Fitness Seller

peptide kuur

Bezoekers in dit topic

Face2013

Cool Novice
Lid geworden
12 mei 2014
Berichten
105
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal ,

Ik ben een peps. kuur aan het plannen en wil hierover een logje gaan bijhouden.
Ik heb een dozijn aan forums gelezen in 100 verschillende talen maar vind dat er nog maar weinig info en ervaringen over vinden zijn. En vind het ingewikkeld omdat er veel verschillende peps. zijn.
(Wel begrijp ik de werking)

Daarom hier even de vraag hopelijk heeft iemand hier rechtstreekse antwoorden.

Wat vinden jullie van deze ?
peps met test E voor 6 maanden.
1-26 ipamorelin 300mcg ed.
1-26 cjc 1295 no dac 300mcg ed.
1-20 Test E 500 pw.
14-20 Winstrol 50mg ed

nakuur nolva en hcg


-Hoe zit het met de bijwerkingen van peps ? zijn deze vergelijkbaar met die van HGH zoals: HGH buik , botgroei , tumoren enz... (uiteraard begrijp ik dat de dosering hierbij een rol speeld) ?

-Hoe zit het met de verjongende eigenschappen van peps. zoals: haargroei,verhoogde en herstellende hersenactiviteit, huidverbeteringen. zijn deze vergelijkbaar met die van HGH ?
 
Ik denk dat jouw verwachtingen van peptides veeeeeellll te hoog zijn. Uiteindelijk kost echte HGH je evenveel en gaat je veel meer brengen.
 
De verwachtingen neigen toch naar minimaal 5iu hgh p dag .
 
Je kan beter voor hgh gaan denk ik, je krijgt simpelweg meer waar voor je geld. Peps moet je ook vaak per dag zetten, waarbij 3x per dag nog vrij standaard is zo onderhand. Daarnaast zit je door het vaker zetten ook met meer time windows waarin je strikt op je voeding dient te letten. Dingen als verbeterde slaap en/of een zachtere huid merk ik persoonlijk al binnen enkele weken. Dingen als celdeling etc. duren veel langer
 
Ik denk dat jouw verwachtingen van peptides veeeeeellll te hoog zijn. Uiteindelijk kost echte HGH je evenveel en gaat je veel meer brengen.

Hi Biomek,
Uiteraard heb ik ook wel het idee dat je van hgh meer kan verwachten .
Toch zijn er ook beste een aantal serieuze bbers in andere landen (vooral in de USA) die met peps goede resultaten behalen en zeggen dat de werking van peps vaak onderschat worden.

Wat voor ervaring heb jij er zelf mee ?
 
Je kan beter voor hgh gaan denk ik, je krijgt simpelweg meer waar voor je geld. Peps moet je ook vaak per dag zetten, waarbij 3x per dag nog vrij standaard is zo onderhand. Daarnaast zit je door het vaker zetten ook met meer time windows waarin je strikt op je voeding dient te letten. Dingen als verbeterde slaap en/of een zachtere huid merk ik persoonlijk al binnen enkele weken. Dingen als celdeling etc. duren veel langer

hey Wxng ,

In die zin heb je zeker gelijk qua (time windows) misschien zijn peps wel even een leuk voorproefje voordat ik eens hgh ga gebruiken.

De ervaringen die je hierboven beschrijft gaat dit over peps of hgh ??
 
Is MK-677 niet een betere en goedkopere optie dan peptides voor HGH?
Veel sterker en je kan het oraal nemen, geeft hgh pulsjes de hele dag door.
 
Hi Biomek,
Uiteraard heb ik ook wel het idee dat je van hgh meer kan verwachten .
Toch zijn er ook beste een aantal serieuze bbers in andere landen (vooral in de USA) die met peps goede resultaten behalen en zeggen dat de werking van peps vaak onderschat worden.

Wat voor ervaring heb jij er zelf mee ?

Heb ongeveer 5 tot 6 weken ipamorelin en cjc-1295 (w/o DAC) gebruikt en ik kreeg alleen iets meer honger.

Het kostte me teveel en het 3 x per dag prikken werd ik erg snel zat, zeker voor wat ik ervoor terug kreeg.

Op papier doet het hele leuke dingen, maar in de praktijk helaas niet zoveel. Negen van de tien mensen (op US boards) die het de hemel in prijzen zijn vaak verkopers en/of promoters voor peptide companies. Met het geld wat ze daar op verdienen halen ze zelf HGH ;-)
 
Laatst bewerkt:
Heb ongeveer 5 tot 6 weken ipamorelin en cjc-1295 (w/o DAC) gebruikt en ik kreeg alleen iets meer honger.

