben je een fanatieke bodybuilder zal AAS meer geaccepteerd worden.

Ben je een levensgenieter met eensgezinde vrienden zal AAS absoluut afgekeurd worden en drugs weer wel.

Getuigd wel weer van de subjectiviteit en normen en waarden van de groep waartoe je behoort.

Het gaat dan ook al lang niet meer over schadelijke gevolgen, maar het is meer een topic geworden met propaganda voor drugsgebruik enerzijds en AAS anderzijds.
 
Ik baal ervan dat AAS wordt begestempeld als goed en harddrugs beestempeld als slecht. Het ligt echt aan de kringen waarin je verkeert welke meer geaccepteerd wordt. Ben je een fanatieke bodybuilder zal AAS meer geaccepteerd worden.

Deels mee eens, het middel zelf is het probleem niet (geldt voor alle drugs alsmede AAS), maar hoe mensen er mee omgaan. Het verschil tussen recreatief gebruik en misbruik. Komt in alle kringen voor en ook in alle soorten en maten.

Ik denk dus ook dat ieder middel enkel subjectief beoordeeld kan worden naar aanleiding van ervaring. De 1 kan ermee omgaan en de ander niet.

Verder is het natuurlijk kort door de bocht om iemand zijn IQ te peilen aan zijn of haar schrijfwijze. Ik wilde alleen even een punt maken daar hij wel heel erg hoog van de toren stond te blazen.
 
Sorry maar dit vind ik dus echt onzin. Wat noem je alcohol dan? Harddrug nummer 1. Iedereen gebruikt drugs voor een andere reden, iedereen gebruikt ook aas voor een andere reden.

Tuurlijk zijn er mensen die drugs gebruiken om te ontsnappen aan de realiteit, er zijn er ook genoeg die drugs gebruiken voor de extra beleving.

Net of iedereen hier verstandig met aas om gaat, kom op, dan was er geen TRT nodig en weet ik veel wat voor negatieve langdurige/blijvende sides nog meer. Dan zou men geen 8-12-18 maanden non-stop on zijn. En dat voor 'amateurs'.

Ik baal ervan dat AAS wordt begestempeld als goed en harddrugs beestempeld als slecht. Het ligt echt aan de kringen waarin je verkeert welke meer geaccepteerd wordt. Ben je een fanatieke bodybuilder zal AAS meer geaccepteerd worden.

Ben je een levensgenieter met eensgezinde vrienden zal AAS absoluut afgekeurd worden en drugs weer wel.

Getuigd wel weer van de subjectiviteit en normen en waarden van de groep waartoe je behoort.

Het gaat dan ook al lang niet meer over schadelijke gevolgen, maar het is meer een topic geworden met propaganda voor drugsgebruik enerzijds en AAS anderzijds.

Dit dus.
 
Back
Naar boven