Fitness Seller

Powerlifting 74kg

Bezoekers in dit topic

Ik bedoel het NK RAW in december! Ik wil zoiezo voor de prijzen meegaan en aankomen is dus denk niet echt een optie. Ik zoek meer eetschema's om dus niet aan te komen en misschien ook wel sportschema's . de meeste zijn gebaseert dat je daarmee ook kwa gewicht aankomt. Maar dat wil ik dus niet,,,

Iedergeval bedankt voor het reageren!

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------



Jaa ik ben momenteel 18! is dat wat dan sub junioren, weet je daar de standen van?

Hier zeg je NK RAW in december..
 
Als je kijkt wat mensen in de -74 klasse neerzetten, dan kom jij niet eens in de buurt. Ik weet niet hoe jij dan denkt prijzen te gaan winnen. (tenzij er maar 2 lifters mee doen, dan krijg je wel een prijs..Of jij komt heel veel bij in kracht, maar dan zit je niet meer in -74 klasse, waardoor je kans dus weer kleiner wordt op een prijs.)

Maar ik heb al zitten kijken, zitten onder de 23 en -74kg ongeveer op totaal van 450 tot 550 dus in de buurt zal ik wel komen? Of waar haal jij je informatie vandaan?

Groeteb
 
NK RAW in december wordt volgens mij niet in leeftijden opgedeeld. Ik kijk op de site van NPB. Www.npb-powerlifting.nl geloof ik (zit op telefoon)
 
het powerliften is een marathon geen sprint. Wat boeit het nou of je nu een paar recordjes kan pakken, je moet kijken wat voor de lange termijn goed is en dat is zwaarder worden. En wie weet pak je over een paar jaar dan wel een paar recordjes daar
 
het powerliften is een marathon geen sprint. Wat boeit het nou of je nu een paar recordjes kan pakken, je moet kijken wat voor de lange termijn goed is en dat is zwaarder worden. En wie weet pak je over een paar jaar dan wel een paar recordjes daar

+++
 
Als ik op deze site kijkt, zie ik wel andere uitslagen!

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------



Dat is zeker waar! Thx voor de tip

is is een andere wedstrijd

dit was het voormalig open NK RAW wat dit jaar de DRC cup heet
 
Je maakt geen schijn van kans tegen mijn trainingsmaatje En die is ook nog wel een tijdje junior .
 
Als ik op deze site kijkt, zie ik wel andere uitslagen!

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------



Dat is zeker waar! Thx voor de tip

Ja, alleen vergelijk je hier NK RAW van mei, met NK RAW (de belangrijkste wedstrijd van het jaar eigenlijk) in december.
 
Gewoon wedstrijden meedoen zonder te veel doelen voorop te stellen qua plaatsing, enkel jezelf proberen verbeteren.
Goed trainen en eten en geleidelijk aan verzwaren zonder je iets aan te trekken van gewichtsklasses momenteel, op jou leeftijd kan het gerust nog zijn dat je in 74 mee doet maar op lange termijn moet je toch idd eerder mikken op enkele klasses hoger als je een hoog niveau wil halen.
 
Gewoon wedstrijden meedoen zonder te veel doelen voorop te stellen qua plaatsing, enkel jezelf proberen verbeteren.
Goed trainen en eten en geleidelijk aan verzwaren zonder je iets aan te trekken van gewichtsklasses momenteel, op jou leeftijd kan het gerust nog zijn dat je in 74 mee doet maar op lange termijn moet je toch idd eerder mikken op enkele klasses hoger als je een hoog niveau wil halen.

Goede tip, denk dat ik dat ook zeer zeker ga doen!

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Je maakt geen schijn van kans tegen mijn trainingsmaatje En die is ook nog wel een tijdje junior .

Haha, dan heb ik mezelf een beetje vergist. Wat is zijn Score totaal?!
 
Veel succes in ieder geval, ik volg je :thumbs:
Ikzelf doe op 17 mei mijn allereerste wedstrijd (NK Junioren) en daarna nog DRC Open in juni en ook NK RAW in december :D
 
Goede tip, denk dat ik dat ook zeer zeker ga doen!

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------



Haha, dan heb ik mezelf een beetje vergist. Wat is zijn Score totaal?!
Denk ongeveer 200-120-240 Raw.
 
De belangrijkste zaken zijn al genoemd, alleen als je hier je trainingen gaat bijhouden, even laten verplaatsen naar de powerlift sectie :D
 
Denk ongeveer 200-120-240 Raw.

Zoo dat is netjes man, ik loop op benen nog veel achter, squat maar 160 raw. En deadlift pak ik normaal en niet sumo. Zodra me benen sterker worden wil ik die aantallen ook pakken! Alleen daar is veel tijd voor nodig.

Hoe oud is je trainingsmaatje dan?

Groeten

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Veel succes in ieder geval, ik volg je :thumbs:
Ikzelf doe op 17 mei mijn allereerste wedstrijd (NK Junioren) en daarna nog DRC Open in juni en ook NK RAW in december :D

Jij ook succes met je wedstrijden!!
Misschien kkomen we ooit elkaar tegen haha.
Wat voor Prijzen wil je pakken?
 
Zoo dat is netjes man, ik loop op benen nog veel achter, squat maar 160 raw. En deadlift pak ik normaal en niet sumo. Zodra me benen sterker worden wil ik die aantallen ook pakken! Alleen daar is veel tijd voor nodig.

Hoe oud is je trainingsmaatje dan?

Groeten

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------



Jij ook succes met je wedstrijden!!
Misschien kkomen we ooit elkaar tegen haha.
Wat voor Prijzen wil je pakken?

Dankje.
Ik doe (nu) geen wedstrijden om de prijzen ;) De prijs die ik mee wil nemen is nog meer liften dan ik voorheen deed :)
 
Dankje.
Ik doe (nu) geen wedstrijden om de prijzen ;) De prijs die ik mee wil nemen is nog meer liften dan ik voorheen deed :)

Haha dats de grootste prijs,!
Wat wil je halen tijdens die wedstrijden?
 
Haha dats de grootste prijs,!
Wat wil je halen tijdens die wedstrijden?

Haha je mag verder reageren in mijn log als je wilt, nu neem ik een beetje je log over en dat is niet echt de bedoeling :p
Doelen die ik nu heb gesteld zijn squat 80, bench 55 en deadlift 110, maar dat kan nog veranderen.
 
training 31 - 3 - 2015

Op voorbereiding op de wedstrijden, hier een overzicht van me training van gisteren

4x8x150kg deadlifts
4x10x70kg lat pull dows
4x10x70kg zittend kabelroeien
4x10x60kg latt pull downs brede grip
4x10x60kg barbell bent over row
4x10x LG pull ups small grip
 
Ik zou eens goed gaan kijken naar je schema, want dit is niet echt een ideale manier om naar wedstrijden toe te werken. Je reprange op de deadlifts zijn bijvoorbeeld veel te hoog IMO. Je kunt beter 5x3, 3x3 of zo gaan doen, niet 4x8. Maar dit is persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven