AndroidHealthClinic

Overgewicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erayk

Novice
Lid geworden
7 nov 2016
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
30%
beste leden, ik heb jullie nodig. Ik ben een jonge van 21 jaar 102kg 30% vetpercentage. Ik wil serieus beginnen fitnessen want ik ben dit overgewicht beu(ik voel me niet mer goed in mn vel). Kunnen jullie mij helpen met een juiste dieet en fitness oefeningen. Ik heb ook gehoord van sommige mensen dat ik anavar winstrol kuur kan doen. Any tips?

Alvast bedankt
 
Voeding. Voeding. Voeding. Je bent sowieso een half jaar kwijt. Mensen die je hiervoor anavar of winstrol aaraden zijn idioten.
 
Veel info te vinden omtrent diet opstellen in de voedingssectie op dit forum.

de hoeveelheid kcal die je nodig hebt kan je berekenen met de harris benedict methode. Gewoon effe googlen.

Stel best zelf een diet samen en post dit dan in de voedingssectie. Dan gaan ze je zeker verder helpen.

Blijf van de winstrol en anavar gewoon af,heb jij niet nodig voor uw doel.Die dat voorstellen zijn idioten.
 
Laatst bewerkt:
http://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm

Vul hier je gegevens in, dan kun je je onderhoud berekenen.

Meld je aan op myfitnesspal en wordt je bewust van wat je eet. Zorg dat je zo'n 500-800 kcal onder je onderhoud gaat zitten. Als je niet beweegt zou dat dagelijks rond de 1800 - 2100 kcal zijn.

Ik zou zelf wel er bij gaan sporten, dan kun je nog iets meer eten. Maarrr, onthoud, ieder pondje gaat door het mondje. Wil jij afvallen, dan zul je je slechte levensstijl waarbij je alles zonder nadenken in je mond stopt achterwege moeten laten. Je bewust worden van wat je eet en je daar constant mee bezighouden.

Je kunt zelf een voedingsschema in elkaar zetten, post die in het topic en mensen kunnen je tips geven.
 
http://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm

Vul hier je gegevens in, dan kun je je onderhoud berekenen.

Meld je aan op myfitnesspal en wordt je bewust van wat je eet. Zorg dat je zo'n 500-800 kcal onder je onderhoud gaat zitten. Als je niet beweegt zou dat dagelijks rond de 1800 - 2100 kcal zijn.

Ik zou zelf wel er bij gaan sporten, dan kun je nog iets meer eten. Maarrr, onthoud, ieder pondje gaat door het mondje. Wil jij afvallen, dan zul je je slechte levensstijl waarbij je alles zonder nadenken in je mond stopt achterwege moeten laten. Je bewust worden van wat je eet en je daar constant mee bezighouden.

Je kunt zelf een voedingsschema in elkaar zetten, post die in het topic en mensen kunnen je tips geven.
Ik wil zowizo ook gaan sporten, mijn bedoeling is VP omzetten naar spiermassa
 
Omzetten?
Dat gaat niet, vet verbranden en dan spiermassa opbouwen.
 
Ik wil zowizo ook gaan sporten, mijn bedoeling is VP omzetten naar spiermassa

Je kunt in de berekening rekening houden met de aantal keren die je wilt gaan sporten.
 
even een oude post van mezelf. Hier kan je vast wel wat verder mee.

je kan je onderhoud berekenen op verschillende sites op internet maar ook in de bijgevoegde sheet. Maar hou er rekening mee dat dit een berekening is. Een schatting gebaseerd op formules.
Je echte onderhoud bepaal je door een xxxx aantal kcal te eten en als je dan met je huidige activiteit in gewicht gelijk blijft is dat je onderhoud.

Qua voeding moet je zelf kijken wat je lekker vind en wat er in je schema past.

Voeding die je kan nemen:
Koolhydraten: havermout, rijst, pasta, aardappelen, zoete aardappel, wraps, pannenkoeken, brood, crackers etc.
vetten: eieren, pinda's, pindakaas, noten, olie, roomboter, vette vis, avocado, pure chocolade, zaden en pitten etc
Eiwitten: eieren, vlees, vis, kip, melk, kwark, yoghurt etc

Sausjes kan je ook best wel nemen. Mits het in je macro's past.

