MuscleMeat

Platinum pharmaceuticals

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chickenbreast

Cool Novice
Lid geworden
15 jul 2015
Berichten
41
Waardering
31
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
IMG_7451.JPG
IMG_7450.JPG
echt of nep? Is nieuw volgens mij, ziet er wel netjes uit. Zelf nog niet eerder gezien iig.
 
Labtest uitslagen. In de aas sectie

Ja ok, maar dan moet je al met labtesten afkomen. Als ik een merk gebruik wat mijn inziens niet ok is, mag ik dat nergens ventileren. Er zou beter een sub forum komen met een mod die dat
allemaal wel toelaat en wat meer weet ivm afkomst etc van merken tov dbb'ers :)
 
Fake ivm onderdosiring ??

Bekijk bijlage 83354

haha gast , ze bedoelen waarschijnlijk dat van de 250mg je lichaam er daadwerkelijk 180mg aan overhoud , daar weet ik het fijne ook niet vanaf als ik eerlijk ben. Herken alleen het getal 180mg op 250mg. Zal vast wel iemand zijn die hier wel verstand van heeft ? Wat denk je nou zelf , dat een ug lab in zijn bijsluiter gaat zetten dat er maar 180mg in hun product zit terwijl er 250mg op de verpakking staat?

Maar goed jij zal wel iemand zijn met belangen in bepaald ug merk , en dit zal wel een nieuw concurrerend merk zijn , vandaar dat je het zwart probeert te maken?
Of hoe moet ik het zien?
 
haha gast , ze bedoelen waarschijnlijk dat van de 250mg je lichaam er daadwerkelijk 180mg aan overhoud , daar weet ik het fijne ook niet vanaf als ik eerlijk ben. Herken alleen het getal 180mg op 250mg. Zal vast wel iemand zijn die hier wel verstand van heeft ? Wat denk je nou zelf , dat een ug lab in zijn bijsluiter gaat zetten dat er maar 180mg in hun product zit terwijl er 250mg op de verpakking staat?

Maar goed jij zal wel iemand zijn met belangen in bepaald ug merk , en dit zal wel een nieuw concurrerend merk zijn , vandaar dat je het zwart probeert te maken?
Of hoe moet ik het zien?

Hey gast..... zie in de bijsluiter Each of the five en hier gaat het om een verpakking van 10
 
Kom op! Op de tune van Flipper, uit volle borst!
"Dit wordt een slotje, slotje, ik zie hem kooomen. Wat is het fiiijjjjnnn, om Sanca Saxon te ziiijjjn"
 
Maar goed jij zal wel iemand zijn met belangen in bepaald ug merk , en dit zal wel een nieuw concurrerend merk zijn , vandaar dat je het zwart probeert te maken?
Of hoe moet ik het zien?

Het is net daarom dat de kwaliteit of werking niet meer besproken mag worden maar daar hebben sommigen het blijkbaar moeilijk mee, dan maak ik het mezelf nu gemakkelijk en gooi het op slot.
Nogmaals, echt of nep en klaar en achteraf niet komen zeuren als je een kaart krijgt als je je daar niet aan houd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven