AndroidHealthClinic

pijn in de zij

Bezoekers in dit topic

ok die gebruik ik dan als smoes bij de dokter.Ik zeg gwn dat ik die stackers 2 gebruik.is beter als ik zeg dat ik anabolen (heb)gebruik(t).Die stackers is toch maar een fatburner.Ik doe dit alles,alleen om te weten dat die pijn dus niet door die dianabol kwam en het veilig is.En dat ik gwn de volgende x me kuur afmaak,wat ik toen niet had gedaan.Heb ook niet nagekuurt overigens.
 
drink je wel genoeg? anders kunnen het weleens gewoon je nieren zijn
 
nee ik drink niet veel water nee.ongeveer 2 glazen water per dag buiten de koffie en thee.2 thee en 4 koffie per dag(gemiddeld).Alleen tijdens het trainen heb ik altijd onzettende dorst,dan drink ik wel veel,maar alleen tijdens het trainen.
 
misschien moet je eens gewoon wat meer water gaan drinken en kijken of dat scheelt. het kan namelijk een ophoping van afvalstoffen zijn in je nieren die niet afgevoerd kan worden omdat je niet genoeg drinkt.

succes ermee
 
ok is goed.dat zal ik zeker doen,maar moet ik nu wel naar de dokter gaan of heeft dat geen zin meer?
 
kerel serieus ga eerst even jezelf verdiepen voor je wat gaat gebruiken man.

Als je eerts dianabol neemt en dan winstrol is dat het zelfde als morfine vergelijken met paracetamol. Van de winstrol zul je dan nog maarheel weinig merken je had het dan nog beter andersom kunnen doen. Nu ga jevan een zwaar naar licht androgeen middel.

Niet drinken is sowiezo dom ! bijna iedere oral is zwaar voor de nieren en lever en drinken spoelt enigszins.

En waarom zeg je niet gewon tegen je huisarts wat je hebt genomen ? Het is je moeder toch niet zijn/haar mening kan je een worst wezen gewoon zeggen ik wil een test voor mijn leverwaarde. De bakker gaat het ook geen reet aan wat ik met mijn brood doe :-)
 
ik had me eerst niet verdiept nee toen ik die dianabol gebruikte.ik deed maar wat.DOM.
Maar nu lees ik een jaar om me erin te verdiepen en heb heel veel handige tips gelezen zo ook in deze topic.Ik ga gwn naar de de dokter voor die leverwaardes en dan post ik het hier wel.dan weet ik het voor mezelf en voor degene die het willen weten.

iedereen bedankt!!
 
laat het anders neutraal bepalen bij een bureau die je prikken en je uitslagen doorbrieven,zodat je niet bij je huisarts hoeft aan te kloppen
 
ik weet niet waar zo'n bureau is??? En wat mag dat dan kosten??
 
ik had me eerst niet verdiept nee toen ik die dianabol gebruikte.ik deed maar wat.DOM.
Maar nu lees ik een jaar om me erin te verdiepen en heb heel veel handige tips gelezen zo ook in deze topic.Ik ga gwn naar de de dokter voor die leverwaardes en dan post ik het hier wel.dan weet ik het voor mezelf en voor degene die het willen weten.

iedereen bedankt!!

goed om te zien dat er nog verstandige jongens zijn :-)
 
hey ik zie dat je in friesland woont ga eens even naar drachten naar het ziekenhuis kun je via www.servicelabs.nl je bloed laten afnemen zonder dat de doktor daar achter komt

ok bedankt wel handig dit.en goedkoop ook.dit zag ik staan--->>
pakket leverziekten: bilirubine, GGT, ALAT Euro 8,04
 
ok bedankt wel handig dit.en goedkoop ook.dit zag ik staan--->>
pakket leverziekten: bilirubine, GGT, ALAT Euro 8,04
zit wel iets van 15 euro administratie kosten bij maar dat is ook niks
als je bij het ziekenhuis langs bent geweest dan krijg je binnen een paar dagen uitgebreid uitslag (met tekst)terug van service labs

greetz
 
Back
Naar boven