XXL Nutrition

Sticky Plaats hier je suggesties voor nieuwe peilingen

Bezoekers in dit topic

Train je tot falen of niet.
Waarom?
Lijkt mij wel interessant omdat ik steeds meer de tendens opmerk van niet tot falen te gaan, en ik vindt dit vreemd en vraag mij af waarom.
 
Heb juist een idee gekregen via een ander topic op dit forum: Vindt je het gebruik van synthol nog horen tot de sport? Ja of neen?
 
Heb juist een idee gekregen via een ander topic op dit forum: Vindt je het gebruik van synthol nog horen tot de sport? Ja of neen?
Wat heb je daar naar aan? Ik denk dat iedereen hier wel over eens is dat synthl nep is en niks met sport te maken heeft. Dan kan je net zo goed een siliconenimplantaat in je arm laten zetten
 
Wat heb je daar naar aan? Ik denk dat iedereen hier wel over eens is dat synthl nep is en niks met sport te maken heeft. Dan kan je net zo goed een siliconenimplantaat in je arm laten zetten

Heb ondertussen gemerkt in een ander topic dat absoluut niet iedereen vindt dat het niet bij sport hoort!
 
iets van..
Wat vind jij van je fysiek
1. ben wel tevreden met wat ik heb
2. ben nog niet tevreden maar progressie gaat wel lekker
3. ben niet tevreden en het schiet ook niet echt op
4. ik train hard maar ben maar 'average joe', elke nerd die beetje sport ziet er net zo/ of gespierder uit :mad:

laatste was beetje eigen frustratie :o
 
Wel of geen oplaadfase creatine?
 
Iets in deze richting lijkt me wel interessant:

Anonieme poll: Heb je wel eens anabolen gebruikt

Ja
Ja, en ook prohormonen
Nee, maar wel prohormonen
Nee

Kben echt benieuwd hoe het met percentages zit hier op t forum :) Bij mij op de sportschool is het zo algemeen dat je bij het kleinste beetje vooruitgang al direct verdacht wordt, dus vraag me af hoe het hierzo zit.
 
Op hoeveel kcal bulk en cut je.
 
Op hoeveel kcal bulk en cut je.
Ok maar dan moeten we wel een range gebruiken zoals 2000-2500 / 2500-3000 oid

en ik cut bijv. in 3 fasen , high en low carb dus het is variabel, ook niet handig om dan te kiezen :)
 
Ok maar dan moeten we wel een range gebruiken zoals 2000-2500 / 2500-3000 oid

en ik cut bijv. in 3 fasen , high en low carb dus het is variabel, ook niet handig om dan te kiezen :)

hmm ok. Misschien in een percentage boven en onder je onderhoud?
 
Iets in deze richting lijkt me wel interessant:

Anonieme poll: Heb je wel eens anabolen gebruikt

Ja
Ja, en ook prohormonen
Nee, maar wel prohormonen
Nee

Kben echt benieuwd hoe het met percentages zit hier op t forum :) Bij mij op de sportschool is het zo algemeen dat je bij het kleinste beetje vooruitgang al direct verdacht wordt, dus vraag me af hoe het hierzo zit.
komt eraan ;)
 
Deze is al erg vaak voorbij gekomen, ben toch benieuwt wat de meeste dbb'rs vinden, miss bestaat hij al:

Hoe belangrijk vind je krachttoename als je voor massa traint?

-niet
-niet heel veel, maar er moet wel iets vooruitgang in zitten
-belangrijk, extra krachtgains is extra massa toename
-heel belangrijk, hier lijd ik mijn groei uit af
 
Train jij quads en hams in èèn dezelfde training?
 
Misschien een poll over het trainen van je onderarmen. Daar ben ik wel benieuwt naar... als er veel dbb'ers hun onderarmen appart trainen.

Of moeten de onderwerpen wat algemener zijn.
 
Drink je alcohol ?
Nooit - regelmatig - af en toe, enzovoort

of misschien ook : heeft het drinken van alcohol invloed op je vooruitgang ?
 
Drink je alcohol ?
Nooit - regelmatig - af en toe, enzovoort

of misschien ook : heeft het drinken van alcohol invloed op je vooruitgang ?

De 2e is nogal een vreemde stelling.

Tuurlijk heeft alcohol invloed op je vooruitgang, maar dat hangt uiteraard af van de hoeveelheid en hoevaak je alcohol nuttigd.
 
hoeveel gram koolhydraten neem je in voor je gaat trainen?
 
Doe jij aan cardio in de bulk?
 
-Hoeveel euro geef jij per maand uit aan voeding/supplementen?

-Wat is je trainingsvolume? (setjes per dag/week bijvoorbeeld)
 
Back
Naar boven