AndroidHealthClinic

Sticky Persoonlijke opinie over verschillende AAS

Bezoekers in dit topic

Ik mis jammer genoeg je mening over Methyltren, wat is jouw mening over dit middel? zowel als in de bulk als in de cut/wedstrijdvoorbereiding.

En misschien ook nog wat info over Ostarine (nuttig? veilig?)
 
Post voor later!
 
Ik mis jammer genoeg je mening over Methyltren, wat is jouw mening over dit middel? zowel als in de bulk als in de cut/wedstrijdvoorbereiding.

Methyltren valt onder orals (ja ook als je de injectable neemt :p) dus beperkt nut in de bulk, hoewel het mogelijk het enige middel is dat je op korte termijn een hardere look geeft ook bij hoger vetpercentage. Enerzijds ben ik een fan, omdat het uniek en bijzonder effectief is in wat het doet, anderzijds is het behoorlijk smerig spul omdat een deftige dosis (1mg oraal of 2mg inject) reeds na 10-12 dagen je lever zwaar verneukt, zelfs bij iemand als ik die wel wat kan hebben qua leverstress :p

Moest het men lever niet telkens 5 weken kosten om er van te herstellen zou af en toe eens 8 dagen MT best wel leuk zijn, en in die zin echt wel een aanrader laatste week voor een show of shoot (mss best oraal zelfs dan, het bolus effect van orale inname geeft agressie, terwijl de inject je wel wat gevoeliger maakt voor irritatie, maar je niet meteen een moord wil doen plegen) omdat het echt de suikers in je spier zuigt en een harde 3D look geeft op zeer korte tijd. Maar ik ga het daarbuiten niet meer gebruiken. Zeker niet omdat ik het de moeite niet vind, integendeel, redelijk verslavend spul qua gevoel, maar gewoon omdat het echt zo hard is op men lever.

En misschien ook nog wat info over Ostarine (nuttig? veilig?)

Geen ervaring mee, maar beschikbaar op zelfde plaatsen als meeste designers, en heb er ondertussen ook nog niets positiefs over gehoord, wat ook wel iets wil zeggen ...
 
Methyltren valt onder orals (ja ook als je de injectable neemt :p) dus beperkt nut in de bulk, hoewel het mogelijk het enige middel is dat je op korte termijn een hardere look geeft ook bij hoger vetpercentage. Enerzijds ben ik een fan, omdat het uniek en bijzonder effectief is in wat het doet, anderzijds is het behoorlijk smerig spul omdat een deftige dosis (1mg oraal of 2mg inject) reeds na 10-12 dagen je lever zwaar verneukt, zelfs bij iemand als ik die wel wat kan hebben qua leverstress :p

Moest het men lever niet telkens 5 weken kosten om er van te herstellen zou af en toe eens 8 dagen MT best wel leuk zijn, en in die zin echt wel een aanrader laatste week voor een show of shoot (mss best oraal zelfs dan, het bolus effect van orale inname geeft agressie, terwijl de inject je wel wat gevoeliger maakt voor irritatie, maar je niet meteen een moord wil doen plegen) omdat het echt de suikers in je spier zuigt en een harde 3D look geeft op zeer korte tijd. Maar ik ga het daarbuiten niet meer gebruiken. Zeker niet omdat ik het de moeite niet vind, integendeel, redelijk verslavend spul qua gevoel, maar gewoon omdat het echt zo hard is op men lever.

Je hebt het over 1mg oraal.. ik heb een tijd geleden een week gezeten op 1mg (tenminste staat op de verpakking..) deed niets.. toen verhoogd naar 3mg uiteindelijk wat wel flinke volheid en gigantische krachttoename gaf (+rare dromen)

Raad je ook van de nederlandse UG's maar 1mg aan? of zijn deze ondergedoseerd? (wat ik vermoed)
 
Je hebt het over 1mg oraal.. ik heb een tijd geleden een week gezeten op 1mg (tenminste staat op de verpakking..) deed niets.. toen verhoogd naar 3mg uiteindelijk wat wel flinke volheid en gigantische krachttoename gaf (+rare dromen)

Raad je ook van de nederlandse UG's maar 1mg aan? of zijn deze ondergedoseerd? (wat ik vermoed)

Als je Amerikanen ziet die op een halve mg inject al geel uitslaan ( en dat schijnen er best wat te zijn ) en je Nederlanders ziet die 8mg kunnen handelen denk ik dat het spul hier idd niet zo sterk is.

