Fitness Seller

Power Rack Fitness Seller Advies!!!

Bezoekers in dit topic

Dahsuan

Cool Novice
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
142
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort de Power Rack bestellen maar wil echt nog een laatste advies van jullie en van mensen die er ervaring mee hebben. Het word sowieso niet de Barbarian wegens budget maar ook wegens mijn doelen.
Ik twijfel nog tussen de volgende racks. Mijn doel is om een ripped lichaam te krijgen in pakweg 3 jaar. Wil lekker trainen maar ook serieus. 5x5 Stronglift zal ik ook gaan gebruiken om kracht op te bouwen icm supersets etc. Ik wil graag ook werken met Pull ups, Chin ups etc. Dus de Lat Pulley vind ik niet heel belangrijk maar altijd wel meegenomen. Als ik 250 kilo kan Squatten dan ben ik zeker 2 jaar verder (denk ik). Ik begin echt met alleen de Barbell maar zal snel natuurlijk gewicht opbouwen. Ik ga op zolder trainen en de kleine slaapt beneden dus rubberen/plastic afleghaken zijn wel meegenomen. Ik hoop dat op basis van mijn ideeen jullie mij kunnen adviseren welke van de onderstaande Power Racks het beste bij mijn past. Mijn Budget was eigenlijk maximaal 500 euro en neig zelf naar de Megatec zonder Lat Pulley. Alvast bedankt!

Dit zijn mijn keuzes na lang nadenken:

MegaTec Power Rack

MegaTec Power Rack + Lat Pulley

Heavy Duty HD-1 Power Rack

Heavy Duty HD-1 Power Rack + Lat Pulley

Heavy Duty HD-2 Power Rack

Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley
 
Ik geloof dat dit al je vijfde topic hierover is en volgens mij heb je ook al met onze klantenservice hierover gemaild, ik denk dat alle vergelijkingen al zo'n beetje gemaakt zijn en je de beslissing nu toch echt zelf zult moeten maken :p

Samenvatting:

Alle drie de racks zijn meer dan voldoende geschikt voor thuisgebruik en voor jouw gewenste toepassingen. De MegaTec biedt een mooiere afwerking en wat meer luxe, terwijl je met de HD-1 wat meer geld kunt besparen maar je wel een wat eenvoudiger rack hebt. De HD-2 is ook wat eenvoudiger afgewerkt maar is wel erg compleet uitgerust (het meeste waar voor je geld) en is bovendien nog een stuk zwaarder en dus ook steviger (maar dat is zeker niet noodzakelijk voor thuisgebruik).

Je kunt racks overigens ook zelf nog wat stiller maken als dat zo belangrijk is, bijvoorbeeld met dunne laagjes vilt aan de binnenzijde van accessoires en door zelf rubber aan te brengen op de afleghaken en noodsteunen als dat ontbreekt.

Persoonlijk vind ik de afwerking en het totaalplaatje van de MegaTec en Barbarian racks gewoon super, daarmee creëer je zeker een high-end uitstraling voor je home gym. Als een lager budget echter doorslaggevend is, zijn de HD racks een prima alternatief. Kwalitatief zijn ze allemaal prima voor thuisgebruik. Qua verkopen zijn ze ook alle vier om de haverklap uitverkocht, dus ze zijn allemaal erg populair :)

De lat pulley attachments kun je overigens ook achteraf nog los bestellen (via e-mail), zolang de huidige pulleys op jouw model rack passen natuurlijk.

Succes met je keuze!
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat dit al je vijfde topic hierover is en volgens mij heb je ook al met onze klantenservice hierover gemaild, ik denk dat alle vergelijkingen al zo'n beetje gemaakt zijn en je de beslissing nu toch echt zelf zult moeten maken :p

Samenvatting:

Alle drie de racks zijn meer dan voldoende geschikt voor thuisgebruik en voor jouw gewenste toepassingen. De MegaTec biedt een mooiere afwerking en wat meer luxe, terwijl je met de HD-1 wat meer geld kunt besparen maar je wel een wat eenvoudiger rack hebt. De HD-2 is ook wat eenvoudiger afgewerkt maar is wel erg compleet uitgerust (het meeste waar voor je geld) en is bovendien nog een stuk zwaarder en dus ook steviger (maar dat is zeker niet noodzakelijk voor thuisgebruik).