Het kostte me teveel en het 3 x per dag prikken werd ik erg snel zat, zeker voor wat ik ervoor terug kreeg.

Op papier doet het hele leuke dingen, maar in de praktijk helaas niet zoveel. Negen van de tien mensen (op US boards) die het de hemel in prijzen zijn vaak verkopers en/of promoters voor peptide companies. Met het geld wat ze daar op verdienen halen ze zelf HGH ;-)


haha oke ik had get eigenlijk eerder over underdogs, maar begrijp zekers wat je bedoeld met de gesponsorde bbers op de boards.
Daarom begin ik graag met het zoeken naar de negatieve aspecten van een bepaald middel maar zoals met alles zijn er altijd aanhangers en tegenstanders van een bepaald product.

Vind overigens 5-6 weken wel erg kort om te kunnen oordelen over de resultaten die je op langere termijn pas kan opmerken.

ipam zou er juist om bekend staan dat deze als 1 van de weinige peps geen honger zou moeten geven .

Zo zie je maar weer dat elk lichaam anders op een bepaalde stof reageert, uiteraard zal de zuiverheid de van het product hierbij ook een belangrijke rol spelen.
 
Laatst bewerkt:
Sermolerin moet je is proberen..
Sterkste pep die ik tot nu toe ken

GHRP-6 werkt wel heel goed in een bulk
Van CJC merkte ik betere pomps bij een preworkout injectie, betere slaap, egalere huid.
 
Sermolerin moet je is proberen..
Sterkste pep die ik tot nu toe ken

GHRP-6 werkt wel heel goed in een bulk
Van CJC merkte ik betere pomps bij een preworkout injectie, betere slaap, egalere huid.


Oke zal is wat research doen kijken wat ik erover kan vinden.

Jij had er wel goede ervaringen mee ?
En gebruikte je de peps in combinatie met aas ?
Ook vraag ik me af of de huidvebeteringen met peps of hgh blijvend zijn ?
(uiteraard begrijp ik dat als je stop op lange veroudering gewoon doorgaat)
 
hey Wxng ,

In die zin heb je zeker gelijk qua (time windows) misschien zijn peps wel even een leuk voorproefje voordat ik eens hgh ga gebruiken.

De ervaringen die je hierboven beschrijft gaat dit over peps of hgh ??

Ik heb het over hgh, stond er niet bij inderdaad sorry
 
Ik heb peptides gebruikt in mn off periode, maar ook tijdens aas.

Tijdens aas merkte ik meer verschil
Qua volume in mn lichaam alles, was een stuk beter dan op een aas cycle only.

Ik kreeg het gevoel dat het ook hielp tijdens mijn nakuur, ik verloor rond de kilo alleen terwijl ik nog on zat op allerlei peptides
 
Ik sliep er wel echt goed op. Je komt beter in je diepe slaap en dat duurt ook langer.

Ik zetten 3x per dag 100mcg (mag in dezelfde spuit)
2 uur van te voren niet gegeten hebben (langer is zelfs nog iets beter) Na prikken 20 minuten wachten met eten.

Merkte dat ik mijn gewonnen massa beter vast hiel na mijn kuur. Na mijn kuur ging ik er nog 15 weken mee door.
Langzaam aan merk je ook dat het je iets droger trekt wel je niet lichter wordt.
 
moet je deze/alle peptides meerdere keren per dag zetten of kan het ook 1x per dag?
 
Deze kuur gaat je echt niks brengen. Die 500mg test per week voor een half jaar is echt zonde.
Ik zou zeker blasten/cruisen toepassen op zo'n lange tijd.

Wbt peptides zit je op een goed spoor, ik zou het wel verdelen over een stuk of 3 injecties voor hogere afgifte GH maar de verwachting die je hebt zul je niet krijgen.
 
Meerdere keren per dag is beter, ligt eraan welke peptide
 
Meerdere keren per dag is beter, ligt eraan welke peptide

weet jij enkele peptide namen die je 1x per dag sochtends of savonds kunt nemen? Ik heb al op verschillende sites gezocht maar hoor wisselend advies en van die peptide sites geloof ik niet veel haha
 
Sermolerin kan je 1x per dag nemen, savonds voor het slapen gaan.

Derest moet je minimaal wel 2x per dag nemen voor wat resultaat. Ik gebruikte bv GHRP-6 puur om te bulken omdat ik een flink hongerkick ervan kreeg.
Dus niet voor verdere doeleinden.
 
Back
Naar boven