AndroidHealthClinic

Patella luxatie

Bezoekers in dit topic

Raq

Cool Novice
Lid geworden
10 mrt 2015
Berichten
45
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
68kg
Wie heeft hier weleens last van gehad?

Patella luxatie: knieschijf uit de kom (geschoten)
 
Dat is mij een keer overkomen, wel geluk gehad want niks qua banden en pezen beschadigd. Wel is er een stukje van mn knieschijf afgebroken.
Overigens is het toen direct zelf terug geschoten.
 
Heb 4 jaar geleden een ongelukje gehad waarbij mijn knieschijf was verplaatst en een aantal tellen daarna weer teruggeschoten. Heb helaas wel banden beschadigd, wat er wel eens voor zorgde dat ik door mijn knie ging op meest onverwachte momenten. Laatste keer dat me dat is overkomen was precies één jaar geleden toen het overal spekglad was :huilen:

Qua trainen belemmert het me niet gelukkig. Althans mijn motto was tot op heden toe fukarounditis, maar binnenkort start ik maar eens met 5x5. Dus moet nog even kijken hoe ver ik ga komen met mijn squats :tanden:
 
Dus als ik het goed begrijp schiet die er niet zo makkelijk uit als die eenmaal eruit is geschoten?
Kunnen jullie nu gewoon alles doen wat jullie willen doen of is dat beperkt?
 
De eerste weken erna kon ik niet zoveel doen, veel last van gehad. Ook dat hij op slot schoot etc. dat was vooral erg pijnlijk.
Tijdje pas op de plaats moeten doen maar squats doen wonderen, maakt mn knie weer stabiel.
Moet wel eerlijk zeggen dat het een zwakke plek blijft, vooral bij vermoeidheid is dat de eerste plek waar ik last krijg.
 
Ah heftig. Maar hij schiet er dus niet makkelijk uit?
 
Back
Naar boven