Je kunt racks overigens ook zelf nog wat stiller maken als dat zo belangrijk is, bijvoorbeeld met dunne laagjes vilt aan de binnenzijde van accessoires en door zelf rubber aan te brengen op de afleghaken en noodsteunen als dat ontbreekt.

Persoonlijk vind ik de afwerking en het totaalplaatje van de MegaTec en Barbarian racks gewoon super, daarmee creëer je zeker een high-end uitstraling voor je home gym. Als een lager budget echter doorslaggevend is, zijn de HD racks een prima alternatief. Kwalitatief zijn ze allemaal prima voor thuisgebruik. Qua verkopen zijn ze ook alle vier om de haverklap uitverkocht, dus ze zijn allemaal erg populair :)

De lat pulley attachments kun je overigens ook achteraf nog los bestellen (via e-mail), zolang de huidige pulleys op jouw model rack passen natuurlijk.

Succes met je keuze!

Het is inderdaad al de 5e topic maar wel met de wetenschap dat een van deze drie hem gaat worden :-)......Na uw bericht is het duidelijk dat ik zelf de keuze moet maken. Budget en uitstraling zijn voor mij belangrijk dus ga denk ik voor de MegaTec :-)...Weet u wanneer deze leverbaar is?
 
Het is inderdaad al de 5e topic maar wel met de wetenschap dat een van deze drie hem gaat worden :-)......Na uw bericht is het duidelijk dat ik zelf de keuze moet maken. Budget en uitstraling zijn voor mij belangrijk dus ga denk ik voor de MegaTec :-)...Weet u wanneer deze leverbaar is?
Prima keuze! :flex:

Circa twee tot drie weken tot de volgende levering maar er zijn ook al een hoop pre-orders!
 
Bij mijn Fortex Power Rack zijn 4 kleine en 2 grote Nylon strips meegeleverd
Waar zijn deze voor bestemd en waar monteer je die op?

WP_20170918_19_37_09_Pro.jpg
 
Bij mijn Fortex Power Rack zijn 4 kleine en 2 grote Nylon strips meegeleverd
Waar zijn deze voor bestemd en waar monteer je die op?

Bekijk bijlage 379756
Zie het inbegrepen instructievel.

Deze monteer je aan de binnenkanten van de J-Hooks en Spotters. De kleine plastics die er al op zitten vervangen door deze grotere varianten. Mocht je hier nog vragen over hebben richt je dan even aan onze klantenservice (ik denk dat je in het verkeerde topic zit).

En die beschermfolie kun je eraf halen ;)
 
Zie het inbegrepen instructievel.

Deze monteer je aan de binnenkanten van de J-Hooks en Spotters. De kleine plastics die er al op zitten vervangen door deze grotere varianten. Mocht je hier nog vragen over hebben richt je dan even aan onze klantenservice (ik denk dat je in het verkeerde topic zit).

En die beschermfolie kun je eraf halen ;)
Is dit voor bescherming van je rack?
Zat er bij mij niet bij. Dit is inmiddels ook al goed te zien aan het rack, helaas..
 
Is dit voor bescherming van je rack?
Zat er bij mij niet bij. Dit is inmiddels ook al goed te zien aan het rack, helaas..
Jij hebt geen Fortex rack toch?

De Fortex en ATX racks hebben kunststof aan de binnenkant en buitenkant. MegaTec en Barbarian hebben alleen rubber aan de buitenkant.
 
Aah, touché, je hebt gelijk.
Niks gezegd! (Al krast het rack wel erg snel).
 
Back
Naar boven