Met deze voedingsmiddelen kan je best een schema maken.

Maak een schema voor jezelf en post hem hier. Dan kunnen wij je mogelijk verder helpen.
succes.

afvallen/aankomen moet niet te snel gaan. In het begin kan het wat sneller gaan zeg rond de 1 kg per week. Maar over het algemeen richt een beetje op 0,5 kg per week.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik de bijgevoegde excel sheet
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

en daarnaast uiteraard trainen!
 

Bijlagen

  • schema leeg.xlsx
    116 KB · Weergaven: 91
beste leden, ik heb jullie nodig. Ik ben een jonge van 21 jaar 102kg 30% vetpercentage. Ik wil serieus beginnen fitnessen want ik ben dit overgewicht beu(ik voel me niet mer goed in mn vel). Kunnen jullie mij helpen met een juiste dieet en fitness oefeningen. Ik heb ook gehoord van sommige mensen dat ik anavar winstrol kuur kan doen. Any tips?

Alvast bedankt

voor wat betreft voeding zie boven wat marina en hillr je adviseren, voor wat betreft sport/fitness kun je b.v 3 keer per week een fullbody gaan doen met cardio,
als je beiden een beetje op de rit hebt zul je snel resultaat gaan boeken en dat zal je gaan motiveren
anavar en winstrol zijn voor iemand met jou stats en ervaring/kennis een absolute no go, niet meer aan denken niet meer over praten.
ga lekker aan de slag met je voeding en sporten, verbaas jezelf als je over een jaar terug kijkt.
succes.
 
Bedankt voor de tips, morgen begin ik vanaf nul en ik zal er voor gaan.
 
even een oude post van mezelf. Hier kan je vast wel wat verder mee.

je kan je onderhoud berekenen op verschillende sites op internet maar ook in de bijgevoegde sheet. Maar hou er rekening mee dat dit een berekening is. Een schatting gebaseerd op formules.
Je echte onderhoud bepaal je door een xxxx aantal kcal te eten en als je dan met je huidige activiteit in gewicht gelijk blijft is dat je onderhoud.

Qua voeding moet je zelf kijken wat je lekker vind en wat er in je schema past.

Voeding die je kan nemen:
Koolhydraten: havermout, rijst, pasta, aardappelen, zoete aardappel, wraps, pannenkoeken, brood, crackers etc.
vetten: eieren, pinda's, pindakaas, noten, olie, roomboter, vette vis, avocado, pure chocolade, zaden en pitten etc
Eiwitten: eieren, vlees, vis, kip, melk, kwark, yoghurt etc

Sausjes kan je ook best wel nemen. Mits het in je macro's past.

Met deze voedingsmiddelen kan je best een schema maken.

Maak een schema voor jezelf en post hem hier. Dan kunnen wij je mogelijk verder helpen.
succes.

afvallen/aankomen moet niet te snel gaan. In het begin kan het wat sneller gaan zeg rond de 1 kg per week. Maar over het algemeen richt een beetje op 0,5 kg per week.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik de bijgevoegde excel sheet
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

en daarnaast uiteraard trainen!

Een vraagje moet ik echt al die uren eten? Want 7 maaltijden lijkt me echt veel
 
Kan ook prima in 3 maaltijden
 
Lees de sticky's op dit forum en ga je er even in verdiepen zou ik zeggen.
 
Goedemorgen,

Meen je nou serieus te zeggen dat er mensen zijn die je een kuur aanraden zonder dat je nog maar een dag gesport hebt? Rare mensen ga je mee om. Zoals eerder vermeld zijn dit niet de mensen waar je adviezen van aan wilt nemen. Gewoon kcal gaan tellen, dan ben je er eigenlijk al voor wat betreft het afvallen. Maar hiermee wordt je gewoon een dunne jij.

Met wat krachttraining krijg je ook wat meer vorm in je lichaam en dat is lijkt me waar je naar op zoek bent. Hiermee kunnen de mensen in je sportschool je prima helpen (het personeel bedoel ik hier mee).
 
Back
Naar boven