Fitness Seller

Pijn in nek en schouders

Bezoekers in dit topic

Jetze5

Novice
Lid geworden
2 feb 2016
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Ik train gemiddeld 4 keer per week en ben een ervaren sporter, tevens werk ik als bijbaan bij een groothandel waar je veel moet sjouwen. Sinds een halfjaar heb ik erg last van mijn nek en schouders gekregen, dit gaat helaas niet over. Ben inmiddels al bij de fysio geweest voor een aantal dry needling behandelingen en om te rekken en te strekken, dit heeft niet geholpen en volgens mij weet de fysio niet wat hij hiermee moet.

De pijnklachten heb ik elke dag en dan vooral in mijn nek en traps, alles staat op spanning. Ik doe een warming up voor mijn training en rek en strek thuis ook nog, dit heeft nog niet geholpen.

De houding bij mijn oefeningen is goed, daar ligt het niet aan. Kan het overbelasting zijn? En hoe kom ik hier achter? Is het een herkenbaar probleem en hebben jullie tips?

thx
 
Best Jetze,

Als je zeker weet dat je houding bij je oefeningen goed is ben je of inderdaad overbelast of heb je een verkeerde beweging gemaakt bij je werk en heeft dat niet kunnen herstellen door de trainingen/sjouwen.
Dus mijn advies zou zijn even 1 rustweek nemen en rustig aan doen met werk, als je er de 2e week nog veel last van hebt geen oefeningen doen die lastig voor de schouders zijn en dan kijken of het beter word.

Als dit niet helpt zou ik gaan kijken voor een andere fisio of eventueel even naar de huisarts gaan.

Veel succes verder!
 
Laatst bewerkt:
Andere Fysio zoeken gericht op schouderklachten met veel ervaring (eventueel manueel).
 
Back
Naar boven