Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Bezoekers in dit topic

Je kan meerdere google accounts toevoegen in android, dan zou je de keuze moeten krijgen als je uit en weer in logt..

In pokemon go gewoon of moet ik dat in android zelf instellen? Want in pokemon go krijg ik die optie niet.
 
Wie is er nou d'n beste hier op DBB qua pokemon go?
 
In pokemon go gewoon of moet ik dat in android zelf instellen? Want in pokemon go krijg ik die optie niet.
In android zelf, bij settings > accounts > add account, wat ook mail en contacts enzo zal syncen

Daarna in pokemon go weer kiezen voor inloggen met google en dan vraagt android je welke account je daarvoor wilt gebruiken.
 
Welk lvl zijn jullie nu? Hoeveel in pokedex en hoeveel km erop zitten?

Ik zit nu lvl 24,5. 109 pokedex en 226km.
 
net level 23, 79 in pokedex en 184 km
 
Lvl 22 85 in dex en 129 km
 
lvl 28, 131 pokemon, 558km
 
ff naar australie en de states gevlogen om ze te vangen zeker
 
25 in pokedex maar wel 2 badges go pokemon red whoehoe
 
level 22, 72 pokemon en 57,9km :o
 
In android zelf, bij settings > accounts > add account, wat ook mail en contacts enzo zal syncen

Daarna in pokemon go weer kiezen voor inloggen met google en dan vraagt android je welke account je daarvoor wilt gebruiken.


was iets ingewikkelder dan dit, en met iets bedoel ik fucking veel.

maar het is uiteindelijk gelukt.
 
was iets ingewikkelder dan dit, en met iets bedoel ik fucking veel.

maar het is uiteindelijk gelukt.
Really? Wat dan? Zo simpel doe ik t namelijk.. op die manier zelfs even snel rares gevangen voor iemand.
 
Really? Wat dan? Zo simpel doe ik t namelijk.. op die manier zelfs even snel rares gevangen voor iemand.

Er is geen optie op een 2de account toe te voegen.

Dus ik moest eerst deels mijn oude account verwijderen, toen het account met pokkiemon deels toevoegen, toen allemaal dingen weer installeren omdat hij liep te zeuren ' ewa G je hebt hier dat account maar dat komt niet overeen met zus ect'

Nu is het gelukt maar doen servers bout?
Meer mensen die daar last van hebben?
 
Back
Naar boven