BC, how about Test Susp? Vond het zelf wel echt lekker spul, 2 keer per dag zetten en in de spier waarin je het zet merk je echt een gigantische pomp. Injects zijn wel redelijk pijnlijk als je vervolgens niet veel meer beweegt :P
 
Als je Amerikanen ziet die op een halve mg inject al geel uitslaan ( en dat schijnen er best wat te zijn ) en je Nederlanders ziet die 8mg kunnen handelen denk ik dat het spul hier idd niet zo sterk is.

Als je 8mg aan kan dan is je spul zwaar geonderdoseerd :p Als je pure MT hebt dan merk je dat al aan 500µg :p

BC, how about Test Susp? Vond het zelf wel echt lekker spul, 2 keer per dag zetten en in de spier waarin je het zet merk je echt een gigantische pomp. Injects zijn wel redelijk pijnlijk als je vervolgens niet veel meer beweegt :P

Viond supensie vroeger echt top, dacht ook dat je er meer massa van zou aanzetten, en acuut is dat zeker zo, maar op de lange termijn bekeken minder, waardoor de 2x dag injecties me niet echt de moeite meer waard bleken. Het is zo'n product waarvan je het gebruikt omdat je het graag gebruikt, maar op de lange termijn zijn de alternatieven niet alleen makkelijker, maar ook beter.

En ja, PIP kan wel prob zijn, maar dat is zo met alle suspensies. Ook met winstrol suspensie bv.
 
Hallo big cat,

Missschien een rare vraag.. Maar ben heel erg benieuwd naar je antwoord.

Ik lees overal verhalen over bold en conditie die tijden je cycle hoog gaat. Ik heb zelf astma. Stel ik zou test op 250 pakken bold op 800 dan zou ik aanzienlijk mijn conditie kunnen verhogen em toch massa vasthouden en mogelijk wat gainen. Maar zal clen hierbij helpen ivm astma - conditie verhaal. Ik zou graag wat willen gainen en of zelfde gewicht blijvenaar toch stukje droger willen worden doormiddel van veel cardio.
 
Hallo big cat,

Missschien een rare vraag.. Maar ben heel erg benieuwd naar je antwoord.

Ik lees overal verhalen over bold en conditie die tijden je cycle hoog gaat. Ik heb zelf astma. Stel ik zou test op 250 pakken bold op 800 dan zou ik aanzienlijk mijn conditie kunnen verhogen em toch massa vasthouden en mogelijk wat gainen. Maar zal clen hierbij helpen ivm astma - conditie verhaal. Ik zou graag wat willen gainen en of zelfde gewicht blijvenaar toch stukje droger willen worden doormiddel van veel cardio.

Boldenone zal niet helpen met je asthma. Toename aan bloedcellen en zuurstoftransport zijn daarbij van weinig belang, en je moet het effect ervan ook niet overschatten. Clenbuterol daarentegen wel, omdat dat specifiek zorgt voor bronchodilatatie, wat wel het probleem is bij inspanningsasthma. Meer nog, daar wordt het voor voorgeschreven. Het gebruik van toenemende dosis van orale clenbuterol, wat wel nodig is voor vetverlies, kan echter bij langere inspanning aanleiding geven tot krampen. Dus als het specifiek rond je asthma draait ben je beter met een inhaler met clen of albuterol, maar die kan je uiteraard gewoon op voorschrift van je eigen arts krijgen, daar is weinig of geen controle op want geeft ook voor de rest geen toename in prestatie over wat je normaal zou presteren zonder asthma.
 
hey big cat ik was nieuwschierig over de synergy samen met hgh dbol schijnt een goede synergy te hebben heb je nog wat meer advies of zal een test op 1000 mg voldoen.
 
Je schrijft dat Nandrolone makkelijk de tweede meest effectieve AAS is. Maar waarom zie je hem dan haast nooit terug in een kuurlog?
 
hey BC, heeft deca voor jou eigenlijk ook een point of diminishing returns, zoals teat. wat zie jij als de hoogste dosis die nog interessant is om te zetten
 
Zijn toch genoeg mensen die deca gebruiken :o

Had er nog bijgezet, of heeft nand een andere naam, maar weggehaald omdat ik dacht dat het een domme vraag was. Wist niet dat het deca was :D
 
hey big cat ik was nieuwschierig over de synergy samen met hgh dbol schijnt een goede synergy te hebben heb je nog wat meer advies of zal een test op 1000 mg voldoen.

