Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Ja dat is het ook, je droogt uit als een malle. Flink water bij drinken. Daarom krijg je ook massieve katers icm met alcohol.
Ook in de zin van meer spierdefinitie?
Of zijn hiervoor efficiëntere afdrijvers..
 
Mja ik durf daar geen harde uitspraken over te doen. Ik weet alleen wel dat je er een droge mond van krijgt en beetje alle verschijnselen van vochtafdrijving. Maar kan ook zo zijn dat het om heel andere reden is dus mijn argument is wel redelijk bro-science.
 
Kan er niet direct iets over terugvinden.
Lijkt me wel logisch dat je veel erbij moet drinken (geen alchohol :p).
Is met veel van dit soort middelen natuurlijk.

Voor droogheid op het niveau van spierdefinitie zijn er wss wel effectievere dingen dan anders was er vast wel iets over te vinden.
Zijn er btw mensen die ervaringen hebben met Phenibut op stapavonden ipv alcohol?
 
Merk wel dat het spul in vlagen komt, zo voel ik er niks van en zo (als ik een colatje drink) begint het spul weer te werken, denk dat het reageert op cafeïne of op suiker...
 
Merk wel dat het spul in vlagen komt, zo voel ik er niks van en zo (als ik een colatje drink) begint het spul weer te werken, denk dat het reageert op cafeïne of op suiker...
Ja het werkt synergistisch met uppers :p Ik had een keer 2 koffie + phenibut op, leek net alsof ik een flinke lijn op had
 
Pheni + dex en wat cafeine is goud. Preworkout ga je daarna ook als een speer in de gym, beetje dmaa er bij. Beastmode.
 
Pheni + dex en wat cafeine is goud. Preworkout ga je daarna ook als een speer in de gym, beetje dmaa er bij. Beastmode.
+ geen crash gok ik door pheni. Klopt dat?
 
Zijn er btw mensen die ervaringen hebben met Phenibut op stapavonden ipv alcohol?

Ja ik vind het zelf fijner als alcohol. Je weet wat je doet, wat socialer en je voelt je goed. Zou niet aanraden om r bij te drinken want dat kan je een mega kater verwachten, namelijk zelf een keer gehad.
 
+ geen crash gok ik door pheni. Klopt dat?

Ja die pheni haalt wel alle scherpe randjes van uppers af waardoor het allemaal lekker smooth aanvoelt. En het helpt met in slaap vallen daarna, overstemt de stims een beetje. Ik krijg veel energie van pheni dus als ik af en toe echt hard te halen heb vind ik het een zeer geschikte voor bij je pre workout stack.
 
Klinkt goed.
Niet als iets wat ik per sé bij een training zou pakken maar eerder bij uitgaan dus des te beter.
 
Heb de poedervorm van sport poeders maar caps leek me ook handig:
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/gezondheid-wellness/primaforce/phenibut/#ingredienten

250 mg per cap dus moet 12 caps nemen voor 3000 mg alleen er staat bij:

Overige ingredienten: cellulose, mangesiumsteraat, silicuiumdoxide

Gaat dat problemen geven?

Cellulose is gewoon de vegetarische capsule
mangesiumstearaat is denk ik magnesiumstearaat. Dit wordt alleen gebruikt zodat de capsules niet aan de machines plakken doet verder niks.
Silicuimdoxide zou ik niet weten 123

Maar zou niet weten waarom dit werkzaamheid in de weg moet staan.
Die capsules zijn gewoon goed en snel oplosbaar in de maag, dus werkt hooguit ietsje later in.
 
Heb de poedervorm van sport poeders maar caps leek me ook handig:
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/gezondheid-wellness/primaforce/phenibut/#ingredienten

250 mg per cap dus moet 12 caps nemen voor 3000 mg alleen er staat bij:

Overige ingredienten: cellulose, mangesiumsteraat, silicuiumdoxide

Gaat dat problemen geven?

90 caps a 250 mg voor 25 euro. Dat is 22,5 gram voor 25 euro. Dat is 5 a 10 keer duurder dan poeder vorm. Om 12 caps weg te tikken ipv paar schepjes. Zie nut niet.
 
Je kan bij bulkpowders lege capsules bestellen en die zelf vullen met poeder. Gaat 500mg in een capsule.
 
90 caps a 250 mg voor 25 euro. Dat is 22,5 gram voor 25 euro. Dat is 5 a 10 keer duurder dan poeder vorm. Om 12 caps weg te tikken ipv paar schepjes. Zie nut niet.
IS handig voor bijpakken de caps : )

Ik zit te denken om vanavond 3000 mg pheni te nemen maar hoeveel zal ik dan morgen pakken?

De helft of weer een volle dosis?
 
IS handig voor bijpakken de caps : )

Ik zit te denken om vanavond 3000 mg pheni te nemen maar hoeveel zal ik dan morgen pakken?

De helft of weer een volle dosis?

Geen alcohol erbij pakken he :p
 
Wil je vanavond en morgen beide pheni doen? Zou dan vanavond gewoon aan de alcohol gaan en morgen als je een festival hebt phenibut. Heb je meteen je kater weggewerkt. Over het algemeen beter niet meerdere dagen achter elkaar doen ivm tolerantie en verslavingsgevoeligheid toch?
 
Deze video heeft zeker goede punten, maar het laat een lichamelijke gewenning buiten beschouwing. Iets wat juist bij GABA-achtige middelen als phenibut, benzodiazepines en GHB een (grote) rol speelt. Bij deze middelen treedt, wanneer je het enkele keren per week gebruikt, al vrij snel een lichamelijke gewenning op: Je krijgt tegenovergestelde effecten wanneer het middel niet meer in je lichaam zit. Natuurlijk gebeurt dat niet na 2 dagen Phenibut nemen, maar het zal je verbazen hoe snel het erin sluipt. Wat ik hiermee duidelijk probeer te maken is dat je niet moet geloven dat je zulke middelen met regelmaat kunt gebruiken, zonder daar grote gevolgen van te ondervinden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven