Fitness Seller

Pre-workout met DMAA?

Bezoekers in dit topic

Daar is het sinds een maandje ook niet meer legaal om te verkopen. Muscle Lab heeft het in elk geval niet meer.

Haal gewoon wat DMHA, werkt ook prima
 
iemand ervaring met monster pre workout?
 
blackburndistributions.com/dmba-hcl-powder.html of blackburndistributions.com/dmha-powder.html en dan mixen met een standaard preworkout zonder heftige stims

dmha is gewoon in nederland te vinden hoor.. alleen onder een schuilnaampje ;)
 
zijn er gebruikers van monster pre workout? hoeveel scoops is aan te raden
 
je hebt nog paar pre workouts met dmaa. jacked psycho en monster. Waarbij monster echt de extreemste is hahaha. Ik bestel ze via internet. Kuurtjekopen
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij vertellen waar je die monster PWO kan bestellen? Mag ook via PM! Thanks
 
Heb een potje besteld.. ben benieuwd heb meestal niet zoveel van pwo's..

Weet iemand überhaupt waar dat spul vandaan komt? Kan ook nergens iets officieels vinden ofzo.. lijkt me als het echt van monster is dat het wel ergens op een officiële site ofzo hoort te staan?
 
Heb een potje besteld.. ben benieuwd heb meestal niet zoveel van pwo's..

Weet iemand überhaupt waar dat spul vandaan komt? Kan ook nergens iets officieels vinden ofzo.. lijkt me als het echt van monster is dat het wel ergens op een officiële site ofzo hoort te staan?

Als je daar wat meer info over wilt, kan je dat via PM vragen..
 
Ik zoek al een jaar naar een goede eca stack. Waar kan ik die kopen. Mag ook via om. Heb het jaren elessn gebruikt. Nou 10 jaar geleden. En met trainen ben ik veel afgevallen. Een hele goede fatburner en pre workout.

Kan iemand me helpen om aan de originele te komen. Met ephedra.

Mag via mp.
 
Back
Naar boven