Qua gains heeft dbol met niets synergie :p Het zet weinig tot geen permanent massa aan. Geeft goeie pomps, je verandert zichtbaar en zonder woorden kun je zeggen "hey ik gebruik dbol", want je haalt ze er zo uit, maar verder dan dat gaat het nut van dbol volgens mij niet echt. Ik denk dat fans van preworkout verzot zullen zijn op dbol, maar ikzelf vind het beetje nutteloos.

Ik denk uberhaupt dat je je best pas zorgen maakt om HGH als je het geld en de hook-up hebt om het hele jaar door te blijven pharm grade GH te gebruiken. Want echt bijdragen aan gains doet het pas eens je aan een 3tal gram AAS zit, maar ondertussen wel een unieke look, die het vet eraf houd, wat best verslavend is als je het een keer 3-4 maand gebruikt hebt, en gelijk wat iemand zeg, genoeg weerslag tot een maand na het stoppen om dat niet echt meer te willen doen (vervellen, beschadigde nagels, dof haar, je look kwijt raken ...). Kun je echt beter een punt van maken om efficient te zijn, te investeren in meer of betere gear en roeien met de riemen die je voorlopig hebt.

---------- Toegevoegd om 05:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:44 ----------

Je schrijft dat Nandrolone makkelijk de tweede meest effectieve AAS is. Maar waarom zie je hem dan haast nooit terug in een kuurlog?

Ben ik eigenlijk best blij om. Heb het zelf ook nooit vaak gebruikt omdat ik het ook ronduit smerig spul vind voor mensen die nog kuren. Het lange ester en de grote kans dat het herveresterd betekent dat het langer onderdrukkend werkt dan meeste producten, wat timing van herstel en zo bemoeilijkt, zeker in combinatie met andere producten, en als je dan verder beschouwt dat als je er estro probs mee krijgt je er verder niets aan kan doen, behalve stoppen, dan is het gewoon niet het product waarmee je staat te springen om te beginnen. Feit dat het verder wat water aanzet maakt het gewoon niet zo populair onder de huidige crop beginners omdat die mannen er allemaal heel het jaar lang als beach boys willen uitzien :p

Maar eens je gaat blasten en cruisen heb je eigenlijk geen excuus om niet te testen hoe je tolerantie voor deca is. KAn dan nog best zijn dat je er estro probs mee krijgt of het water te erg vind om het nog te gebruiken, maar dat zul je pas weten als je het gebruikt hebt, want persoonlijk vind ik, staat daar tegenover dat het wel wat meer water in de juiste plaatsten zet, tov bv testosterone, dat het androgeen wat minder sterk is, dus mss wat minder belastend voor prostaat (handig als je langer blast en altijd on blijft) enz.

Met moderate test heb je geen keuze, die moet je gewoon gebruiken, je bent dom als je het niet doet, maar high test, deca en tren zijn nu eenmaal dingen waarvoor er er een aantal negatieven bestaan die vereisen dat je het zelf eens probeert om te zien of het voor jou is of niet. En voor alle drie ga je tegenstanders en voorstanders vinden.

---------- Toegevoegd om 05:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:49 ----------

hey BC, heeft deca voor jou eigenlijk ook een point of diminishing returns, zoals teat. wat zie jij als de hoogste dosis die nog interessant is om te zetten

Nee, het bind veel minder sterk het SHBG, en geeft geen zo'n sterke metabolisatie, of upregulatie van die metabolisatie (naar estradiol en DHN), dat je snel diminishing returns krijgt. Denk dat het makkelijk in meer dan een gram te gebruiken is als je het middel verdraagt, maar eigenlijk zelden gezien in meer dan 1 a 1.2g per week.

---------- Toegevoegd om 05:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:51 ----------

Had er nog bijgezet, of heeft nand een andere naam, maar weggehaald omdat ik dacht dat het een domme vraag was. Wist niet dat het deca was :D

nandrolone is het actieve ingredient in Deca/Deca-Durabolin, wat een preparaat van nandrolone decanoaat is. Maar het gaat ook op voor nandrolone phenylpropionaat, daarom dat ik altijd de naam van het actieve constituent gebruik, moet ik me geen twee keer herhalen ;)
 
nandrolone is het actieve ingredient in Deca/Deca-Durabolin, wat een preparaat van nandrolone decanoaat is. Maar het gaat ook op voor nandrolone phenylpropionaat, daarom dat ik altijd de naam van het actieve constituent gebruik, moet ik me geen twee keer herhalen ;)

Bij Stanozolol en andere orals deed je dat wel? Maar dat terzijde, wat zijn estro problemen bij deca?
 
Bij Stanozolol en andere orals deed je dat wel? Maar dat terzijde, wat zijn estro problemen bij deca?

Omdat er van die andere maar een product is. Stanozolol is stanozolol, maar de pharmacokinetica van deca en NPP verschilt wel wat, terwijl het toch hetzelfde actieve ingredient is.

Estro verhaal bij nandrolone is tamelijk uniek in dat hoewel nandrlone nauwelijks de AR bind, heel weinig aromatiseert enz., het in sommige assays wel 60% de estrogene werking van estradiol zelf heeft. Blijkt dat dit gebeurt door het activeren van estrogene respons elementen in het DNA door de ANDROGENE receptor, dezelfde receptor die dus voor de gains zorgt. Dat wil zeggen wanneer estro problemen met nandro zich voordoen, de enige manier om ze te behandelen is, stoppen met nandro. EN gezien het halfleven van Deca, kun je er nog wel even mee zitten ...
 
Boldenone zal niet helpen met je asthma. Toename aan bloedcellen en zuurstoftransport zijn daarbij van weinig belang, en je moet het effect ervan ook niet overschatten. Clenbuterol daarentegen wel, omdat dat specifiek zorgt voor bronchodilatatie, wat wel het probleem is bij inspanningsasthma. Meer nog, daar wordt het voor voorgeschreven. Het gebruik van toenemende dosis van orale clenbuterol, wat wel nodig is voor vetverlies, kan echter bij langere inspanning aanleiding geven tot krampen. Dus als het specifiek rond je asthma draait ben je beter met een inhaler met clen of albuterol, maar die kan je uiteraard gewoon op voorschrift van je eigen arts krijgen, daar is weinig of geen controle op want geeft ook voor de rest geen toename in prestatie over wat je normaal zou presteren zonder asthma.

Bedankt voor de info BC!

Nu ik begrijp uit jou verhaal dat je de voorkeur hebt voor een inhaleret clen of alba in mijn geval. Maar er zijn naar mijn weten verschillende inhalatoren. Ik neem aan dat zo'n arts wel raar kijkt als ik zeg ja graag een inhalator zoals ik eerder ook kreeg. Alleen zit daar wel clen in? Of alba?! Wanteee die moet ik hebben!! Enig idee of argument wat me hierbij zou kunnen helpen? En wat voor dosis zit er vaak in zo'n i halator qua coen of alba ben je daarmwe bekend??
 
Bedankt voor de info BC!

Nu ik begrijp uit jou verhaal dat je de voorkeur hebt voor een inhaleret clen of alba in mijn geval. Maar er zijn naar mijn weten verschillende inhalatoren. Ik neem aan dat zo'n arts wel raar kijkt als ik zeg ja graag een inhalator zoals ik eerder ook kreeg. Alleen zit daar wel clen in? Of alba?! Wanteee die moet ik hebben!! Enig idee of argument wat me hierbij zou kunnen helpen? En wat voor dosis zit er vaak in zo'n i halator qua coen of alba ben je daarmwe bekend??

Inhalators hebben een zeer lokale werking, het wordt niet aangezien als systemische doping, de nevenwerkingen zijn minimaal en dokters hebben dus doorgaans ook geen angst om ze voor te schrijven zoals de orale middelen die wel als doping beschouwd worden en serieuze neveneffecten kunnen hebben. Mijn zoontje van 7 krijgt albuterol inhalers. Voor acute behandeling van sportgerelateerde asthma is er niks beters.

Voor langdurige behandeling wordt de behandeling vaak gepaard met dagelijks cortisol inhalers. Ook hier is de inhaler een zegen, omdat cortisol erg goed is voor de longen, maar je het uiteraard als athleet niet in de rest van je lichaam wil. Daarnaast mss wel meegeven dat cortisol inhalers behoorlijk schadelijk zijn voor mond en tanden.
 
Dank je wel BC!
 
Big cat, wat is jouw mening over NPP? schijnbaar is het qua vocht toch anders als de gewone Deca..
 
Hey Big Cat,

Je zegt dat Bold, het enige middel is die als basis gebruikt kan worden. Wat zijn jouw ervaringen hierin? Heb jij zelf een bold only kuur gedaan? Waarom zou je dit wel/niet aanraden?
 
Back
Naar boven